Gå til innhold

Nok en svigermortråd...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bodde med mann, baby og svigermor / svigersøster på en 50 kvm stor leilighet. Det var helt forferdelig. Babyen sov lett og jeg sleit med ammingen. Aldri mer. Bare konflikter. hvis mannen din syns det er greit så kan han ligge der mens du koser deg på hotell. Når babyen ikke har sovet om natta og dere trenger litt tid på dagen for søvn så hjelper det ihvertfall. Det med at dere bor nærmere dine har intet og si. Er ikke som om du sover i stua til dine foreldre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal svigermore høre på at dere har sex i stua? Koselig det :)



Anonymous poster hash: 0a1ab...bf9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine svigerforeldre har et stort hus meg jeg sa til samboer at en natt i jula er nok (egentlig vil jeg ikke overnatte i det hele tatt, aldri igjen), og det er greit for han heldigvis. Svigers er fæle folk, ikke noen jeg vil feire jul med. Kanskje jeg er egoistisk, men svigers har gjort at jeg sliter med psyken.



Anonymous poster hash: ee6cf...ca2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er hennes egen leilighet kan kanskje dere (som er fler) få soverommet så har du et sted å trekke deg tilbake til?

Anonymous poster hash: 9760a...10e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er jula endelig overstått og alle har dratt hvert til sitt. Alt gikk bra helt til julaften da min svigerfar inviterer seg selv hjem til oss på nyttårsaften... Det vil si at jeg har tilbrakt 6+3 dager av jula sammen med svigers og en ettermiddag sammen med min familie. Kjenner at jeg er litt lei nå... Om 3 uker kommer de å bor hos oss igjen. Har foreslått hotell.. Til og med tilbudt meg å betale, men fikk høre av samboeren min at jeg var frekk. De kommer fra en annen landsdel enn meg. Har dette noe med kultur å gjøre?

Anonymous poster hash: b69a5...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jula endelig overstått og alle har dratt hvert til sitt. Alt gikk bra helt til julaften da min svigerfar inviterer seg selv hjem til oss på nyttårsaften... Det vil si at jeg har tilbrakt 6+3 dager av jula sammen med svigers og en ettermiddag sammen med min familie. Kjenner at jeg er litt lei nå... Om 3 uker kommer de å bor hos oss igjen. Har foreslått hotell.. Til og med tilbudt meg å betale, men fikk høre av samboeren min at jeg var frekk. De kommer fra en annen landsdel enn meg. Har dette noe med kultur å gjøre?

Anonymous poster hash: b69a5...19c

Tror det har noe med at du ikke er tydelig nok. Sett ned foten og si at slik blir det!

Anonymous poster hash: d1945...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...