Holly Hobbie Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #1101 Del Skrevet 7. desember 2005 Julegaveoversikt: Innkjopt: nattkjole til mamma ( en hvit i bomull med lange ermer og blaatt Art Deco broderi) kalender av Skottland til mamma og pappa skjorte til bror 1 (fra Melka) skjorte til bror 2 (fra Melka) leketoeystraktor til fetter (3) kalender ("Vakre Norge" med magnet) til svigermor og svigerfar diverse gaver til 6 stk tantebarn haandkrem til tante julestroempe med leke og hundegodteri til vofs Skal handles inn: skibukser til T (gjoeres i Norge) gave til pappa (vinbok eller et skjerf og en flaske cognac, tenkte jeg) gave til onkel (men hva aner jeg ikke!) manga til fetter (11) gave til svigerfar (skjerf) gave til svigermor (kanskje en bok?) gaver til svigerinne og svoger x 2 (tenke, tenke) liten babygave til gravid kusine smaa naaler med skotskrutet blomst til venninner x 4 ett eller annet til mormor...vanskelig. Kanskje en god saape og haandkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. desember 2005 #1102 Del Skrevet 7. desember 2005 Lunacia: kan sende deg artikkelen naar den er ute! *klem* ← Takk! :D *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. desember 2005 #1103 Del Skrevet 7. desember 2005 Deilig med litt ekstra tid om morgenen. Jeg er en som ikke klarer å stresse så tidlig. Samboeren min bruker en halvtime fra han står opp til han er ute av døren. Han spiser først en bolle frokostblanding mens han ser nyhetene på God Morgen Norge, så er det dusj og påkledning, kyss og ut døren. Jeg trenger minst en time, helst litt mer. Tar litt tid å dusje og stelle seg, jeg skal spise frokost, se nyhetene og helst sjekke mail og bla gjennom nye innlegg på KG også. Trenger litt tid på å våkne og summe meg og føler meg ikke helt vel hvis jeg har hastverk. Skulle ønske jeg slapp å dusje hver morgen, men håret mitt er såpass kort at det står alle veier etter nattesøvnen, så det må bare være slik. Hadde nok spart litt tid hvis jeg kunne gjøre det kvelden før, jeg gjorde det før når jeg hadde langt hår. Langt hår henger jo bare rett ned uansett. Du har kommet godt i gang med juleshoppingen ja. Jeg mangler bare to gaver, vet ikke helt når jeg skal få handlet de inn. Må begynne å tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. desember 2005 #1104 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg har stort sett bestilt på nettet, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #1105 Del Skrevet 7. desember 2005 Julegaveoversikt: Innkjopt: nattkjole til mamma ( en hvit i bomull med lange ermer og blaatt Art Deco broderi) kalender av Skottland til mamma og pappa skjorte til bror 1 (fra Melka) skjorte til bror 2 (fra Melka) leketoeystraktor til fetter (3) kalender ("Vakre Norge" med magnet) til svigermor og svigerfar diverse gaver til 6 stk tantebarn haandkrem til tante julestroempe med leke og hundegodteri til vofs gave til svigerfar (skjerf) gave til svigermor (pashmina smaa naaler med skotskrutet blomst til venninner x 4 Skal handles inn: skibukser til T (gjoeres i Norge) gave til pappa (vinbok eller et skjerf og en flaske cognac, tenkte jeg) gave til onkel (men hva aner jeg ikke!) manga til fetter (11) gaver til svigerinne og svoger x 2 (tenke, tenke) liten babygave til gravid kusine ett eller annet til mormor...vanskelig. Kanskje en god saape og haandkrem. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. desember 2005 #1106 Del Skrevet 7. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. desember 2005 #1107 Del Skrevet 7. desember 2005 Skulle veldig gjerne lest artikkelen jeg også. Er nyskjerrig på arbeidet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #1108 Del Skrevet 8. desember 2005 Saeria: skal sende naar den en gang blir ferdig - foer jul en gang hvertffall! Hyggelig at du vil lese den! Siam: til deg ogsaa! En babyrelatert nyhet: mannen sier han er klar for aa proeve i oktober!! Det er jo ikke lenge til, det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. desember 2005 #1109 Del Skrevet 8. desember 2005 Nei, det er veldig kort tid til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. desember 2005 #1110 Del Skrevet 8. desember 2005 Oi, så bra at han er klar da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #1111 Del Skrevet 8. desember 2005 Impia: Han sier han egentlig er klar naa, men at det ville vaere synd aa maatte slutte i jobben saa tidlig etter at jeg har begynt...har bare vaert her i litt over ett aar naa. Lunacia: Det er ikke lenge, nei. Nesten skummelt saa kort tid det er! Men det er sjelden det skjer noe med en gang, da.... Julegaveoversikt: Innkjopt: Shiseido body gel og nattkjole til mamma ( en hvit i bomull med lange ermer og blaatt Art Deco broderi) kalender av Skottland til mamma og pappa Melkaskjorte + Paul Smith eau de toilette til bror 1 Melkaskjorte + After Shave Emulsion fra Emilio Zegna til bror 2 leketoeystraktor til fetter (3) kalender ("Vakre Norge" med magnet) til svigermor og svigerfar diverse gaver til 6 stk tantebarn haandkrem til tante julestroempe med leke og hundegodteri til vofs gave til svigerfar (skjerf) gave til svigermor (pashmina smaa naaler med skotskrutet blomst til venninner x 4 Green Tea parfyme til bestevenninen gave til onkel (fin deodorant) mormor: body lotion (bursdagsgave) og haandkrem og saape (julegave) fin deodorant til pappa Skal handles inn: skibukser til T (gjoeres i Norge) gave til pappa (vinbok og en flaske cognac, tenkte jeg) manga til fetter (11) gaver til svigerinne og svoger x 2 (tenke, tenke) liten babygave til gravid kusine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 8. desember 2005 #1112 Del Skrevet 8. desember 2005 Impia: Han sier han egentlig er klar naa, men at det ville vaere synd aa maatte slutte i jobben saa tidlig etter at jeg har begynt...har bare vaert her i litt over ett aar naa. ← Du skal jo gå gravid en stund også, da... Og ikke minst forsøke å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #1113 Del Skrevet 8. desember 2005 Hvis jeg blir gravid med en gang, saa har jeg da jobbet 2,5 aar naar jeg gaar ut i permisjon (begynte fast i januar). Det ser bedre ut paa cv'en med et par aar paa baken i samme firma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 8. desember 2005 #1114 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei! Så spennende!! Med prøvingen altså... Du er jammen kommet langt med julegavene! Vi har ikke så mangen igjen vi heller egentlig.. er så koselig å gå på sentrene å handle julegaver, med julemusikk og julepynt overalt Har du hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #1115 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei Bertine! Ja, ser ut som mulighetene er aapne for aa faa en veldig spesiell nyhet i julepresang neste aar! Julegaver ja...saa ut som en shopoholiker da jeg kom tilbake fra lunsj med fire baereposer fulle i dag! Var en mildt sagt god kunde paa House of Fraser, det naermeste varemagasinet (litt som Steen og Stroem). Kjopte en del til meg selv ogsaa, for aa kompensere liksom! En deilig strikkegenser fra Mexx i sandfarget beige, to topper fra Inwear i litt lysere beige, to Sloggitruser og en lilla genser. Naa gjelder det bare aa ikke vise dem til T paa en gang! Har hatt en fin dag, takk. Har kommet litt videre med artikkelen jeg holder paa med - den er litt vanskelig, men naa loesner det litt... Naa maa jeg jobbe litt til...foer jeg skal faa massasje kl. 17. Blir godt for oemme muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #1116 Del Skrevet 9. desember 2005 Litt av en kveld i gaar - og litt av en morgen! Etter jobb i gaar gikk jeg til sportsmassasjemannen, fikk "laast opp" bekkenet og alle vonde muskler ble grundig tatt for seg. Foelte meg som et nytt menneske etterpaa og gikk fornoyd til bilen. Jeg satte meg inn, startet motoren, og satte paa en fin kassett. Men idyllen varte ikke lenge - jeg kom meg jo ikke ut! Foran meg hadde en bil parkert paa utsiden av noen soeppelkasser, saa det var ikke plass til aa komme seg noe sted! Fikk jo ikke tak i T, for som vanlig har han aldri mobilen med seg....Fikk ringt politiet, og de sa at de skulle proeve aa faa tak i eieren av bilen som hadde feilparkert. Da de ikke fikk fatt i ham/henne, sa de at de skulle komme og hjelpe meg og evt. taue bort bilen. Jeg begynte aa bli kjempesulten, saa jeg dro til naermeste gatekjoekken og kjopte meg en burger. Noen ganger bare maa man! Etter ca. en time kom endelig politiet - tre kjekke, unge konstabler i en diger bil (de var visst paa vei til et annet, mer alvorlig oppdrag). De fikk ut bilen min paa null komma niks (de var nok bedre til aa lukeparkere enn jeg! ) og jeg kunne kjoere avgaarde. Da jeg kom hjem maatte jeg ringe mamma og fortelle henne om det som hadde hendt, var litt komisk syntes jeg. Tok meg en varm dusj, pakket inn noen julegaver og satte over litt suppe (en utrolig god en med epler og pastinakk, med litt kanelsmak). Tidlig i dag morges: vi gaar ned i garasjen, setter oss i bilen, og er klare for avgang....T synes bilen er litt rar. Hva, det hadde ikke jeg merket i gaar, sa jeg. Han gikk ut av bilen og pekte paa det ene fordekket: det var flatt som en pannekake. Nei og nei. Hva gjoer vi naa? T er oppgitt og sier at bilen sannsynligvis er oedelagt dersom jeg kjoerte med flatt dekk i gaar kveld. Men jeg hadde ikke merket noenting! Merkelig. Jeg ringte etter taxi, og ringte jobben, da tv-avdelingen skulle intervjue en person den morgenen og jeg skulle hjelpe til herfra med aa sette ham opp med mikrofon etc....men fikk ikke tak i noen. Kjipt...Men jeg kom meg endelig frem, og der sto han som skulle paa tv, hadde ikke hatt med mobilen sin saa han hadde ikke hoert at jeg var blitt forsinket....stakkars fyr. Ja ja, han tok det med godt humoer. Saa moralen er: Ta med mobilen hvor enn du gaar!! (denne er spesielt myntet paa min kjaere mann, og fyren som ble intervjuet paa tv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 9. desember 2005 #1117 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) jeg har ALLTID mob min med! hehe Ha en fin fredag! Endret 9. desember 2005 av Bertine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. desember 2005 #1118 Del Skrevet 9. desember 2005 Lunacia: Det er ikke lenge, nei. Nesten skummelt saa kort tid det er! Men det er sjelden det skjer noe med en gang, da.... ← Jo, men det kan skje... Jeg har ei venninne som ikke hadde planer om barn, og hun og kjæresten trengte kun én gang uten beskyttelse for å få eldste datteren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. desember 2005 #1119 Del Skrevet 9. desember 2005 Godt at det ordnet seg uansett da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. desember 2005 #1120 Del Skrevet 9. desember 2005 God helg, Popelka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg