AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Noen som kan bestemme hvilken stilling jeg må onanere i ? - Skal jeg stå sitte ligge? - Hvordan skal beina være? osv osv osv osv :D dette fordi jeg ikke klarer å bestemme selv, og ønsker å bli bestemt over på denne tingen! svar fra både kvinner og menn blir satt pris på! Du er sjef! gjør det du sier, boss :D Anonymous poster hash: 2f574...52f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Du må ligge, helt naken og runke med venstre hånd! Anonymous poster hash: 2f574...52f
Gjest Strandet Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 (endret) Lurer på, for dere som er damer, er det allright å ligge bakover opp mot et myk armlene for å heve underlivet? (kanskje med pute under et sted) Ting renner kanskje ned mot brystet også på denne måten? Kanskje det er mer behagelig og naturlig å løfte bena opp mot brystet slik at de henger der uten å måtte bruke musklene? Kan ikke tenke meg at dette kunne være helsefarlig hvis man er frisk og rask, men sunn fornuft tilsier at det er kanskje ikke lurt å ligge for lenge slik med hodet nederst. Endret 18. desember 2014 av Strandet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå