AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Jeg går med en konstant sult-kvalme idag. Er helt fin iformen ellers, litt slapp pga kvalmen, men ellers bra, ikke noe diare eller feber. Men jeg har en skikkelig følsom mage, jeg kan såvidt være borti den fysisk uten at jeg blir helt dårlig, kan heller ikke sitte fremoverlent, det blir jeg også dårlig av.. Hva er dette fornoe da? Er ikke gravid, har testet 2 ganger (!) Anonymous poster hash: bf17c...7a0
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Begynnelsen på omgangssyken? Kan være en million ting. Vent og se Anonymous poster hash: 7c81c...7a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå