Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kryneren skrev (2 minutter siden):

En god klem 

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Tusen takk 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg for en gangs skyld har sovet fra kveld til natt og våknet tidlig på morgenen 😃

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god klem fra HusetsHerre da han skulle reise på jobb. Kaffe&Masterchef Australia på TV 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vondt i hodet! Hatt i to dager, da blir man glad når det slipper. Knasker grønnsaker og ser tv og planlegger middag nå🥰 Kanskje koke meg en kaffe også. Fin torsdag😌

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
41 minutter siden, Frøkenfryden said:

Ikke vondt i hodet! Hatt i to dager, da blir man glad når det slipper. Knasker grønnsaker og ser tv og planlegger middag nå🥰 Kanskje koke meg en kaffe også. Fin torsdag😌

Slitsomt med hodepine. Å være syk med hodeforkjølelse generelt er slitsomt. Det glemmer man når man ikke har det. 😜 Kos deg med kaffe. Det kan jeg ikke lenger drikke etter kl 12. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (2 timer siden):

Slitsomt med hodepine. Å være syk med hodeforkjølelse generelt er slitsomt. Det glemmer man når man ikke har det. 😜 Kos deg med kaffe. Det kan jeg ikke lenger drikke etter kl 12. 

Ja enig! Noe drit! Hadde det mye før så jeg er opptatt av bra mat, trim og veldig lik døgnrytme 7 dager i uka for å passe på. Men en sjelden gang slår den til. Kaffe var godt, ble så glad lerke av å være pigg igjen at det ble sånn 3 timersmiddag-laging☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har gjort meg glad i dag: Fredagsfri, lønnsøkning, sol, musikk og jeg har endelig tatt meg sammen og ryddet bort klærne mine som truet med å ta over stolen..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk gjort så mye på hjemmekontor i dag. Gull for ro og fokus🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å våkne og vite at jeg skal være sammen med gode folk 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1

Overlokking  jeg glemte hvor mye jeg elsker følelsen av å bruke overleve maskinen 😄 det er sånn tilfredstillende følelse som ligner ASMR. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kryneren skrev (4 timer siden):

Å våkne og vite at jeg skal være sammen med gode folk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (3 timer siden):

Overlokking  jeg glemte hvor mye jeg elsker følelsen av å bruke overleve maskinen 😄 det er sånn tilfredstillende følelse som ligner ASMR. 

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt feil etter trådens tema kanskje, fordi jeg føler meg ikke direkte glad - men det ga en god følelse.

Jeg sto opp for meg selv, sa hva jeg mente og trodde, ble både sett, hørt og fikk bekreftet noe av det jeg trodde 😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingenting som gjør meg glad idag..med podagraanfall ongoing..blir det bedre imorgen, noe det sjeldent blir.. optimismen er at jeg klarer å løfte meg opp om morgenen..stå på beina..så lenge det er mulig er mye mulig..hele venstresiden min er ute..dvs skulder , arm, håndledd, fingrer, kne og nå så forplanter det seg ned i fotblada..mye galt påvei, men , klarer jeg å løfte meg opp på beina om morgenen..ja da er mye gjort.. jeg kan dessverre ikke velge bort det her.. jeg gikk innomm legevakten i drammen for en mnd siden, der satt en som tydeligvis var eldre ennmeg selv , i mottakksluka, som viftet meg videre.. vi skriver ut lite medisiner og hvis det er snakk om b preparater, aldri....han trodde jeg var narkoman.. alltid greit å bli vurdert i legevakten av en på sysselsettingsvedtak fra nav.. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...