AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 For en stund siden gikk jeg over til omo i kapselform i stedet for pulver. Etter det har vi slitt med elveblest/utslett begge to. Jeg kan lett reagere på vaskemidler, og har derfor brukt omo i mange år. Er det så stor forskjell på kapslene og pulveret at vi kan reagere på det ene, og ikke på det andre? Fantasien har slått seg løs, og jeg har begynt å lure på om det kan være veggedyr eller sengelopper. Noen som har peiling? Hvordan kan vi vite sikkert hva det er? Er det mulig å få sengelopper eller veggedyr uten å ha vært ute og reist? Jeg har fått elveblest til og fra hele livet, så jeg vet godt hvordan det ser ut. Anonymous poster hash: 99c69...b5a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Om du mistenker vaskemiddelet, så bytt tilbake, da vel, og se om problemet gir seg? Om det gir seg; konkluder med at ja, det var vaskemiddelet, og ikke bruk det mer. Om nei; konkluder med at det ikke er vaskemiddelet, og se på hvilke andre endringer som har skjedd i livet ditt i det siste. Elveblest kan forøvrig også komme av stress og psykiske plager. Kjempegøy når eksamensnerver gjør at man sitter og omtrent griner av kløe på eksamen... Anonymous poster hash: 7d981...117
Gjest Strandet Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 (endret) Jeg fikk det én gang (tror jeg da), etter å ha spist alt for mange kroneis over en toukersperiode en varm sommer. <--- lettere laktoseintolerant antagelig, kan spise ost og pudding helt greit, men ren melk er en uting. Endret 18. desember 2014 av Strandet
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 Omo i alle former er sterkt parfymert. OMO flytende hadde jeg stående en liten uke i vinduet på vaskerommet. Pga. Litt søl utenpå flasken ble store deler av vinduskarmen etseskadet. 2 lag lakk, ett lag grunning og to lag med oljemaling forsvant under flasken og et større område rundt der flasken hadde stått. Med andre ord, OMO er enormt sterk. Blir ikke brukt her i huset mer. Bruker Blenda sensitiv eller flytende Ariell. Den flytende OMOen skal vi bruke til å fjerne maling med!Anonymous poster hash: 6839c...c0a
Gjest Strandet Skrevet 18. desember 2014 #6 Skrevet 18. desember 2014 (endret) Interessant.Jeg har stort sett brukt OMO som vaskemiddel (pulver). Prøver som regel å bruke minimalt med vaskepulver. Hm, hender at jeg må vaske klær på kjøkkenet med hendene, håper ikke såpepulver i vannløsning ikke er skadelig for kroppen over tid. Endret 18. desember 2014 av Strandet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå