Jente_33 Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #21 Skrevet 19. desember 2014 At 2015 skal bli det beste året jeg har opplevd så langt i livet. Under der kommer det mange punkter igjen. Er veldig enig i denne tankegangen.
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 19. desember 2014 #22 Skrevet 19. desember 2014 Stjele en jente fra kjæresten hennes. Er nesten i mål.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #23 Skrevet 19. desember 2014 Har tidligere hatt mål om å date mer, bli litt løsere i en alt for stram trusestrikk, drikke mer champagne og gå mer i høye heler. 2014 har vært et bra år for akkurat dette Så jeg skal fortsette med dette, men i 2015 skal jeg gønne ennå litt mer på. Passe på å ta til meg alt livet byr på. Bring it on! Anonymous poster hash: f3cc2...757
Enamorada Skrevet 20. desember 2014 #24 Skrevet 20. desember 2014 Gifte meg Bli gravid Kjøpe en leilighet i utlandet Invitere venner oftere på besøk Gå opp Bessegen Nedbetale mest mulig på boliglånet
Gjest Jon blund Skrevet 20. desember 2014 #26 Skrevet 20. desember 2014 Treffe en snill og gode jente. Slutte å snuse
Superfood Skrevet 21. desember 2014 #27 Skrevet 21. desember 2014 Det bør kanskje være et krav at de som lover livsstilsendringer faktisk gjør noe ut av dem? Er alltid koselig med de nye fjesene som kommer inn på treningssenteret i januar og februar men dumt de plutselig blir borte i mars og utover. Ikke mye nyttårsforsett de fulgte der, kanskje et ''januar til februar''-forsett, ja...
sjonkelrolf Skrevet 21. desember 2014 #28 Skrevet 21. desember 2014 Det bør kanskje være et krav at de som lover livsstilsendringer faktisk gjør noe ut av dem? Er alltid koselig med de nye fjesene som kommer inn på treningssenteret i januar og februar men dumt de plutselig blir borte i mars og utover. Ikke mye nyttårsforsett de fulgte der, kanskje et ''januar til februar''-forsett, ja... Som jeg skrev over, livsstilsendringer blir ikke til med tåpelige nyttårsforsett, men av en indre vilje til forandring.
smalls Skrevet 21. desember 2014 #29 Skrevet 21. desember 2014 Slutte å røyke. Noe som har vært mitt nyttårsforsett i minst 4 år
Fiolinisten Skrevet 21. desember 2014 #30 Skrevet 21. desember 2014 Lev helt til neste år. Har funket bra i alle år, og forhåpentligvis dette året også. Ellers så holder jeg en knapp på å holde bikkja ut av soverommet og ikke gi etter for valpeøynene.
Zenobia Skrevet 23. desember 2014 #31 Skrevet 23. desember 2014 (endret) Jaså, det er her man sier det. Jeg har for en tid tilbake bestemt meg for å leve etter en balanse MELLOM vilje og impulser. Det første krever selvkontroll, og det andre krever at man er tilstede i øyeblikket. Både venstre og høyre hjernehalvdel skal engasjeres. Nå husker jeg ikke i farten hvem som er hva, men alle skal med. Før nyttår har jeg i større grad smakt på tanken enn praktisert den, men noe endring ser jeg allerede. Planen er å skru opp volumet på beslutningen, og la den farve tilværelsen i større grad. Det blir nok ikke fra 1. januar - sverger til mandager. Så da blir det 5. JU-HUU! Når trenger man hva, og hvordan ser man det? Dét er spørsmålet. Må legge til ett konkret: La neglene bli lange, med regelmessig pleie. Endret 27. desember 2014 av 1GLORIA
Wonderbitch Skrevet 23. desember 2014 #33 Skrevet 23. desember 2014 - Løpe en mil sammenhengende - Slutte å røyke - Slutte å drikke - Holde meg unna menn ihvertfall frem til sommeren - Fortsette som privatist og gjøre mitt beste i fagene -Jobbe mer/spare mer - Bli mer omsorgsfull
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #34 Skrevet 28. desember 2014 - Løpe en mil sammenhengende - Slutte å røyke - Slutte å drikke - Holde meg unna menn ihvertfall frem til sommeren - Fortsette som privatist og gjøre mitt beste i fagene -Jobbe mer/spare mer - Bli mer omsorgsfull Hehe, sikkert lurt med det nicket ditt Anonymous poster hash: b6883...663 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #36 Skrevet 30. desember 2014 Mitt eneste nyttårsønske for det nye året er å få meg en kjæreste Hva er deres planer/ønsker for 2015? Mitt nyttårsønske er å få en SERIØS kjæreste :-) Snapchat : tmz666 Anonymous poster hash: 4bbae...c5c
BritneyBitch Skrevet 30. desember 2014 #37 Skrevet 30. desember 2014 Jeg skal fortsette med det jeg allerede holder på med; å bli flinkere til å si nei, samt stresse mindre.
guttemann Skrevet 30. desember 2014 #38 Skrevet 30. desember 2014 Mitt nyttårsønske er å få en SERIØS kjæreste :-) Snapchat : tmz666 Anonymous poster hash: 4bbae...c5c Jepp, å dele ut snapchat i hytt og vær er nok veien å gå da.
heihei123 Skrevet 30. desember 2014 #39 Skrevet 30. desember 2014 Trene mer, spise mer og gjøre det bra på skolen
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #40 Skrevet 1. januar 2015 Slutte å snuse... Join the gang http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=897997 Anonymous poster hash: b6883...663
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå