Gå til innhold

Noen med erfaring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med Truxal? Bivirkninger? Hvordan blir man?

Anonymous poster hash: ba011...534
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt truxal i mange år. Jeg bruker de bare på kvelden for og få sove. Tar jeg de om dagen blir jeg helt zombie. Men utenom tretthet, har jeg ikke merket andre bivirkninger. Bortsett fra når legen satt meg på for stor dose. Da ble jeg så svimmel at jeg stupte i gulvet. Ble en del kuler og blåmerker før vi fant ut at jeg sto på alt for høy dose. Men jeg er veldig fornøyd med den medisinen.

Skrevet

Jeg har brukt truxal i mange år. Jeg bruker de bare på kvelden for og få sove. Tar jeg de om dagen blir jeg helt zombie. Men utenom tretthet, har jeg ikke merket andre bivirkninger. Bortsett fra når legen satt meg på for stor dose. Da ble jeg så svimmel at jeg stupte i gulvet. Ble en del kuler og blåmerker før vi fant ut at jeg sto på alt for høy dose. Men jeg er veldig fornøyd med den medisinen.

Hvor fort kommer virkningen?

Skrevet

Hehe, et spørsmål til. Er det sånn at man havner i en veldig dyp søvn? Type- vanskelig å bli vekket igjen?

Skrevet

Jeg tar den bare for og bli trøtt, så den virkningen kommer for meg etter en time. No står jeg på en passe dose, og da er det ikke vanskelig og våkne igjen. Men når jeg stod på for mye, da var det tungt og komme seg opp!

Skrevet

Jeg tar den bare for og bli trøtt, så den virkningen kommer for meg etter en time. No står jeg på en passe dose, og da er det ikke vanskelig og våkne igjen. Men når jeg stod på for mye, da var det tungt og komme seg opp!

Tusen takk for svar!

Noen andre med erfaring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...