Arkana Skrevet 29. november 2005 #1041 Del Skrevet 29. november 2005 Men jeg leste noe skummelt i gaar: at de som tilbringer minst 20 timer foran en dataskjerm i uken, har dobbelt saa stor risiko for aa miste! Jeg sitter hvertfall 45 timer foran fire(!) skjermer hver uke - kan umulig vaere sunt, nei! ← Nå for tiden jobber jo "alle" foran en PC, og med åtte timers arbeidsdag kommer veldig mange opp i godt over 20 timer i uka. Har ikke hørt at aborttallene har gått opp de siste årene heller. Tror ikke du trenger å bekymre deg. Det er jo uansett ikke så mye å gjøre med det, så fremt du ikke vil begynne å skrive artiklene dine med penn og papir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 29. november 2005 Forfatter #1042 Del Skrevet 29. november 2005 En litt bedre dag paa jobben i dag. Har mer aa gjoere, og har begynt paa en ny feature - spennnede aa fordype seg i et nytt tema. Fikk gaatt en rask tur i lunsjen, deilig med frisk luft og aa faa beveget bena litt! I kveld blir det festplanlegging og rydding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. november 2005 #1043 Del Skrevet 29. november 2005 Maa vaere rart aa vaere singel etter et langt forhold... ← Faktisk synes jeg det er veldig deilig. Har det mye bedre nå enn på lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. november 2005 Forfatter #1044 Del Skrevet 30. november 2005 Saa bra! Klart man har det bedre alene enn i et forhold hvis forholdet ikke fungerer. Har begynt aa lage nissegutter i tre - malte dem i gaar, saa naa er det ikke saa mye jobb igjen! Artig med haandarbeid. Det blir seks stk. til sammen, tenkte aa sende til farfar, tanter og onkler og beholde hvertfall en selv! I dag maa jeg ordne med innholdet til julekalenderen...har helt glemt det bort, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. november 2005 Forfatter #1045 Del Skrevet 30. november 2005 Naa har jeg kjopt noen smaating til kalenderen. Ble mest sjokolade og annet knask, men ogsaa noen andre smaa duppeditter: bl.a smaa togmagneter, en kortstokk med 50 ting aa gjoere i Edinburgh og en kortstokk med 50 reisetips. Haaper det blir godt mottatt! Skal jobbe leeenge i dag. Var dum nok til aa melde meg frivillig til aa hjelpe til med noe. Er vel bra for karriereren, men ikke for sulten! Holder paa aa besvime her jeg sitter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. november 2005 #1046 Del Skrevet 30. november 2005 Saa bra! Klart man har det bedre alene enn i et forhold hvis forholdet ikke fungerer. ← Du og de svevehodene dine... (Jepp, jeg kan fortsatt ikke se animasjoner...) Ja, jeg har det mye bedre nå enn da vi sleit i forholdet. Dessuten vet jeg at jeg er elsket. Uten at jeg vil gå nærmere inn på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. november 2005 #1047 Del Skrevet 30. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #1048 Del Skrevet 1. desember 2005 Du og de svevehodene dine... (Jepp, jeg kan fortsatt ikke se animasjoner...) Ja, jeg har det mye bedre nå enn da vi sleit i forholdet. Dessuten vet jeg at jeg er elsket. Uten at jeg vil gå nærmere inn på det... ← Jasaa, holder du hemmeligheter ogsaa naa? Lykke til med kjaerligheten fremover da! Svevehode-klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #1049 Del Skrevet 1. desember 2005 Og en animasjons- til Saeria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #1050 Del Skrevet 1. desember 2005 I dag skal jeg kjoepe meg et par vinterskoletter i brunt. Har sorte stoevletter med hel, men maa ha noe som gaar til lysere klaer ogsaa.... Har sendt mail og tekst til bestevenninnen min, hun som skal gifte meg, men ikke hoert noe fra henne....har kjopt en forlovelsespresang ogsaa - en bok som heter noe slikt som "The Modern Bride's Handbook," den saa litt morsom ut. Tenkte aa sende den en av dagene med et gratulasjonskort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #1051 Del Skrevet 1. desember 2005 Aa, jeg er saa irritert paa T! Han forventer at jeg kan vaere med paa party i morgen kveld, kvelden foer vi skal ha 35 gjester! Hvordan skal alt bli gjort hvis vi ikke faar satt i gang kvelden foer? Og saa blir han fornaermet naar jeg sier at jeg ikke har tid! Han er en ordentlig dust noen ganger, den mannen min. Jeg er ikke noen pyntedukke som han kan vise frem hver gang det passer ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. desember 2005 #1052 Del Skrevet 1. desember 2005 Ooops, nå ble du hissig, gitt Hva er det slags party da? Klart dere ikke blir ferdige om dere ikke begynner forberedelsene dagen før. Han må jo være med å hjelpe til vel? Det er jo ikke noe morsomt å ha en fest der du henger som et slips og er så sliten at du er klar for sengen før kl. 20.00 om kvelden fordi du har måttet forberede alt samme dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #1053 Del Skrevet 1. desember 2005 Litt hissig blir man jo fra tid til annen...men det er over naa! Min mann sier ALDRI nei takk til en invitasjon dersom han ikke maa, han er veldig sosial av seg, nemlig. Han skjoenner ikke at det hender det ikke passer aa gaa ut... Men han skjoente tegningen naa heldigvis. Han sier han skal rydde masse i kveld og i morgen kveld, og hvis det blir tid skal han ta seg en svipptur til festen. Det er en kollega paa det nye teamet han er blitt headhuntet til som arrangerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 1. desember 2005 #1054 Del Skrevet 1. desember 2005 Unnskyld at det er en stund siden jeg var innom...... Må le når jeg leser om mannen din! Min har nok de samme tendensene ja! I går gikk jeg å irriterte meg over hybelkaninene i gangen, og hvorfor han ALDRI ser støv og skitt?!!! Han bare så på meg og sa alvorlig: Bertine, jeg SER det rett og slett ikke!" Helt alvorlig og dønn ærlig den gutten... hehe. Men han lovet å forbedre seg da Har dere snakket mer om når dere vil prøve? Og om du blir gravid, har du mulighet for å jobbe i halv stilling kanskje? Ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #1055 Del Skrevet 1. desember 2005 Hei Bertine, koselig aa se en hilsen fra deg! Vi begynner kanskje proevingen veldig snart....litt skummelt, men veldig moro ogsaa! Det er nok ikke saa sannsynlig at jeg faar jobbe deltid der jeg er naa etter endt permisjon, men det kan hende....Kanskje jeg kan ha hjemmekontor - hvis ikke det blir noen som helst reduksjon paa timeantallet eller fleksible ordninger, saa kommer jeg nok til aa slutte. Men jeg kan jo etterhvert kanskje frilanse eller faa meg en annen jobb! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. desember 2005 #1056 Del Skrevet 1. desember 2005 Godt at han skjønte deg til slutt da. Han er vel den snille typen som ikke kan si nei, og så regner han bare med at du også kan være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1057 Del Skrevet 2. desember 2005 Ja, ogsaa paastaar han alltid at han vil vise meg frem, fordi jeg er saa fantastisk paa alle maater! Endelig fredag! Selv om det kanskje ikke blir verdens mest avslappende helg, blir den nok fin! I morgen er planen aa sove leeenge (kanskje til klokken 9-9.30), deretter rydde og ordne og bake og kanskje handle litt inntil gjestene ankommer om kvelden. Paa soendag har vi jo hatt overnattingsgjester, saa jeg faar passe paa aa sette paa bakemaskinen loerdag kveld saa vi kan ha en god frokost. Klokken to paa soendag er det Lucia-gudstjeneste i kirken. Den svensk-skotske foreningen arrangerer, med Luciatog etc. Det blir nok stemningsfullt! Vi har ingen planer for neste uke enda. Men det dukker sikkert opp noe i disse travle foerjulstider! Sjefen ringte meg forresten paa mobilen etter jobb i gaar, lurte faelt paa hva det var! For han pleier ikke akkurat ringe meg saa ofte! Han ville bare vite hvilken dag som passet best for Tom og meg, for han og konen skal arrangere juleselskap. Han visste jo at jeg skal til Norge snart, saa han ville forsikre seg om at han valgte en dag hvor vi var hjemme, fordi vi var de viktigste gjestene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1058 Del Skrevet 2. desember 2005 Naa er arbeidsdagen min snart over! Skal dra tidlig hjem, men jobbe litt hjemmefra i kveld. Foerst skal jeg kjope ingredienser til bursdagskaken til T! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. desember 2005 #1059 Del Skrevet 2. desember 2005 Kos deg med bursdagsfest i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1060 Del Skrevet 2. desember 2005 Tusen takk, Impia! Naa har jeg utstyret klart: ny kakeform, dekoreringskrem, pluss en ekstra tarte au citron som skal serveres i tillegg til bursdagskaken. Litt juks, men den saa saa god ut! Er saa deilig aa vaere tidlig hjemme! Naa skal jeg gaa i gang med aa vaske badet, og saa stoevsuge og bake litt. Eller kanskje jeg skal la T ta seg av stoevsugingen.... Heisen er fortsatt i ustand. Uff. Da maa gjestene gaa helt opp i femte etasje...men men. De er udugelige de menneskene i firmaet som har ansvar for vedlikehold her. Naa har de hatt mer enn en uke paa seg. Snakket med mamma i gaar. Tror hun savner meg mer enn hun vil innroemme. Hun er jo saa snill og vil ikke at jeg skal ha daarlig samvittighet for at jeg bor saa langt unna. Heldigvis er det jo haap om at vi kan flytte til Norge i fremtiden. Men jeg vil ikke vente altfor lenge...til foreldrene mine er altfor gamle. T og jeg har hatt en del samtaler om fremtiden i det siste (uten aa krangle! ) og vi er blitt enige om at naar/hvis vi faar barn, kommer jeg nok til aa slutte i jobben jeg har naa, og heller gradvis begynne aa frilanse. Slik at jeg, mens barnet er lite, kan vaere en del i Norge. Etterhvert skal T proeve aa finne en relevant jobb i Oslo, slik at vi kan slaa oss ned permanent der. Men det er ikke saa lett for ham heller. Han har jo alltid bodd i Storbritannia... Men vi skal nok faa det til paa et vis, slik at han ogsaa kan trives! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg