Gå til innhold

Avstandsforhold - avvist etter 6 uker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så ligger jeg her på andre kvelden, men hun snorkende ved siden av meg. Vi er vanligvis i et midlertidig avstandsforhold og denne gangen er jeg hjemme på juleferie.

Etter en topp eksamensøkt så jeg fram til å komme hjem i julen og slappe av med kjæresten. Selvsagt ser man også frem til å ha sex med sin kjøre, og hadde det vært opp til meg hadde vi revet av hverandre klærne - etter 6 lange uker!

Jeg forsøkte meg i gårkveld, mange timer etter at jeg var kommet hjem. Jeg merket hun ikke helt var med på notene, men jeg sprengkåt. Etterhvert er det klaging om temperatur i rommet, måten jeg kysser på, vondt i nakken og generelt mye syt, mens jeg ligger der og vil ha henne. Tenkte litt "hvordan i alle dager klarer du å avstå sånn nå!?" Det endte med at hele greia faktisk ble så turn-off at jeg bare kutta ut å prøve meg og la meg ned for å sove.

I dag har hun vært på jobb stort sett hele dagen. Forsøkte igjen nå i kveld, men fikk til svar at hun skulle tidlig opp. Jeg har ikke hatt sex med henne på så lenge, og nå er det dødsviktig med masse timer søvn for et ellers opplagt ungt menneske!? Kan man ikke sette av 20 - 30 minutter til sin egen kjæreste en gang.

Merker jeg ligger her med brukken selvtilitt og ekstremt seksuelt frustrert. Avvise meg sånn etter lang tid, to kvelder på rad. Her ligger jeg med stå i været og ei dame jeg digger i bare trusa rett ved siden av.

Har jeg ikke all grunn til å være såret her? Føler dette passerer hva man vil omtale som "normalt" for et par i 20-årene.. God jul

Anonymous poster hash: b97f8...cd1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ikke normalt ut overhodet, hadde jeg ikke sett kjæresten på 6 uker så hadde jeg "voldtatt" han.

At hun bare ligger der uten noe interesse skjønner jeg ikke.

Første som slår meg er at hun er på vei ut av forholdet.

• Liker 3
Skrevet

Hun har aldri vært sånn heller.. altså å kaste seg over meg. Litt trist men :( Jeg var forberedt på at det måtte komme en legge seg-situasjon før det eventuelt ble noe sex, men å avvise meg sånn synes jeg er vanvittig dårlig gjort bare.

Har man ikke sexlyst, så kan man i det minste gi kjæresten sin oppmerksomhet etter 6 uker. Det tenker i alle fall jeg.

Anonymous poster hash: b97f8...cd1

Gjest Andrea93
Skrevet

Det syns jeg er direkte dårlig gjort av henne, hvis hun ikke har noen dypereliggende årsaker til at lysten uteblir. Da jeg og samboeren bodde fra hverandre et år (i hvert vårt land halvparten av tiden, resten av tiden så vi hverandre hver helg), kom vi oss ikke ut av bilden før vi hadde hatt oss første gang, og det ble minst 2-3 runder til etter det.

Sexlysten kan man vel ikke alltid noe for, men da syns jeg hun i det minste burde gitt deg litt oppmerksomhet i form av en blowjob/handjob hvis ikke det er noen spesiell grunn til at hun ikke har lyst. I et forhold må man gi og ta, og man trenger ikke nødvendigvis være sprengkåt for å gi kjæresten sin litt oppmerksomhet. Har du prøvd å prate med henne om det?

Skrevet

Mensen?

Anonymous poster hash: 4c861...cf9
Skrevet

Basert på egne erfaringer (fra flere forhold), syns jeg ikke dette høres lovende ut. Får umiddelbart samme inntrykk som posteren lenger oppe her: Det første som slår meg er at noe er i veien med hennes følelser for deg.

Er det tenkelig at hun er usikker på forholdet, eller kan ha vert utro? Ofte er slike ting såpass ubehagelige å hanskes med at man rett og slett ikke tør å ta det opp skikkelig. Mange blir derfor bare tilbakeholdne og avvisende når de bærer på noe slikt, og håper at både partneren og problemet bare skal "forsvinne". Kanskje dette for henne er første steg i en prosess hvor hun ønsker seg ut av forholdet.

Er ikke meningen å skape bekymring hos deg, men når du først spurte regner jeg med du er ute etter ærlige svar. Er jo selvfølgelig meget mulig jeg tar helt feil, ettersom jeg tross alt ikke vet noe om hverken deg, henne eller forholdet deres :)

Lykke til, uansett! Å ta det opp og prate om det vil være veien fremover, samme hva som er på ferde.

Anonymous poster hash: fdd41...4cf
Skrevet

Tenker også at det kanskje er noe underliggende? Manglende følelser, at hun har gjort noe dumt mens dere har vært borte fra hverandre, frykt for at du har gjort noe dumt.. Avstandsforhold er ikke enkelt, og når man er ung kan følelser både oppstå lett og slukkes lett. Det er en grunn til at de fleste opplever et brudd eller tre når de er unge og studenter.

Eventuelt har hun ikke så sterk sexdrift generelt, men dette hadde du vel vært klar over allerede. Kanskje hun er en sånn som trenger ekstremt mye trygghet før hun åpner seg for sex, og at det tar litt tid å komme dithen igjen når dere har vært seks uker fra hverandre? Kanskje hun føler forventningspress og redsel for å ikke "prestere", at forventningen om heftig gjenforeningssex skremmer henne? Ikke godt å si..

Slikt som mensen, andre problemer som ikke har med deres forhold å gjøre etc. ville hun vel sikkert fortalt deg, men du kan jo spørre henne om det er noe som plager henne.

Anonymous poster hash: 2b4d1...89f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...