Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2018 #3421 Del Skrevet 8. februar 2018 Dette her...pizza og oreokake. Fyttikatta så godt det er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. februar 2018 #3422 Del Skrevet 10. februar 2018 Katten min, som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2018 #3423 Del Skrevet 10. februar 2018 Bilder som dette. Funnet tilfeldig på nett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 10. februar 2018 #3424 Del Skrevet 10. februar 2018 Jeg fikk aldeles overraskende en kjempebukett nydelige tulipaner fra min datter levert på døren for et par timer siden. Det ble jeg rørt og glad for. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. februar 2018 #3425 Del Skrevet 10. februar 2018 Akkurat nå, Arabella skrev: Jeg fikk aldeles overraskende en kjempebukett nydelige tulipaner fra min datter levert på døren for et par timer siden. Det ble jeg rørt og glad for. Så herlig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 10. februar 2018 #3426 Del Skrevet 10. februar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Så herlig! Ja. Jeg er så heldig å ha gode, omtenksomme barn. Disse blomstene var meningen jeg skulle fått imorgen på morsdagen, men blomsterbutikker har kanskje ikke utlevering på søndager? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. februar 2018 #3427 Del Skrevet 10. februar 2018 6 minutter siden, Arabella skrev: Ja. Jeg er så heldig å ha gode, omtenksomme barn. Disse blomstene var meningen jeg skulle fått imorgen på morsdagen, men blomsterbutikker har kanskje ikke utlevering på søndager? Så koselig Tror ikke de har utlevering om søndagen, nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 10. februar 2018 #3428 Del Skrevet 10. februar 2018 Å sove lenge og drikke kaffe på senga. Det er deilig å ha fri etter ei lang uke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 17. februar 2018 #3429 Del Skrevet 17. februar 2018 Å våkne av seg selv før vekkerklokka ringer, og føle seg nesten uthvilt. Det er lørdag, og jeg har tid til å slenge meg ned i sofaen, se OL og drikke kaffe, og jeg har fått ryddet litt og satt på en vaskemaskin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2018 #3430 Del Skrevet 17. februar 2018 Forumets cafègjeng. De er bare noen helt flotte sjeler som jeg trives veldig godt sammen med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boski Skrevet 18. februar 2018 #3431 Del Skrevet 18. februar 2018 Endelig få noen timer midt på dagen- bare til å sove! Det er lenge siden det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 11. mars 2018 #3432 Del Skrevet 11. mars 2018 Å kunne sove lenge, og ta frokosten og kaffen på senga. Å stå opp til rent og ryddig (med unntak av et tørkestativ) hjem. Jeg er faktisk så glad at ikke en gang enda mer snø og en kaffetrakting som endte utover benken kan ødelegge det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars 2018 #3433 Del Skrevet 11. mars 2018 En hel dag for meg selv...om jeg vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mars 2018 #3434 Del Skrevet 30. mars 2018 (endret) Nok et eksempel på at strålende, høyglanspolerte stjerner...bare er mennesker de også. Takk for det. Glamorøse Chrystle Carrington i sin tid... ...og bare Linda Evans etter hvert som tiden går. Endret 30. mars 2018 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. mars 2018 #3435 Del Skrevet 30. mars 2018 32 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nok et eksempel på at strålende, høyglanspolerte stjerner...bare er mennesker de også. Takk for det. Glamorøse Chrystle Carrington i sin tid... ...og bare Linda Evans etter hvert som tiden går. Ser ut som ei søt gammel dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mars 2018 #3436 Del Skrevet 30. mars 2018 Hun var selveste Chrystal Carrington i det opprinnelige Dynastiet. . . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. mars 2018 #3437 Del Skrevet 30. mars 2018 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hun var selveste Chrystal Carrington i det opprinnelige Dynastiet. . . Har ikke sett den jeg, bare den nye versjonen Tiden flyr, ta gutten fra skippy som fylte 60 sist år. Så rart å tenke på. Han lille gutten er nå gammel nok til å kunne vært bestefaren min O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mars 2018 #3438 Del Skrevet 30. mars 2018 ...og om et lite tidsreisehopp...er du også 60 år ung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. mars 2018 #3439 Del Skrevet 30. mars 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...og om et lite tidsreisehopp...er du også 60 år ung. Gruer meg skikkelig, da vil nok mamma være død med og kan ikke forestille meg livet uten henne Men nok om triste ting hehe Jeg er litt glad i dag fordi jeg skal til farmor i lag med pappa og søskenbarna kommer og farmor lager pizza til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 30. mars 2018 #3440 Del Skrevet 30. mars 2018 7 minutter siden, Winza skrev: Har ikke sett den jeg, bare den nye versjonen Tiden flyr, ta gutten fra skippy som fylte 60 sist år. Så rart å tenke på. Han lille gutten er nå gammel nok til å kunne vært bestefaren min O: Finnes det en ny versjon? Det visste jeg faktisk ikke, men det viser vel hvor gammel jeg er sammenlinget med mange av dere andre. Jeg husker derimot veldig godt Dynastiet-serien fra 80-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå