Gå til innhold

Askepotts nøtter

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

*fnis* Morsom historie med politiet som fikk ut bilen din med en gang, da...

Uff ja, det er utrolig irriterende med folk som ikke har med seg mobilen overalt. Mannen min har en tendens til å glemme å skru av "stille" modus, og legger telefonen igjen i bilen eller i jakka. Så det er ikke alltid så lett å få tak i han heller.

Håper du får en fin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsener! I morgen skal T spille paa stor julekonsert, skal selvfoelgelig dra og hoere paa ham. Kommer nok i skikkelig julestemning, det gjorde jeg hvertfall i fjor!

Ellers skal vi ta det som det kommer....herlig aa ikke ha fullt opplegg, egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å ikke ha noe spesielt planlagt en gang i blant, ja. Blir vel kos å se mannen spille på konsert. Han er jo ganske så flink, forstår jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er veldig flink paa celloen....vurderte en gang aa bli proff musiker, som sin mor, men han er ikke saa glad i aa oeve, saa da ble valget enkelt...dessuten tjener man ikke saa mye, med mindre man er Aage Kvalbein! :ler:

Vi har bestemt oss for aa sende vaare fremtidige barn paa Steinerskolen. Det er nemlig en Steinerskole her i Edinburgh, og hvis vi fremdeles er i Skottland naar barna vaare er i skolealder skal vi sende dem dit. Hvis vi saa flytter til Norge, kan de fortsette paa en norsk Steinerskole.

Har spist for mye sjokolade....er nesten litt kvalm naa!

Driver og lager juleCD til oss selv, med Hanne Kroghs Julestjerne-sang, O Helga Natt, En Stjerne Skinner i Natt, Naa tennes tusen julelys og Agnetha Faltskogs Det Straalar en Stjarna.....den er nydelig! Og Plutti Putti Pott, Musevisa etc....blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinerskolen tror jeg er et lurt valg. Jeg liker skoler som oppmuntrer barn til å bli flink i noe de har evner til, og at de får litt mer individuell oppfølging.

Hørtes koselig ut å sitte å lage julecd. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, jeg vant noe paa Ebay!! En porselensskaal i det moensteret vi samler paa! Dyrt, haandmalt porselen fra Ungarn - Herend. Blir spennende aa se skaalen naar den kommer i posten! Her er en link:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...bayphotohosting

Naa er alle julesangene klare, skal bare kopiere til cd! Dette blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sittet i sofaen og sydd, malt og limt - de pakkene med smaanisser fra Panduro Hobby er geniale! Selv jeg klarer det, jo! :ler: Hadde den ferske julecd'en paa i bakgrunnen - herlig. Blir mer julemusikk om noen timer, det blir kos! Foeler meg alltid litt teit naar jeg sitter der alene - dvs. uten foelge - men jeg ser jo min kjaere der nede paa scenen, og han kommer nok til aa se opp til meg der jeg sitter!

Har hengt opp en vask, satt paa en ny og skal ta noe haandvask naa etterpaa. Men foerst skal jeg i dusjen!

Deretter blir det litt havregroet - det er noe av det beste jeg vet, faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For aa ikke glemme soete Lunacia! *klem*

Piglet: Takk det samme!

Leya: Ja, naa kjenner jeg deg igjen, vet du! Lenge siden vi vanket paa bryllupsforumet naa....rart saa fort tiden flyr!

Er naa tilbake fra en handlerunde. Planen var aa dra paa sykkeltur, men tror dere ikke dekket mitt var flatt, og pumpen vi hadde passet ikke, saa vi maatte ut og kjope et nytt munnstykke. Etterpaa handlet vi litt mat, og et etterlengtet vaffeljern, saa naa blir det vafler aa faa snart! Tenkte aa lage noen med havregryn, de er gode synes jeg.

Ha en fortsatt god soendag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er lenge siden bryllupsforumet var første stopp på kg :ler:

Det er snart ett og et halvt år siden!

Her kan vi heller ikke sykle, for det blåser sån himlade mye!

Storm og ekstreme mengder nedbør..Så god sykkeltur! :ler:

Endret av Leya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertine: det var koselig aa hoere! Samme til deg!! :klem:

Leya: Ble ikke noen sykkeltur, men men. Det er litt rart aa sykle om vinteren, men her borte er vinteren det samme som hoesten, egentlig...kjedelig egentlig!

Lunacia: vet ikke hvor heldig jeg foeler meg...foretrekker skiturer paa denne tiden av aaret! ;)

Saeria: var kjempegodt med vafler. Laget noen sunne noen etter oppskrift fra Grete Roede, med havregryn, skummet melk, speltmel og grovt mel. Er mer roere igjen, saa da blir det flere vafler til kveldskosen i kveld! :hoppe:

I dag maa jeg forberede intervjuet i morgen. Og skrive et utkast av artikkelen.

I lunsjen blir det pilates.

Bare noen dager, saa er jeg i Norge paa jule"ferie". Skal jo jobbe en del, men det er deilig aa faa et avbrekk fra det vanlige kontoret.

Men foerst er det fullt program denne uken. Skal paa julefest hos sjefen paa fredag, alle skal ha med barna sine saa T og jeg blir de eneste uten. Blir nok mye baby/barneprat. Men det gaar greit. Bare ikke folk hinter altfor mye om naar vi har tenkt aa faa barn....synes det er litt ubehagelig. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...