Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars #6821 Del Skrevet 25. mars Baktus skrev (19 minutter siden): ingenting som gjør meg glad idag..med podagraanfall ongoing..blir det bedre imorgen, noe det sjeldent blir.. optimismen er at jeg klarer å løfte meg opp om morgenen..stå på beina..så lenge det er mulig er mye mulig..hele venstresiden min er ute..dvs skulder , arm, håndledd, fingrer, kne og nå så forplanter det seg ned i fotblada..mye galt påvei, men , klarer jeg å løfte meg opp på beina om morgenen..ja da er mye gjort.. jeg kan dessverre ikke velge bort det her.. jeg gikk innomm legevakten i drammen for en mnd siden, der satt en som tydeligvis var eldre ennmeg selv , i mottakksluka, som viftet meg videre.. vi skriver ut lite medisiner og hvis det er snakk om b preparater, aldri....han trodde jeg var narkoman.. alltid greit å bli vurdert i legevakten av en på sysselsettingsvedtak fra nav.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 26. mars #6822 Del Skrevet 26. mars Jeg inbilder meg at jeg har funnet kjærligheten og det er godt. 🙂 Eller jeg har, fordi hjertet mitt oppfører seg slik, men om kjærligheten er bra for meg eller ikke det er umulig å si før om en stund... før jeg er bedre kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 1. april #6823 Del Skrevet 1. april En god kopp kaffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. april #6824 Del Skrevet 8. april (endret) God kundeservice/support da det var noe galt med produktet jeg hadde kjøpt. Endret 8. april av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. april #6825 Del Skrevet 8. april On 3/25/2024 at 7:17 PM, Baktus said: ingenting som gjør meg glad idag..med podagraanfall ongoing..blir det bedre imorgen, noe det sjeldent blir.. optimismen er at jeg klarer å løfte meg opp om morgenen..stå på beina..så lenge det er mulig er mye mulig..hele venstresiden min er ute..dvs skulder , arm, håndledd, fingrer, kne og nå så forplanter det seg ned i fotblada..mye galt påvei, men , klarer jeg å løfte meg opp på beina om morgenen..ja da er mye gjort.. jeg kan dessverre ikke velge bort det her.. jeg gikk innomm legevakten i drammen for en mnd siden, der satt en som tydeligvis var eldre ennmeg selv , i mottakksluka, som viftet meg videre.. vi skriver ut lite medisiner og hvis det er snakk om b preparater, aldri....han trodde jeg var narkoman.. alltid greit å bli vurdert i legevakten av en på sysselsettingsvedtak fra nav.. Håper det går bra med deg. Du har ikke vært på forumet de siste to ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. april #6826 Del Skrevet 8. april SVK skrev (4 minutter siden): Håper det går bra med deg. Du har ikke vært på forumet de siste to ukene. Kanskje stengt biblioteket? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april #6827 Del Skrevet 8. april SVK skrev (8 minutter siden): Håper det går bra med deg. Du har ikke vært på forumet de siste to ukene. Cassidy Tvillingene håper også at det går bra med han, vi savner @Baktus her på KG og på Sosial prat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. april #6828 Del Skrevet 9. april Å stå opp til ferdig kokt vann til kaffen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taiko Skrevet 9. april #6829 Del Skrevet 9. april Skogstur med hunden i regnet, var faktisk ganske kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 9. april #6830 Del Skrevet 9. april Kjærligheten ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. april #6831 Del Skrevet 9. april No1*No1 skrev (9 minutter siden): Kjærligheten ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. april #6832 Del Skrevet 11. april Sykemeldt lærling var innom, og skal begynne å jobbe litt fra neste uke Selv om han dessverre snart er ferdig her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april #6833 Del Skrevet 15. april At det var varmt ute i dag ☀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. april #6834 Del Skrevet 19. april Fantastisk kundeservice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. april #6835 Del Skrevet 21. april Sola skinner!! Jeg var på loppemarked igår og idag, og kom hjem med mange fine bøker til meg og ungen!!! 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. april #6836 Del Skrevet 23. april Sang og musikk gjør meg glad hver eneste dag ❤️. Gode venner, gode samtaler og mennesker som viser at de bryr seg om andre 🌞. Så jeg er takknemlig for at jeg har mye jeg er takknemlig for ❤️. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 23. april #6837 Del Skrevet 23. april Å få lov å være venn. Det betyr mye for meg.😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. april #6838 Del Skrevet 23. april Kryneren skrev (2 minutter siden): Å få lov å være venn. Det betyr mye for meg.😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. april #6839 Del Skrevet 23. april Psykologtimen 😊 Det er så fint å bli sett, og at hun deler samme oppfatning som meg om en del av tingene som skjer i livet. Samtidig er det også kjekt å få tilbakemelding på at hun syns jeg tar alle utfordringer som dukker opp, spesielt alt som er «gravd frem» i forbindelse med adhd-utredningen, på strak hånd og ikke graver meg ned fordi ting er dritt, men heller det at jeg forsøker forstå og finne løsninger - samtidig som noen ting må man bare akseptere at de er som de er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. april #6840 Del Skrevet 23. april Titania skrev (6 minutter siden): Psykologtimen 😊 Det er så fint å bli sett, og at hun deler samme oppfatning som meg om en del av tingene som skjer i livet. Samtidig er det også kjekt å få tilbakemelding på at hun syns jeg tar alle utfordringer som dukker opp, spesielt alt som er «gravd frem» i forbindelse med adhd-utredningen, på strak hånd og ikke graver meg ned fordi ting er dritt, men heller det at jeg forsøker forstå og finne løsninger - samtidig som noen ting må man bare akseptere at de er som de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå