Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai #6861 Del Skrevet 5. mai No1*No1 skrev (59 minutter siden): At jeg føler meg som før etter en vanskelig tid 🙂🙂🙂😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 5. mai #6862 Del Skrevet 5. mai En deilig tur med fin utsikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. mai #6863 Del Skrevet 17. mai Jeg tilbrakt første dag av dagen sammen med datteren min, også sosialt med venner den andre delen av dagen. Fornøyd med det! 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 17. mai #6864 Del Skrevet 17. mai At jeg ble ferdig med rydding og kan nå vaske gulvet ganske enkelt i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mai #6865 Del Skrevet 18. mai Våknet 05 som jeg pleier. Hentet stor morgenlevering utenfor døra med deilig bakst. Kokt meg kaffe og satt meg på veranda i pysj og hører på fugler💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. mai #6866 Del Skrevet 18. mai Kaffi og musikk 🪷💕☕. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. mai #6867 Del Skrevet 18. mai Jeg har sovet 9 timer i natt 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 19. mai #6868 Del Skrevet 19. mai (endret) 21 hours ago, Boetica said: Jeg har sovet 9 timer i natt 😃 Så fantastisk. Jeg sov 8 og en halv ifølge fitbit, men kjente det tok meg lenge å sovne. Våknet litt stiv så følte jeg egentlig sov bedre natten føt med en time mindre. 9 timer har jeg ikke sovet på over to år. Håper å få det til etterhvert. Endret 19. mai av No1*No1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 19. mai #6869 Del Skrevet 19. mai (endret) No1*No1 skrev (1 time siden): Så fantastisk. Jeg sov 8 og en halv ifølge fitbit, men kjente det tok meg lenge å sovne. Våknet litt stiv så følte jeg egentlig sov bedre natten føt med en time mindre. 9 timer har jeg ikke sovet på over to år. Håper å få det til etterhvert. Det er veldig sjelden jeg og sover 9 timer. Men i natt ble det bare 2 timer. En mellomting hadde vært helt ok 😂 Endret 19. mai av Boetica 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 19. mai #6870 Del Skrevet 19. mai Just now, Boetica said: Det er veldig sjelden jeg og sover 9 timer. Men i natt ble det bare 2 timer. En mellomting hadde vært helt ok 😂 Ja. 2 timer er forferdelig. Been there done that for mye håper det blir bedre for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 19. mai #6871 Del Skrevet 19. mai No1*No1 skrev (Akkurat nå): Ja. 2 timer er forferdelig. Been there done that for mye håper det blir bedre for deg. Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 19. mai #6872 Del Skrevet 19. mai Kortbukseværet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. mai #6873 Del Skrevet 22. mai Besøk av mamma og vi har laget vårruller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. mai #6874 Del Skrevet 22. mai Cid skrev (34 minutter siden): Besøk av mamma og vi har laget vårruller Det er kos Og vålullel er godtegodt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mai #6875 Del Skrevet 22. mai Cid skrev (37 minutter siden): Besøk av mamma og vi har laget vårruller KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Det er kos Og vålullel er godtegodt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. mai #6876 Del Skrevet 22. mai KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Det er kos Og vålullel er godtegodt Med ris til med 😋🍚 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mai #6877 Del Skrevet 22. mai Cid skrev (3 minutter siden): Med ris til med 😋🍚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chailatte Skrevet 23. mai #6878 Del Skrevet 23. mai I dag starta jeg dagen med å øvelseskjøre (er over 30 og tar lappen først nå). Av en eller annen grunn satt ikke selvtilliten i dag og jeg synes jeg kjørte dårlig... ... så min kjære, som ikke er enig, har snakket meg opp, minnet meg på hvor langt jeg har kommet og hvor mye jeg har utvikla meg bak rattet bare den siste måneden. Så selv om dagen starta kjipt, sitter jeg her med et smil og mer senka skuldre nå ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 23. mai #6879 Del Skrevet 23. mai Chailatte skrev (6 timer siden): I dag starta jeg dagen med å øvelseskjøre (er over 30 og tar lappen først nå). Av en eller annen grunn satt ikke selvtilliten i dag og jeg synes jeg kjørte dårlig... ... så min kjære, som ikke er enig, har snakket meg opp, minnet meg på hvor langt jeg har kommet og hvor mye jeg har utvikla meg bak rattet bare den siste måneden. Så selv om dagen starta kjipt, sitter jeg her med et smil og mer senka skuldre nå ☺️ Så flink lærer du har 👏 Jeg fikk kjeft hver gang jeg gjorde feil 😐🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 23. mai #6880 Del Skrevet 23. mai At gresset er nyklipt og plana er skikkelig vannet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå