Saeria Skrevet 2. desember 2005 #1061 Del Skrevet 2. desember 2005 Det er klart T synes du er fantastisk på alle områder. Du er jo kona hans. Skal si du har vært flink med all organiseringen til festen for T. Er helt imponert, jeg. Håper dere får en super helg. Skal si det var noen fine ord sjefen gav deg. Du har tydeligvis en stor stjerne i boka han. Ikke det at det forundrer meg, du er jo kjempeflink. Sjefens uttalelse har vel gjort T, om mulig, enda stoltere av sin fantastiske kone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1062 Del Skrevet 2. desember 2005 Du er saa god, Saeria! Skulle vaert flere som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. desember 2005 #1063 Del Skrevet 2. desember 2005 Takk. Så fint sagt. Nå fikk du meg til å rødme litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1064 Del Skrevet 2. desember 2005 Takk. Så fint sagt. Nå fikk du meg til å rødme litt også. ← Det var det som var meningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. desember 2005 #1065 Del Skrevet 2. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #1066 Del Skrevet 3. desember 2005 Endelig kom den forbaskede mensen! Har de verste krampene jeg noen gang kan huske aa ha hatt, men det er bra den endelig kom! Naa var det 56 (!) dager siden sist, saa jeg begynte jo aa bli litt bekymret. Skal bestille legetime slik at jeg kan komme og ta blodproever om 25 dager - det er i romjulen men det skulle gaa greit. Naa staar kaken i ovnen, T har vaert flink og ryddet og stoevsugd og er naa paa vei for aa hente to venner paa flyplassen. Har litt tid til aa slappe av foer jeg skal lage partysnacks. Saa forresten paa Skavlan i gaar. Han Robbie Williams er skikkelig uspiselig, synes jeg. Utrolig selvsentrert og arrogant. Naa skal jeg rydde litt paa rommet, og deretter kose meg med en bok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #1067 Del Skrevet 3. desember 2005 Kaken ble veldig flat, men jeg klarte aa dele den paa midten - hurra! Saa naa skal jeg lage mammas supergode smoerkrem med en daesj kaffe og fylle kaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. desember 2005 #1068 Del Skrevet 3. desember 2005 Så flink du er! :-D Dere får kose dere i kveld. Selv må jeg pøske ut noe godt til kveldskosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. desember 2005 #1069 Del Skrevet 3. desember 2005 Jasaa, holder du hemmeligheter ogsaa naa? Lykke til med kjaerligheten fremover da! Svevehode-klem fra meg! ← Hemligheter? Egentlig ikke... Og kjælighet... Nåvel. *sukk* Ikke for det, har det ganske bra som singel, jeg... *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #1070 Del Skrevet 4. desember 2005 Hemligheter? Egentlig ikke... Og kjælighet... Nåvel. *sukk* Ikke for det, har det ganske bra som singel, jeg... *klem* ← Ble ikke noe klokere av det svaret, da! Deilig aa ha festen overstaatt. Men det var jo goey, det er ikke det - men deilig aa slippe aa planlegge og styre...Selvsagt ble det ekstra stress i gaar, da T klarte aa glemme noen av de viktigste ingrediensene da han handlet. Saa da maatte vi ut igjen, knappe to timer foer kalaset startet. Men det gikk da paa hengende haaret! Var kjempekoselig aa se alle sammen, tror jeg fikk snakket med stort sett alle. Sjefen min og konen hans ble til over midnatt, var artig aa vise dem hvor vi bor og hyggelig aa snakke med dem. De siste dro rett foer kl. to. Da var jeg klar for sengen! I dag har vi vaert paa puben og spist lunsj - nydelig chowder (fiskesuppe). Deretter dro T og jeg paa Lucia-gudstjeneste i regi av den svensk-skotske foreningen. Det var utrolig stemningsfullt. T graat seg gjennom hele gudstjenesten omtrent, men saa er han er han utrolig lettroert saa jeg ble ikke overrasket egentlig! Naa er han i sentrum med gutta. Jeg skal slappe av og kanskje sette i gang med aa rydde rommet mitt....resten av huset ser bra ut, takket vaere T og Tim, en venn av T, som overnattet her. De stoevsugde og var saa flinke i dag morges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. desember 2005 #1071 Del Skrevet 4. desember 2005 Så flott at festen ble vellykket! Det føles vel alltid godt å kunne stelle i stand noe sånt, selv om det kanskje blir litt stressende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 4. desember 2005 #1072 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei! Så koselig med lucia gudstjeneste.... kommer i julestemmning da vil jeg tro Koooose deg med avslappingen Jeg har kjøpt meg ny kjole idag klem B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. desember 2005 #1073 Del Skrevet 4. desember 2005 Så godt at festen ble vellykket! Høres koselig ut med Lucia gudstjeneste! Sitter her og hører O`helga natt jeg og får frysninger, synes den er så utrolig flott.. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. desember 2005 #1074 Del Skrevet 4. desember 2005 Ble ikke noe klokere av det svaret, da! ← *knise* Nei... Men, altså. Jeg er singel, og det er sånn ca ståa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #1075 Del Skrevet 4. desember 2005 Oi, saa mange som plutselig var paa besok! Koselig! Så flott at festen ble vellykket! Det føles vel alltid godt å kunne stelle i stand noe sånt, selv om det kanskje blir litt stressende. ← Ja, det er jo goey aa stelle i stand, saerlig naar ting gaar bra! Sjokoladekaken med mammas smoerkrem gikk ned paa hoeykant, alle trodde den var kjopt (det er vanlig aa kjope kaker her borte av en eller annen grunn) saa de var ekstra imponert da jeg sa jeg hadde laget den selv! Hei! Så koselig med lucia gudstjeneste.... kommer i julestemmning da vil jeg tro Koooose deg med avslappingen Jeg har kjøpt meg ny kjole idag klem B ← Saa link til kjolen - skal sjekke den ut etterpaa!! Artig med kjoler. Vi er i megajulestemning naa, baade T og jeg, haaper det varer adventstiden ut! Saa at Askepott-dvd'en er paa vei fra CDON, den blir sendt til mamma og pappa. Gleder meg til aa se den! Så godt at festen ble vellykket! Høres koselig ut med Lucia gudstjeneste! Sitter her og hører O`helga natt jeg og får frysninger, synes den er så utrolig flott.. Ha en fin søndag! ← Saa moro at du nevner O Helga Natt, for den ble sunget av en svensk operasanger i sted paa gudstjenesten - helt nydelig!! *knise* Nei... Men, altså. Jeg er singel, og det er sånn ca ståa. ← Ok. Aa vaere singel har jo sine fordeler det ogsaa! Bl.a. at du kan dra til Storbritannia! Hvordan gaar jobbjakten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 4. desember 2005 #1076 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei hei! *Hilserpå* fryktelig sjelden jeg får hilst på her..Men så fint at festen deres ble vellykket! jule/adventsklem fra meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #1077 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei til deg ogsaa, Iowa! Oensker deg det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. desember 2005 #1078 Del Skrevet 4. desember 2005 det er vanlig aa kjope kaker her borte av en eller annen grunn← Ja, jeg merket meg det da jeg bodde i England. Rart i grunn. På den annen side smakte kjøpekakene i England tusen ganger bedre enn norske kjøpekaker da. Jeg kjøpte ofte både kaker og middager på St Michaels (M&S, mulig de har byttet det navnet nå), de smakte jo kjempegodt! Rent imponert over standarden på ferdigmat der. Jeg var jo på universitetet fra 9-21 hver dag, så jeg orket ikke alltid lage noe særlig når jeg kom hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. desember 2005 #1079 Del Skrevet 4. desember 2005 Ok. Aa vaere singel har jo sine fordeler det ogsaa! Bl.a. at du kan dra til Storbritannia! Hvordan gaar jobbjakten? ← Sakte, men jeg hadde ike forventet noe mer. Har søkt på én jobb så langt, og den trengte jeg ikke CV til, så jeg driver og mekker CV på engelsk nå. Det tar tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. desember 2005 #1080 Del Skrevet 5. desember 2005 Så gøy at festen ble vellykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg