Sun Mei Skrevet 27. november 2005 #1001 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg var forresten heller ikke forlover til min barndomsvenninne og bestis, og ble veldig såret over det Og om sant skal sies, så ble ikke hun min heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. november 2005 #1002 Del Skrevet 27. november 2005 Kan hende hun vil vente med å spørre også.Må vel innrømme at jeg hadde blitt skuffa om min bestis hadde spurt en annen, men vi har en stående avtale om at vi skal være hverandres forlovere. Nå skal hun forlove seg i februar,så får vi se hvem som blir gift først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. november 2005 Forfatter #1003 Del Skrevet 27. november 2005 De skal gifte seg i Norge, ja. Og bosette seg der etterhvert. Naa bor hun i England. Jeg tror jeg var den foerste hun ringte til, da, saa jeg anser meg jo for aa vaere hennes bestevenninne. Hun var ikke saa altfor involvert i mitt bryllup, selv om hun holdt en kjempefin tale og spanderte deilig dag paa spa...men saa bodde hun i England da ogsaa, saa det var litt langt unna. Jeg haaper og tror jeg blir forloveren hennes, men hvis ikke tror jeg at jeg skal ta det opp med henne paa en pen maate. Si at jeg ble saaret ettersom jeg regnet oss som bestevenninner. Men naa kan jeg vaere litt pessimist noen ganger, da, saa det er jo veldig mulig at hun kommer til aa spoerre meg om aa vaere forlover selv om hun ikke har gjort det enda! Hun ble fridd til i gaar, saa nyheten maa vel kanskje synke inn foerst! De har ikke engang valgt dato! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. november 2005 Forfatter #1004 Del Skrevet 27. november 2005 Kan hende hun vil vente med å spørre også.Må vel innrømme at jeg hadde blitt skuffa om min bestis hadde spurt en annen, men vi har en stående avtale om at vi skal være hverandres forlovere. Nå skal hun forlove seg i februar,så får vi se hvem som blir gift først. ← Er det noe du ikke har fortalt oss, Saeria? Har dere datoen klar?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. november 2005 #1005 Del Skrevet 27. november 2005 Så rart! I går fikk jeg vite at min bestevenninne skal gifte seg! Men de vet ikke om det blir 2006 eller 2007 ennå. Hun har ikke bedt meg om å være forlover, men jeg spurte ikke henne før etter et par måneder heller - og hvis hun ikke spør så er vel det helt greit også, vil ikke at hun skal spørre fordi hun føler hun må! Blir uansett gøy å følge planleggingen fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. november 2005 Forfatter #1006 Del Skrevet 27. november 2005 Kanskje det er smittsom giftefeber paa gang? Jeg synes det er kjempehyggelig at min bestevenninne skal inn i hymens lenker ogsaa - da faar vi plutselig saa mye mer felles igjen! Hun har vaert den som har hatt minst 4 kjaerester paa den tiden jeg har vaert sammen med T, og jeg har nesten foelt meg litt "gammel" av aa hoere paa alle historiene hennes. Er saa glad paa hennes vegne for at hun har funnet den hun vil dele livet med! Han er en kjekk kar ogsaa - men det merkeligste av alt er at han ligner litt paa T! Bare en moerkere og litt hoeyere versjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. november 2005 #1007 Del Skrevet 27. november 2005 Og T er en ganske så kjekk mann! Vi har nok ikke satt noen dato enda,nei...blir nok ikke før år 2009 hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. november 2005 Forfatter #1008 Del Skrevet 27. november 2005 Og T er en ganske så kjekk mann! ← Takker paa vegne av min mann, som er overbevist om at han er noksaa kjekk fra foer...men som egentlig ikke er saa veldig opptatt av sitt eget speilbilde (hvertfall ser ikke alltid sveisen hans slik ut!) Det er forresten ikke saaaaa lenge til 2009! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. november 2005 #1009 Del Skrevet 27. november 2005 Hun kommer helt sikkert til å spørre deg. Jeg har ikke spurt noen om å være forlover enda, selv om bryllupsdatoen har vært klar i flere mnd. I og med at det er 1½ år til bryllupet tenkte jeg at vi har god tid enda. Hadde overhodet ikke tenkt at dette skulle være noe min beste venninne går og tenker på, og jeg håper ikke hun tror dette betyr at jeg ikke har tenkt å spørre henne, for det er helt klart at det ikke kan bli noen annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. november 2005 #1010 Del Skrevet 27. november 2005 Takker paa vegne av min mann, som er overbevist om at han er noksaa kjekk fra foer...men som egentlig ikke er saa veldig opptatt av sitt eget speilbilde (hvertfall ser ikke alltid sveisen hans slik ut!) Det er forresten ikke saaaaa lenge til 2009! ← Nei, det er ikke såååå lenge til 2009. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 27. november 2005 #1011 Del Skrevet 27. november 2005 Hei, og takk for koselig hilsen i boka mi. Ville bare fortelle at en av mine forlovere ( hadde to stk jeg..) giftet seg kun to mnd etter meg, og jeg var ikke hennes forlover. Hun hadde en venninne som hadde vært hennes venninne helt siden barndommen, mens hun og jeg ble kjent i "voksen" alder. Jeg hadde ikke noen problemer med å forstå dette, men jeg ville uansett ha henne som min forlover, da jeg følte at hun er en av de viktigste venninnene mine nå.... (egentlig deilig å ikke måtte styre så mye med utdrikkingslag og diverse taler osv samtidig som jeg planla mitt eget bryllup.) Uansett, dette føltes helt uproblematisk for oss i allefall..... men jeg forstår litt at du blir skuffet dersom det ikke blir deg. Ønsker deg i allefall lykke til! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. november 2005 #1012 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg skal ikke gifte meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. november 2005 Forfatter #1013 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg skal ikke gifte meg! ← Ikke jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. november 2005 #1014 Del Skrevet 27. november 2005 Nei, men du /er/ jo gift! Jeg, derimot, er singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. november 2005 #1015 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg skal ikke gifte meg! ← :klø: Husker jeg helt feil..? Trodde du planla bryllup samtidig som jeg gjorde det, sånn for et år siden? Blander deg sikkert med en annen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. november 2005 Forfatter #1016 Del Skrevet 27. november 2005 :klø: Husker jeg helt feil..? Trodde du planla bryllup samtidig som jeg gjorde det, sånn for et år siden? Blander deg sikkert med en annen! ← Lunacia skal ikke gifte seg allikevel....les i dagboken hennes eller send henne en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. november 2005 Forfatter #1017 Del Skrevet 27. november 2005 Nei, men du /er/ jo gift! Jeg, derimot, er singel. ← Maa vaere rart aa vaere singel etter et langt forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. november 2005 #1018 Del Skrevet 27. november 2005 Lunacia skal ikke gifte seg allikevel....les i dagboken hennes eller send henne en pm. ← Å, ok - det hadde jeg ikke fått med meg! Trist å høre, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. november 2005 Forfatter #1019 Del Skrevet 27. november 2005 Digger den illustrasjonen du har under underskriften din forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. november 2005 Forfatter #1020 Del Skrevet 27. november 2005 Naa maa jeg sove.....natta alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg