Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Jeg og min mor gikk en koselig tur i ettermiddag med fine høstfarger rundt oss og hadde med hver vår sjokolade :yvonne:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et hittil taust og alvorlig  barn som har levd på flukt det meste av livet, som har bodd i ruiner og sett mer enn de fleste av oss, slo seg ganske plutselig løs. Barnet smilte til oss, sang for seg selv, og lo og lekte sammen med de andre barna, nesten hele dagen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, absinthia skrev:

Et hittil taust og alvorlig  barn som har levd på flukt det meste av livet, som har bodd i ruiner og sett mer enn de fleste av oss, slo seg ganske plutselig løs. Barnet smilte til oss, sang for seg selv, og lo og lekte sammen med de andre barna, nesten hele dagen. 

<3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnet latet som hun var syk i dag, men det endte i at hun var ærlig om hvorfor og ryddet rommet sitt helt av seg selv! Også har jeg blitt matet med litt osterester, da blir man ekstra glad! :laugh:

Endret av Bonusmammaen
En liten Skriveleif :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

At jeg har vært på Egon med farmor og søskenbarn i forbindelse med bursdagen min som er neste uke :)

Så koselig da! :)

Selv er jeg glad for at jeg fant en pakke med finske Ruispalat liggende i frysen som jeg hadde glemt at jeg hadde. Jeg var i Finland i slutten av august.

VRP_12kpl_3D-800x400.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At min mor tok ett lite dykk i arkivet og gav meg en ring jeg har sett på siden jeg var barn, vi var skjønt enige om at denne egner seg godt som min fremtidige giftering. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg fant en dokumentarserie som jeg har sett før...og glemt igjen...og heldigvis altså funnet igjen. 
Det er noe veldig spesielt med stedet, denne skjønne familien og valgene deres som går meg rett til hjertet.
https://tv.nrk.no/serie/tid-til-aa-leve/DNPR65008114/sesong-1/episode-1    :rodmer:  
Anbefales for folk som liker å ha jording og ha gode nær-livet-opplevelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2017 den 15.46, Rødtoppen skrev:

Røykfri i tre (3!!!!) dager :bond:

Gratulerer!

Hvis ikke du bruker annen nikotin, er du nå over det verste. Røyksuget vil aldri mer bli fysisk sterkere, selv om du mentalt frykter at det vil. Gradvis vil det avta, og allerede om en uke vil du kjenne lukter du hadde glemt fantes. Kondisen din vil oppleves bedre da også, men gi det to-tre uker, merker du markant bedring i fysikken. Glad på dine vegne.

Min store glede i dag er alle de gledesstrålende menneskene på jobben, som frydet seg over at nå er det helg.

På 23.10.2017 den 17.19, Hoppetaujenta skrev:

Anbefales for folk som liker å ha jording og ha gode nær-livet-opplevelser.

Ups! - Leste jodling! He, he, he!

Endret av Kamikatze
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2017 den 16.59, Kamikatze skrev:

Gratulerer!

Hvis ikke du bruker annen nikotin, er du nå over det verste. Røyksuget vil aldri mer bli fysisk sterkere, selv om du mentalt frykter at det vil. Gradvis vil det avta, og allerede om en uke vil du kjenne lukter du hadde glemt fantes. Kondisen din vil oppleves bedre da også, men gi det to-tre uker, merker du markant bedring i fysikken. Glad på dine vegne.

Har ikkje tatt i bruk verken nikotintyggis, plaster eller andre hjelpemidler. Det enklaste er ofte det beste!
Det har gått overraskande fint, den første veka gjekk tankane ofte til røyk, men etter 7-8 dagar så var det så og sei vekke.. Etter å ha vert røyker i 10 år, så trudde eg at vanen skulle vere vanskelegare å endre, men eg har fått ein positiv overraskelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...