MissStiles Skrevet 6. juli #6901 Del Skrevet 6. juli Jeg skal i bryllup. Blir hyggelig å være med på å feire dagen sammen de som skal gifte seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juli #6902 Del Skrevet 6. juli At jeg er på bedringens vei, endelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. juli #6903 Del Skrevet 6. juli Cid skrev (11 timer siden): At jeg er på bedringens vei, endelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernillelille Skrevet 8. juli #6904 Del Skrevet 8. juli Min eldste datter ringte og sa hun kommer hjem på ferie til helgen ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. juli #6905 Del Skrevet 9. juli En hyggelig kveld med god mat, bobbler i glasset og gode samtaler på en helt vanlig tirsdag ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 9. juli #6906 Del Skrevet 9. juli Vi er endelig i gang med å pakke oss ned til ferie! 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. juli #6907 Del Skrevet 9. juli Granskudd skrev (1 time siden): Vi er endelig i gang med å pakke oss ned til ferie! 😃 Passer dere i en koffert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. juli #6908 Del Skrevet 11. juli Stresshodepine tok meg med lunsjtid på jobb og måtte legge meg hjemme i timesvis. Klarte stå opp i 21-tida i kveld og spise litt mat og oreokjeks og følte meg pigg igjen! Så glad! Så godt når det letter..😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juli #6909 Del Skrevet 11. juli Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Stresshodepine tok meg med lunsjtid på jobb og måtte legge meg hjemme i timesvis. Klarte stå opp i 21-tida i kveld og spise litt mat og oreokjeks og følte meg pigg igjen! Så glad! Så godt når det letter..😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. juli #6910 Del Skrevet 13. juli Dette gjorde meg glad, håpte at han ikke ville bli dømt, det hele var en tragisk ulykke som han ikke kan klandres for ♥️ https://deadline.com/2024/07/alec-baldwin-manslaughter-case-dismissed-tv-video-watch-1236009035/ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 13. juli #6911 Del Skrevet 13. juli At jeg har fått unna lukingen - endelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. juli #6912 Del Skrevet 13. juli Mye! Stod opp tidlig og hadde tre timer på veranda alene der jeg så på hva hundre gjess styra med. Hadde sol i ansiktet. Og så en rovfugl. Og drakk kaffe. I ettermiddag.. mer utetid på feriehus. Med veninne. Smågodt. Hvitvin. Krimbok. Og de skvaldrete gjessene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 13. juli #6913 Del Skrevet 13. juli Fikk nyte varmen i en lekker kjole og noen pils. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 14. juli #6914 Del Skrevet 14. juli Eeeeee! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli #6915 Del Skrevet 14. juli Martelè skrev (3 minutter siden): Eeeeee! Er det et program på pc til å lage musikk? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 14. juli #6916 Del Skrevet 14. juli Cid skrev (18 minutter siden): Er det et program på pc til å lage musikk? Ja det er en plugin, altså et virtuelt instrument som du åpner i et musikkprogram som FL Studio etc. Dagens orkestrale plugins er utviklet ved å ta lydopptak av ekte musikere, slik at du kan gjenskape den autentiske organiske lyden på keyboardet ditt. Musio: Hardanger Fiddle er den eneste pluginen jeg vet om av dette instrumentet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. juli #6917 Del Skrevet 15. juli Kose med en valp 🐕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 20. juli #6918 Del Skrevet 20. juli Føler meg opplagt og gleder og gleder meg til fin dag der mine kjoler får vist seg frem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juli #6919 Del Skrevet 23. juli Sett på måkebarn som øvde på å fly i mye vind💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august #6920 Del Skrevet 7. august Kjøpt ny treningsmatte til sånn 800, den var så bra! Hurra🥰 Og kastet den utslitte som strødde mikroplast over hele meg🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå