Gå til innhold

Tiggere på døra!

Fremhevede innlegg

Skrevet

ikke sant! var ikke lenge siden det var en gjeng her i nærheten, de merket postkasser og gikk på døra til folk og skulle selge tegninger. Tror politiet fant ut at det var et mønster, enslige damer og eldre som fikk postkassen sin merket. Heldgivis var det noen som la merke til disse merkene og spurte posten hva det var, når de fikk svar at det ikke var posten som hadde merket så gikk de til politiet.. Når dette ble kjent ble tiggerene borte.. de er sleipe og ikke greit at de møter opp på døra! uansett nasjonalitet, hadde ikke vært greit med nordmenn heller altså bare så det er sagt.

TS her ... Huff ja det tror jeg at jeg leste om i avisen! Får se om det er noen merker et sted.. Men bikkja var helt rabiat så kan jo vær at huset vårt ikke var så i terresant dersom det dreier seg om noen ulumskheter i ettertid!

Anonymous poster hash: e7dc0...d56

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Der var Fluffy god og ha , når det kom tiggere på døren. Sa bare "tigger" så laget Fluffy et stygt tryne til tiggerene. Men etter at vi avlivet henne pga kreft . Så åpner jeg ikke. Og åpner en av ungene mine så sier de dra deg vekk til tiggeren.

Endret av Anciol
Skrevet

TS her ... Huff ja det tror jeg at jeg leste om i avisen! Får se om det er noen merker et sted.. Men bikkja var helt rabiat så kan jo vær at huset vårt ikke var så i terresant dersom det dreier seg om noen ulumskheter i ettertid!

Anonymous poster hash: e7dc0...d56

har sagt det før og sier det igjen, hund er GENIALT!! :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...