Gå til innhold

Hvorfor er kvinner pingler?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tør ikke kvinner å sjefe over menn? Menn bruker kvinner som tøs, slave horer osv, men tør ikke kvinner å bruke menn? menn kan da også være horer? Hva syns du ? :D

Anonymous poster hash: 1e5f0...147
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker menn kvinner som horer? Og jeg som trodde at alle menn var forskjellige.

Anonymous poster hash: 5888f...c1d
Skrevet

Bruker menn kvinner som horer? Og jeg som trodde at alle menn var forskjellige.

Hvem er svakest kjønn? Når du tenker ordet sjef, tenker du mannen eller damen?

Skrevet

Når jeg tenker sjef tenker jeg på meg selvfølgelig! :danse::smoke:

Skrevet

Når jeg tenker sjef tenker jeg på meg selvfølgelig! :danse::smoke:

Feks når man sier til en venn så sier gutten '' jeg pulte hun'' hva skal jenta si ? '' jeg ble pult '' (LOL)

Skrevet

Vet ikke med alle andre, men når du sier "sjef" tenker jeg automatisk på høyreist, sylslank skarp kvinne med skintight Armanidress og sigar :laugh:

Skrevet

Mener dere at menn kan være tøs?

Skrevet

Feks når man sier til en venn så sier gutten '' jeg pulte hun'' hva skal jenta si ? '' jeg ble pult '' (LOL)

Jeg sier at jeg har sex med noen. Det er slik det i alle fall skal være å ha sex :) At man har det sammen.

Skrevet

Tør ikke kvinner å sjefe over menn? Menn bruker kvinner som tøs, slave horer osv, men tør ikke kvinner å bruke menn? menn kan da også være horer? Hva syns du ? :D

Kvinner gjør ikke annet en å sjefe over mannen.

Anonymous poster hash: 7457e...3b1

Skrevet

Jeg vet da om et par menn som blir brukt av kvinner fordi de har rykte på seg for å være lette på tråden.

Disse typene har rykte på seg for å være rundbrennere, men sannheten er at det ofte er dem som blir brukt. Det er få damer som vil satse på et forhold med dem, på grunn av at de sikkert har mer enn 100 damer bak seg, men flere som forventer at de skal stille opp som sengepartnere,

Jeg hadde ikke tenkt så mye på at det var slik det var, før den ene av dem under en samtale,der han var sånn halvfull og litt lei seg fordi en dame ikke tok han seriøst sa: Jaja, jeg vet jo at jeg er et ludder og en hore men......

..og så begynte jeg å se realitetene. Dette er en kompis av meg, så jeg har ikke vært til sengs med ham og er ikke forblindet av fascinasjon eller ute etter å lage unnskyldninger for rundbrenningen hans.

Noen burde snart ha lagd en film om han, for det er faktisk helt kronisk,

Anonymous poster hash: 66da6...af4

Skrevet

Må bare si at jeg grunn ikke føler at jeg har blitt brukt, med unntak av et tilfelle. Så jeg vil si at menn heldigvis er forskjellige,

Anonymous poster hash: 66da6...af4

Skrevet

Det er jo bare slik at jenter er det svakeste kjønn fra naturen sin side. Hadde de ikke hatt fitte hadde ingen brydd seg om de. De er svakere i alt egentlig. Sinn, fysisk osv

Anonymous poster hash: 75e5d...73d

• Liker 1
Skrevet

Det er jo bare slik at jenter er det svakeste kjønn fra naturen sin side. Hadde de ikke hatt fitte hadde ingen brydd seg om de. De er svakere i alt egentlig. Sinn, fysisk osv Anonymous poster hash: 75e5d...73d

Mm...tror nok vi er sterkere i omsorg,empati,kjærlighet og alle de gode tingene;)

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke å dominere, men jeg kan godt gjøre det om den rett på liv og død vil.

Skrevet

Det handler vel mest om preferanser. Faktum er at flere kvinner enn menn liker å bli dominert, og flere menn enn kvinner liker å dominere. Så lenge dette ikke går utover hverdagen, så ser jeg ikke noe galt i å legge fra seg den politiske korrektheten fra seg i senga og nyte hverandre.

Forresten, så lenge begge for noe ut av det, er det vel strengt tatt begge som bruker hverandre...

• Liker 2
Skrevet

på hjemmebanen og kjøkkenet kanskje.

Anonymous poster hash: 75e5d...73d

Skrevet

Jeg tror du forveksler "å klage på" med "å sjefe over".

Anonymous poster hash: e9181...a09

Skrevet

Er det om å gjøre å sjefe over den man er i et forhold med? Jeg hadde aldri i verden orket en mann som for det første hadde sett ned på meg og for det andre hadde et behov for å bestemme over meg og mitt liv. Det lyser dårlig selvtillit av slike mannfolk.

Så er det noen som er pingler her i verden så er det slike menn. De ser ned på kvinner fordi de ikke takler å få en utfordring :).
Flott med menn som er trygge på seg selv ihvertfall og som ikke har noe behov for å bestemme over livet til den de er sammen med eller å se ned på den de er sammen med.

Jeg som er kvinne lærer min samboer mye og han lærer meg mye ved at vi har gode samtaler om forskjellige tema der vi utveksler våre tanker og meninger. Godt å være sammen med en intelligent mann som er sikker på seg selv :)

• Liker 1
Skrevet

Joda, vi tør å bruke menn.

Og når det gjelder trådtittelen regner jeg med at du aldri har vært med på en fødsel. :)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...