Fighter83 Skrevet 11. februar #6741 Del Skrevet 11. februar Gleder meg til litt vinterferie hos ei venninne utenfor Bergen + togturen begge veier. Er så nydelig utsikt over fjellet fra togvinduene på dagtid👏🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. februar #6742 Del Skrevet 12. februar Jeg stod opp til at HusetsHerre hadde stekt et rundstykke til meg slik at jeg kunne spise et rundstykke til frokost. Egentlig pleier jeg å ta med meg frokost og spise på jobb, men i dag ble det frokost hjemme. Snille mannen ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. februar #6743 Del Skrevet 12. februar Å nyte en kopp kaffe om morran sammen med stillhet er deilig ❤️. Det gjør meg glad 👌. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 12. februar #6744 Del Skrevet 12. februar Normalitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 13. februar #6745 Del Skrevet 13. februar Overkom skrivesperra og komponerte noe jeg ikke skammer meg over 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. februar #6746 Del Skrevet 19. februar Idag sitter jeg med en god følelse over at vi klarte å ha en familiemiddag på en restaurant uten drama. For å feire bursdagen til ungen på forhånd. Hun var fornøyd og det er det viktigste ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 19. februar #6747 Del Skrevet 19. februar Vinterferie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. februar #6748 Del Skrevet 19. februar Boblebad ute med mann 07.30 , med utsikt til ender og en svane som stod opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 20. februar #6749 Del Skrevet 20. februar Å synge, og å tenke på gode folk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. februar #6750 Del Skrevet 20. februar Denne gjorde meg glad i dag ❤️. Så hva blir resultatet lurer jeg litt på? 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. februar #6751 Del Skrevet 20. februar Gode ord gjør meg glad 👌. Så min kommentar til sitatet under er at dette er meg i et nøtteskall 😂😂😂. Spesielt når det gjelder brownies 🤣. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 20. februar #6752 Del Skrevet 20. februar Irak skrev (1 time siden): Gode ord gjør meg glad 👌. Så min kommentar til sitatet under er at dette er meg i et nøtteskall 😂😂😂. Spesielt når det gjelder brownies 🤣. Støtter den! Nyt livet🤗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 22. februar #6753 Del Skrevet 22. februar Irak skrev (På 20.2.2024 den 19.01): Denne gjorde meg glad i dag ❤️. Så hva blir resultatet lurer jeg litt på? 🤔 Det må jo bli noe utrolig fint ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 22. februar #6754 Del Skrevet 22. februar (endret) Glad og glad fru Blom…. jeg har ihvertfall smilt litt over at en tråd om at en kvinne har forsynt seg med for mye reker, er blitt 13 sider lang 🤪 Endret 22. februar av Boetica 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. februar #6755 Del Skrevet 22. februar Boetica skrev (9 minutter siden): Glad og glad fru Blom…. jeg har ihvertfall smilt litt over at en tråd om at en kvinne har forsynt seg med for mye reker, er blitt 13 sider lang 🤪 SÅ mye majones og reker og avokado!! Som en wrap!! 😂😂😂 PS; vil ha henne som skrelle-hjelp neste gang jeg har reker. Hun må jo ha rensket reker som Lynvingen🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 22. februar #6756 Del Skrevet 22. februar Frøkenfryden skrev (4 timer siden): SÅ mye majones og reker og avokado!! Som en wrap!! 😂😂😂 PS; vil ha henne som skrelle-hjelp neste gang jeg har reker. Hun må jo ha rensket reker som Lynvingen🤣 😂🤪hun er effektiv, det kan ingen fra henne 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. februar #6757 Del Skrevet 23. februar Øh, pappa har visst giftet seg idag 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 25. februar #6758 Del Skrevet 25. februar Å møte igjen gamle kjente 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. februar #6759 Del Skrevet 25. februar Funnet meg superkoselig ny frokost-og lunsjrestaurant med fantastisk mat til grei pris☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 2. mars #6760 Del Skrevet 2. mars Å kunne ta av broddene. Jeg håper de ikke blir nødvendige igjen før neste vinter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå