Gå til innhold

Skuffet!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat den der skjønner jeg ikke at det går an å føle. Jeg har barnet mitt hele tiden utenom annenhver helg, og jeg skulle virkelig ønske jeg hadde ham 100%. Det er ikke fordi jeg vil at far skal ta ansvaret at jeg mener han bør ha samvær, men fordi jeg unner ham gleden barnet vårt er. Heldigvis for meg ser han det ikke helt på samme måte og er fornøyd med annenhver helg. Jeg synes det er veldig rart at foreldre ikke vil ha ungene sine så mye som mulig. Anonymous poster hash: 455bc...448

Husk på at det ikke er far som har samvær med barnet fordi du unner ham det. Det er barnet som har samvær med far, fordi det er en rettighet barnet har.

Anonymous poster hash: 99e93...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk på at det ikke er far som har samvær med barnet fordi du unner ham det. Det er barnet som har samvær med far, fordi det er en rettighet barnet har.

Anonymous poster hash: 99e93...e65

Ja, men det var ikke det relevante. Det som var poenget mitt er at jeg ikke har noe ønske eller behov for å tvinge far til å ta noen del av ansvaret.

Anonymous poster hash: 455bc...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så si det til mannen din, akkurat det du sier her.. Fortell han hvor mye du hadde gledet deg og hvor skuffet du er når det ikke ble noe. Fortell han akkurat det. ;)

Du kan jo sove lenge også kan mannen ta gutten dagen derpå om dere får fikset hos dere. ;) Han sa jo ja til dette, og etter hva jeg får inntrykk av så spurt han deg ikke før han sa ja.

Hvis det er noe du har gledet deg skikkelig til så ser jeg jo ikke poenget med å droppe det 100 %. Ja, det ble ikke som planlagt, men nå var det jo snakk om en tur, en kjærestetur og det kan jo fullføres med litt endringer? :)

Jeg har jo tenkt¨å drikke litt. Syns ikke noe om å komme hjem full til barna!

Anonymous poster hash: 0d5f2...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den der skjønner jeg ikke at det går an å føle. Jeg har barnet mitt hele tiden utenom annenhver helg, og jeg skulle virkelig ønske jeg hadde ham 100%. Det er ikke fordi jeg vil at far skal ta ansvaret at jeg mener han bør ha samvær, men fordi jeg unner ham gleden barnet vårt er. Heldigvis for meg ser han det ikke helt på samme måte og er fornøyd med annenhver helg. Jeg synes det er veldig rart at foreldre ikke vil ha ungene sine så mye som mulig.

Anonymous poster hash: 455bc...448

Har du ikke venner/ett sosialt liv utenom barna??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det å være foreldre. Uforutsette ting skjer og planer blir avlyst.

Anonymous poster hash: 80ed6...c88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke venner/ett sosialt liv utenom barna??

Jo, men jeg klarer da det samtidig som jeg har omsorg for barnet mitt. Akkurat som alle andre foreldre som ikke er skilt.

Anonymous poster hash: 455bc...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn er det å være foreldre. Uforutsette ting skjer og planer blir avlyst.

Anonymous poster hash: 80ed6...c88

Ja.. Enig der, men når vi har barna 50/50, bør ikke moren ta seg av barnet når hun først har han?

Anonymous poster hash: 0d5f2...ab3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg klarer da det samtidig som jeg har omsorg for barnet mitt. Akkurat som alle andre foreldre som ikke er skilt.

Anonymous poster hash: 455bc...448

Ja, men om man er slik du beskriver, som ønsker å tilbringe mest mulig tid med barna så har man jo ikke mulighet til andre ting. Det er jo tydeligvis ikke greit å ønske dette når man har delt omsorg.

Det er jo viktig å komme seg ut også! Nå har ikke vi vert ute på noe i hele år. Så at moren skal kunne ha barnet sitt EN hel uke ila. ett år er vell ikke så mye å be om.

Anonymous poster hash: 0d5f2...ab3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har jeg sagt ifra at det er uaktuellt å ha gutten her i helga. De skal komme en dag før som vi har avtalt tidligere også.

Samboeren min forstår at jeg trenger å komme meg ut sammens med han og vennene våre og har sagt ifra til moren at hun får være hjemme eller ordne seg med barnevakt selv fordi vi ikke skal være hjemme.

Jeg syns dette er helt rimelig da vi aldri hadde vendt henne en tanke når det gjelder barnevakt den uken barna er hos oss.



Anonymous poster hash: 0d5f2...ab3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Forstår deg godt jeg!

Her er der faktisk ingen krise eller sykdom som gjør at de må avlyse planer, men pga den andre forelderen vil treffe kjæresten sin.

Og jada.. Alle på kg avlyser planer med glede, så sant de får mer tid med barna sine. I virkeligheten er det ikke slik. Der syns de fleste det er kjipt å avlyse planer pga en eks som vil treffe kjæresten sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt jeg!

Her er der faktisk ingen krise eller sykdom som gjør at de må avlyse planer, men pga den andre forelderen vil treffe kjæresten sin.

Og jada.. Alle på kg avlyser planer med glede, så sant de får mer tid med barna sine. I virkeligheten er det ikke slik. Der syns de fleste det er kjipt å avlyse planer pga en eks som vil treffe kjæresten sin.

Akkurat. Det er jo ikke sånn at det er en god grunn til at vi må ha gutten. Det er jo like viktig med kjærestetid for oss som for hun. Og når det er hennes uke så kan HUN ofre, ikke vi :)

Anonymous poster hash: 0d5f2...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer og mor til mitt bonusbarn har avtale om at de spør hverandre om bytte av helg først, og de sier nei hvis det ikke passer (som er veldig sjelden). Hvis ikke er det den forelderen som har barnet som er ansvarlig for å skaffe barnevakt. En avtale som har fungert bra med ett par unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke venner/ett sosialt liv utenom barna??

Må du angripe bare fordi du ikke klarer å være med barna dine?

Spyr av deg!!

Anonymous poster hash: 2c5f4...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG...håper jeg aldri blir skilt! Tenk hva disse barna får med seg av dette. De har 4voksne i livet sitt, som alle mener at noen andre skal ha ham denne kvelden:(

Jeg syns ikke denne spesifikke saken har et fasitsvar. Men jeg blir trist av å lese slike tråder.

Anonymous poster hash: b3b8e...4f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker barnet mitt over alt på jord, men dersom jeg hadde avtalt date med mannen så hadde jeg ikke blitt jublende glad.

Anonymous poster hash: 30dff...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...