bergen95 Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 kjære jesus. ja jeg har blitt slikket før.. noen FÅ ganger.. men helvette heller.. klarer bare ikke nyte det! blir bare stressa over hvordan dt smaker, lukter... osv.. er vel ikke bare jeg som er redd for å komme over denne kneika? 1
Timza Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Hvorfor bekymrer du deg for det? Smak og lukt på deg selv da vell, så finner du jo fort ut om du har noe å bekymre deg for eller ikke.
bergen95 Skrevet 18. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2014 Hvorfor bekymrer du deg for det? Smak og lukt på deg selv da vell, så finner du jo fort ut om du har noe å bekymre deg for eller ikke. ikke dt verste jeg har hørt... men gud.jaja bare å bite i dt
Montos Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 Slapp av, lukk øynene og nyt det. Jeg skal garantere deg at den som utfører det nyter det! Med mindre du er svært uhygienisk, har du ingenting å frykte. Man lever bare en gang
allthatjazz Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 Kanskje distraksjon hjelper? Jeg har aldri stresset over lukt eller smak med mindre jeg har hatt grunn til det (altså en gryende bv), men jeg har problemer med å nå orgasme, og det er fordi jeg stresser for mye med det og tenker for mye. Og det som hjelper på å tenke for mye er distraksjon. Prøv å massere brystene, nakken eller magen din (eller hva enn du måtte like) mens han holder på der nede og fokuser på å ha det godt. Mulig det hjelper i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #6 Skrevet 18. desember 2014 Kanskje distraksjon hjelper? Jeg har aldri stresset over lukt eller smak med mindre jeg har hatt grunn til det (altså en gryende bv), men jeg har problemer med å nå orgasme, og det er fordi jeg stresser for mye med det og tenker for mye. Og det som hjelper på å tenke for mye er distraksjon. Prøv å massere brystene, nakken eller magen din (eller hva enn du måtte like) mens han holder på der nede og fokuser på å ha det godt. Mulig det hjelper i alle fall. Hoho! Forsiktig med maven. Man fiser fort når man masserer den. Anonymous poster hash: 2826a...12a 1
allthatjazz Skrevet 18. desember 2014 #7 Skrevet 18. desember 2014 Hoho! Forsiktig med maven. Man fiser fort når man masserer den. Anonymous poster hash: 2826a...12a Lol.
Gjest daisydaisy Skrevet 18. desember 2014 #8 Skrevet 18. desember 2014 Jeg tenker som så at hvis det virkelig er illeluktende der nede eller smaker vondt, så sier mannen ifra. Gjør han ikke det, så er det neppe noe å bekymre seg for. 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #9 Skrevet 18. desember 2014 Samme her også. Var 1 gang jeg nøt det med eksen og da fikk han meg faktisk til å komme også. Noe av det deiligste jeg har opplevd MEN det gjentok seg aldri fordi jeg greide aldri slappe av igjen. Aner ikke hvorfor, men hadde meg et sånt lite moment der jeg slappet av og joda.. Anonymous poster hash: 8f62b...0d6
frisørsaksa Skrevet 19. desember 2014 #10 Skrevet 19. desember 2014 Du lukter det ganske fort om det er noe feil, å hvis du smaker på deg selv å du syns det er okei så er det ingenting å bekymre seg for prøv å ha bind for øyne?? Kanskje det å vite å kjenne at det faktisk er godt vil hjelpe deg å slappe av??
geene Skrevet 20. desember 2014 #11 Skrevet 20. desember 2014 Hvorfor bekymrer du deg for det? Smak og lukt på deg selv da vell, så finner du jo fort ut om du har noe å bekymre deg for eller ikke. Helt enig med denne.. Hvis jeg er bekymra tar jeg en liten smak selv først uten at han ser Det er ikke ekkelt, fitte smaker mye bedre enn pikk.. (Jeg har aldri smakt på andre damers fitte da, men min smaker iallefall bedre enn pikken hans.. hehe)
Timza Skrevet 20. desember 2014 #12 Skrevet 20. desember 2014 Helt enig med denne.. Hvis jeg er bekymra tar jeg en liten smak selv først uten at han ser Det er ikke ekkelt, fitte smaker mye bedre enn pikk.. (Jeg har aldri smakt på andre damers fitte da, men min smaker iallefall bedre enn pikken hans.. hehe) En av de mest sexy kommentarene jeg har hørt under en hyrdestund var når jenta sa noe ala "få pikken din, jeg må smake på meg selv!" mens jeg penetrerte hu. Hu hoppet av og røsket tak og dreiv å smatta på pikken og slikket den ren for egne safter, og jeg ble sånn ganske forfjamset og sprengkåt på samme tidspunkt. ^^ Blitt en god hukommelse som stadig dukker opp under private stunder.
geene Skrevet 20. desember 2014 #13 Skrevet 20. desember 2014 En av de mest sexy kommentarene jeg har hørt under en hyrdestund var når jenta sa noe ala "få pikken din, jeg må smake på meg selv!" mens jeg penetrerte hu. Hu hoppet av og røsket tak og dreiv å smatta på pikken og slikket den ren for egne safter, og jeg ble sånn ganske forfjamset og sprengkåt på samme tidspunkt. ^^ Blitt en god hukommelse som stadig dukker opp under private stunder. Hehe.. ja er nok mange som kan tenne på det! Hvis jeg er kåt så smaker jeg av og til på meg selv og så kysser jeg kjæresten intenst, og han kjenner straks hva jeg har gjort.. Har en liten mistanke om at han tenner på det..!
Timza Skrevet 20. desember 2014 #14 Skrevet 20. desember 2014 Hehe.. ja er nok mange som kan tenne på det! Hvis jeg er kåt så smaker jeg av og til på meg selv og så kysser jeg kjæresten intenst, og han kjenner straks hva jeg har gjort.. Har en liten mistanke om at han tenner på det..! Du tenner nok en lampe med det ja. ^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå