Perelandra Skrevet 18. september 2017 #3161 Del Skrevet 18. september 2017 (endret) Enda flere rådyr! Er ute og går tur, og har nettopp hatt tre stykk som sprang rundt meg. Tror det var ei mor med to kalver. De to små virket lite redde for meg. Edit: Her er bilde av rådyra. Endret 20. september 2017 av Perelandra Lagt til bilde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 20. september 2017 #3162 Del Skrevet 20. september 2017 Fikk handla mye god mat til nedsatt pris. Den lokale Meny-butikken solgte ut en del varer med kort holdbarhet til 50% og 40% rabatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 20. september 2017 #3163 Del Skrevet 20. september 2017 At det hadde tørka opp nok til at jeg har fått slått to plener i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. september 2017 #3164 Del Skrevet 21. september 2017 Det er mørkt ute når jeg legger meg, hele natta og om morgenen. Endelig kommer mitt normale søvnmønster tilbake og snart skal klokkene stilles igjen også. Alt er i rute. Jeg liker det best sånn. HURRA! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 21. september 2017 #3165 Del Skrevet 21. september 2017 ...at NaboVesla stakk innom for en prat. Det var hyggelig. Boller og kakao. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. september 2017 #3166 Del Skrevet 21. september 2017 En tur ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 21. september 2017 #3167 Del Skrevet 21. september 2017 På Wednesday, September 20, 2017 den 14.40, Perelandra skrev: Fikk handla mye god mat til nedsatt pris. Den lokale Meny-butikken solgte ut en del varer med kort holdbarhet til 50% og 40% rabatt. Flott at butikker driver slik. Penger å spare. Og de slipper å kaste. Kjøper mye slikt sjøl. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 21. september 2017 #3168 Del Skrevet 21. september 2017 3 timer siden, Jerry Lee skrev: Flott at butikker driver slik. Penger å spare. Og de slipper å kaste. Kjøper mye slikt sjøl. Ja, det er genialt. Butikken slipper å kaste, og vi får kjøpe god mat til en lavere pris. Noen steder vet jeg også at butikkene gir bort mat til veldedige organisasjoner som serverer mat til rusmisbrukere eller andre som sliter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 21. september 2017 #3169 Del Skrevet 21. september 2017 Akkurat nå, Perelandra skrev: Ja, det er genialt. Butikken slipper å kaste, og vi får kjøpe god mat til en lavere pris. Noen steder vet jeg også at butikkene gir bort mat til veldedige organisasjoner som serverer mat til rusmisbrukere eller andre som sliter. Godt å høre. Ellers har jeg hørt om butikksjefer som nekter å selge billig/gi bort. Nei, da...kastes skal det for erstatninger fra produsenter. Jævla drittsekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2017 #3170 Del Skrevet 22. september 2017 I dag gikk det opp for meg at jeg enda har ganske mange uker å glede meg over å kjøre med sommerdekk før vinterens glatte tilstander tar over..... Hurra!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 22. september 2017 #3171 Del Skrevet 22. september 2017 (endret) Ryggkinken er borte! Nå kan jeg legge håndflatene i gulvet med strake ben. Endret 22. september 2017 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 22. september 2017 #3172 Del Skrevet 22. september 2017 Glad jeg skal ha fri i helga 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 22. september 2017 #3173 Del Skrevet 22. september 2017 Håndtverker endelig ringte tilbake etter 4 uker (Jeg har vært i kamp med å bare få forsikringselskapet til å fingeren ut av sanden) og kommer i løpet av neste uke. Det blir også spillkveld med bror og mannen i kveld. Gleder meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 22. september 2017 #3174 Del Skrevet 22. september 2017 2 minutter siden, dillyduzit skrev: Håndtverker endelig ringte tilbake etter 4 uker (Jeg har vært i kamp med å bare få forsikringselskapet til å fingeren ut av sanden) og kommer i løpet av neste uke. Det blir også spillkveld med bror og mannen i kveld. Gleder meg! Hva spiller dere da? Tremannsbridge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 22. september 2017 #3175 Del Skrevet 22. september 2017 Akkurat nå, Arabella skrev: Hva spiller dere da? Tremannsbridge? Spiller over spilltjenesten Steam, i kveld blir det vel 7 Days To die. Men ellers når vi er sammen i samme hus er vi veldig flinke på Yatsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 22. september 2017 #3176 Del Skrevet 22. september 2017 Jeg fant en rose, som jeg egentlig fikk til dagen min 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 22. september 2017 #3177 Del Skrevet 22. september 2017 27 minutter siden, Arabella skrev: Ryggkinken er borte! Nå kan jeg legge håndflatene i gulvet med strake ben. Dette ble jeg glad for å lese, at du har det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 22. september 2017 #3178 Del Skrevet 22. september 2017 9 minutter siden, Winza skrev: Dette ble jeg glad for å lese, at du har det bedre Takk, Winza! Hvordan har du det idag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 22. september 2017 #3179 Del Skrevet 22. september 2017 Akkurat nå, Arabella skrev: Takk, Winza! Hvordan har du det idag? Bra Håper du ellers har det bra, at du er blitt helt frisk fra sykdommen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. september 2017 #3180 Del Skrevet 23. september 2017 At kassajenta i butikken min som har vært i permisjon er tilbake. Hun er så blid og hyggelig at hun kan snu en drittdag til det bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå