Gå til innhold

Hengemyr


Emmerdale

Anbefalte innlegg

Nå er jeg sliten, trodde jeg var sliten når jeg våkna i dag, men.

Det gikk i alle fall bra.

Måle puls, klype, slå og daske på kinnet.

Det gikk bra.

Hele tiden med legevakta på øret, puster han?

Ja, nå høres det ut som han grynter.

Svarer han på tiltale?

Ja, han grynter.

(jeg satt heldigvis ikke helt alene med dette, men fy jeg er lei av, unge som bare dør ....................

The end of sto

Kjærlighet, er ikke den som sies, men den som vises.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare en julegave igjen, men jeg må ikke.

Er de utsolgt for det jeg skal kjøpe i morra, da går jeg på kiosken og kjøper tegneserier.

Skal hjlepe til med å dekke på osv. Jeg gleder meg ikke til jul, men deltar fordi jeg forstår at andre har behov for å prøve søke sammen. Selv om vi har god kontakt hele året.

Må jeg ut i dag og.

Jeg må det. Naboen var her i går og var fri for sigaretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg er litt betatt, men han bor omtrent på den andre siden av landet. Og jeg tror ikke på julenissen hele året- er ikke typen som kan ses fire ganger i året...tror jeg. Har aldri prøvd. Vet heller ikke om jeg liker følelsen av å være betatt, ser jeg sjekker face oftere enn før. Pinlig. Jeg er ikke bevandret med å flørte på nett. Bare en gang ble det en flørt, vi fikk god kontakt fordi vi elsket å diskutere alt mellom himmel og jord. Samtidig fikk jeg god kontakt med en dame, vi fikk også kjemi og kunne prate om alt. Henne møtte jeg på kg. Det jeg vil frem til er at jeg ikke er en som liker å bruke skype f.eks. Gikk en gang tilfeldigvis forbi en pc, og hørte Hei er du også der xxxx, godt å se deg. Da ble jeg jo tvunget til å bruke skype. Var ok der og da, fordi det ikke var planlagt kanskje. Meg og avstandsforhold = hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avstandsforhold, da må han være en som er fin å kommunisere med. Og det samme må jeg føle frihet til å være. Det kan stoppe litt, han må være bedre enn meg på kommunikasjon. Jeg har avvikla store deler av min sjalusi, også den som gjelder forhold, men. Det er kanskje noe annet med avstand. Føles ut som jeg har pissa på leggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å oppdatere min evt. kjærlighetsforhold her inne på kg. Er jeg i et avstandsforhold, da er jeg jo det,og da er det jeg som har gjenoppdaget tilliten til menn igjen. Vet kjære lesere, at jeg er elendig på kommasetting. Jeg er lat på privaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bekymret, veldig. Har ringt en eldre tante og bedt henne forsøke å ringe. Dette er uvanlig. Har ringt flere, ingen har hørt en pip i dag og det er uvanlig. Jeg har akkurat kommet fra jobb. vil ikke skrive mer, og om det verste har skjedd, stenger jeg dagboka her pronto. Har hatt så mange rare drømmer i det siste. Men nå vet alle at dette er uvanlig, så jeg venter bare på en telefon på at alt er i greieste orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...