AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Nesten hver gang jeg får mensen så får jeg så utrolig stor sexlyst. Kunne hivd meg på samboeren hele tiden (vi ligger sammen under mensen av og til, men helst så lite som mulig pga gris) Ligger du selv om du har mensen?Anonymous poster hash: ae281...d22
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 ligger de siste dagene hvis det bare kommer et par dråper. Men aldri i begynnelsen, selv om jeg alltid er kåt da! Anonymous poster hash: 6104d...d5d
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Sett at du ikke blør så veldig mye så kan det godt være det funker å pule rett etter at du har tatt ut en tampong. Jeg pleier iallfall å ha minst en halvtime å gå på før det begynner å dryppe litt. Når jeg har mensen er jeg forøvrig sånn: "Jeg vil ha maaat! Og pule! Mmm, bacon... PIKK! Med oooost... JEG VIL KNULLE! Fy faen, jeg vil ha pizza... PIZZA MENS JEG KNULLER!" Helt normalt! Anonymous poster hash: 1f256...ac4 3
Gjest alohaa Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 Sett at du ikke blør så veldig mye så kan det godt være det funker å pule rett etter at du har tatt ut en tampong. Jeg pleier iallfall å ha minst en halvtime å gå på før det begynner å dryppe litt. Når jeg har mensen er jeg forøvrig sånn: "Jeg vil ha maaat! Og pule! Mmm, bacon... PIKK! Med oooost... JEG VIL KNULLE! Fy faen, jeg vil ha pizza... PIZZA MENS JEG KNULLER!" Helt normalt!Anonymous poster hash: 1f256...ac4 Hahaha signerer denne
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 Har gjord det en gang, men da var det helt i slutten av mensen, så blødde veldig lite, brukte minste O.B.'en, så tok den ut før sex, og inn igjen rett etterpå, og det gikk helt fint. Men sex under mens når jeg har blødd en del, det har jeg ikke gjort, men går med på det så lenge det er greit for fyren om det kommer litt blod. Men så har man jo to hull, da, så eksen foreslo "det andre hullet" den gangen jeg fortsatt hadde igjen litt av uka mi.. Husker ikke om vi valgte den løsningen, men husker jeg tenkte at det ville føles litt rart å være stappa full både foran og bak, haha. Anonymous poster hash: 5c969...cb1
Gjest miuen Skrevet 18. desember 2014 #6 Skrevet 18. desember 2014 Jeg er enda mer kåt når jeg har mensen, som om jeg har mer lyst bare fordi jeg vet at det ikke er like aktuelt å få seg noe akkurat da... Blir helst sex i dusjen da;-)
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #7 Skrevet 26. desember 2014 Er også veldig kåt når jeg har mensen. Vi har sex i dusjen. Også suger jeg han, og han bruker gjerne dildo på meg.Anonymous poster hash: 1b9c8...ccf
Em11mily Skrevet 26. desember 2014 #8 Skrevet 26. desember 2014 er vel ganske normalt å være sprenkåt under mensen fordi man liksom ikke kan.....men JEG kan,hahahahaha.Typen elsker å kjøre "brannbil"
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #9 Skrevet 26. desember 2014 Hormonelle svingninger. Anonymous poster hash: fd2d0...bec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå