Gå til innhold

Hvordan runker man en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Men hvis mannen ligger i senga eller står, er best å runke utover (liksom rett ut 90 grader) eller oppover (mot magen)?

Anonymous poster hash: 4b211...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter flest er ikke spesielt flinke med denne type håndarbeid. Kan selvsagt skyldes at eieren av kuken ikke er spesielt god på å fortelle hvordan han helst vil ha det. Dermed blir det to kløner som ikke lykkes.

Uansett - spør ham, snakk med ham og viktigst av alt (dersom du mener det) vis interesse og begeistring for hans suverent flotteste del av mannekroppen. Vi menn er usigelig stolte av oppdrettsanlegget vårt. der det henger og slenger - eller står rank og stolt - med to tilhørende svært følsomme baller under.

Om du ikke deler et snev av den samme begeistringen kommer du neppe til å bli god til å runke ham heller.

Hovedregel: Når du synes du ikke er særlig hardhendt - reduser trykket med enda 50 %.

Når du synes du tar deg god tid, reduser tiden med enda 50 %.

Hovedregel 2: Be om veiledning, men vent til han er kåt, da kommer ønskene fra hjertet og ikke det øverste hodet, som har en lei tendens til å forsøke å formulere svar han tror du vil bli happy med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett må du gjerne kombinere runkingen med å stryke langs undersiden av pungen (ballene). Dette er en herlig kombinasjon!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Lær deg deep throat! Mange som blir imponert over det. :fnise:

Har også merket at mange (ikke at det er SÅ mange...) liker å bli sugd (forsiktig) og slikket på ballene mens du runker. Og når det er like før han kommer kan du slikke, med åpen munn, på penishodet, slik at han ser spruten inn i munnen din. Det pleier å være populært! Haha, høres ut som om jeg har dette som yrke, eller gjør dette flere ganger i uka, på forskjellige menn, men jeg gjør ikke det altså!

Endret av Lykkeliky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lær deg deep throught! Mange som blir imponert over det. :fnise:

Har også merket at mange (ikke at det er SÅ mange...) liker å bli sugd (forsiktig) og slikket på ballene mens du runker. Og når det er like før han kommer kan du slikke, med åpen munn, på penishodet, slik at han ser spruten inn i munnen din. Det pleier å være populært! Haha, høres ut som om jeg har dette som yrke, eller gjør dette flere ganger i uka, på forskjellige menn, men jeg gjør ikke det altså!

Hvorfor er ikke du kjæresten min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...