Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har merket at jeg har fått en klump på høyre side av magen, nede ved hoftebenet. Noen som vet hva dette kan være? Er redd :(

Skal bestille legetime, men vil ikke få time før ca 14 dager! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår at du er engstelig :( Har ikke noe svar på hva dette kan være, men det finnest langt flere klumper som er ufarlige enn det finnes klumper som er farlige. Dessverre hører vi mest om de sistnevnte og derfor blir vi engstelige. Er det ingen mulighet for å få en raskere time?

Anonymous poster hash: 1a261...131
Skrevet

Nei, legen er så fullboket at det dessverre ikke er mulig :/

Skrevet

Leger får av og til avbestillinger. Si at du gjerne tar en slik time om det blir en tilgjengelig.

Anonymous poster hash: 1a261...131
Skrevet

Bestill legetime og prøv å ikke tenk så mye på det frem til da (ja, jeg vet. Enklere sagt enn gjort..). Vanskelig for oss å si hva det kan være uten å ha sett den/kjent på den. :klem:

Skrevet

Kan være lyskebrokk, kan være hoven lymfeknute, kan være fettklump, kan være mye.

Prøv og ikke klem og kjenn på den frem til legebesøket. Vet det er vanskelig, men prøv :) Dette går bra, TS

Anonymous poster hash: b7ce6...acf
Skrevet

Jeg ville også ringt tilbake til legekontoret, fortalt problemet til sekretæren som tar telefonen, og sagt at du er nervøs og kan ta time på kort varsel dersom det kommer avbestillinger. Kanskje finner de noe til deg så du slipper å vente hele jula. Men dersom legen henviser deg videre til undersøkelse, kan det godt hende du må vente til over jul uansett, pga at de nedbemanner overalt i jula.

Anonymous poster hash: 9b3f2...399
Gjest Eurodice
Skrevet

Kan være lyskebrokk, kan være hoven lymfeknute, kan være fettklump, kan være mye.

Prøv og ikke klem og kjenn på den frem til legebesøket. Vet det er vanskelig, men prøv :) Dette går bra, TS

Anonymous poster hash: b7ce6...acf

Jeg synes slikt er dumt å si. Jeg forstår at du vil være oppmuntrende, men du vet like lite som TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...