maiaa Skrevet 27. juni 2002 #1 Skrevet 27. juni 2002 Lurer på en ting når det gjelder Yerka.... Det står at man ikke skal bruke deo dagen etter man har tatt på Yerka. Hva med dagen etter? Kan man bruke deo da? Gjør det noe om man vasker med vanlig vann dagen etter, eller skal man verken ha sæåe eller vann på? Hvor lenge må man bruke det før man kan gå over til normal deo igjen?
Gjest Tristessa Skrevet 27. juni 2002 #2 Skrevet 27. juni 2002 Egentlig skal en ikke bruke deodorant mens en bruker Yerka, men jeg bruker littegranne dagen etter og litt mer dagen etter der igjen, og har ikke merket at virkningen har blitt dårligere, tvert i mot. Brukte ikke deodorant i det hele tatt i begynnelsen, men syntes ikke Yerkaen tok vekk lukten godt nok. Tror nok du kan bruke deo med god samvittighet ja! Du kan sikkert vaske med vanlig vann dagen etterpå, men du må ikke vaske med såpe! Da vaskes jo det mere av! Se forøvrig hva som står på pakken og følg det som blir sagt, så går det nok bra. Er selv storfornøyd med Yerka, og har knapt hatt en eneste svettering siden jeg begynte med det! Men jeg vet ikke hvor lenge en skal bruke det av gangen, en måned eller to kanskje, men jeg vil helst ikke slutte...
Gjest Virvel Skrevet 27. juni 2002 #3 Skrevet 27. juni 2002 Det står ikke noe om at den bare må brukes i perioder, så jeg fortsetter jeg I hvert fall nå som det er sommer og forhåpentligvis flere varme dager i sikte...
Gjest Augustbrud02_ Skrevet 28. juni 2002 #4 Skrevet 28. juni 2002 Jeg tror man skal være litt forsiktig med å bruke Yerka uten opphold også, for da kan den miste sin effekt (man blir på en måte immun mot den). Står det ikke noe om det i bruksanvisningen om at den skal brukes max 3 dager i uka og så ha en stund opphold? På meg virker den iallfall etter en natts bruk, og da kan jeg ha opphold i en hel uke før jeg må bruke den igjen. Ellers kan jeg legge til at jeg bruker deodorant dagen etter at jeg har brukt Yerka, uten at det gir noen negativ effekt.
Gjest Snerpa Skrevet 28. juni 2002 #5 Skrevet 28. juni 2002 Hei! Når jeg brukte Yerka brukte jeg ikke deo idet hele tatt. Tror det er noe av vitsen,og at effekten minskes ved bruk av deodorant. Jeg merket derimot at etter å ha brukt Yerka en stund virket det ikke like bra lenger... Er det noen andre som har denne erfaringen også ?
Gjest Virvel Skrevet 29. juni 2002 #6 Skrevet 29. juni 2002 Det står: Til å begynne med brukes YERKA 3 ganger i uken, deretter 1 til 2 ganger i uken, alt etter behov. Ikkeno' om at man ikke kan bruke den hele tiden...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå