Gå til innhold

Gravid 1-2 med 8 dagers mellomrom - MA?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var vel ikke MA da, men SA?MA er jo når det døde ikke kommer ut av seg selv, og livmoren og alt fortsetter å gro som om det skulle være noe i live der inne. Synd å høre TS, neste gang går det sikkert bra. Har selv mistet 3 ganger, en gang var MA veldig sent. Anonymous poster hash: cf159...5e8

Det satt fremdeles festet til livmorveggen et par uker etter at det sluttet å utvikle seg, så gynekologen sa at det ville komme ut av seg selv etterhvert. Så jeg har jo gått rundt og trodd jeg var gravid en stund etter at det sluttet å utvikle seg.

Det var vel som en SA da det kom ut, men det kom jo ikke ut spontant etter at det "døde".

Trist å høre at du har opplevd det 3 ganger, og i tillegg sent. Sånn sett er det jo ikke så ille for meg, da det skjedde såpass tidlig. Gynekologen sa at det er vanlig at halvparten av alle svangerskap går til grunne uten at det er noe galt med mor eller far, så trøster meg med det :)

Anonymous poster hash: 5e241...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det satt fremdeles festet til livmorveggen et par uker etter at det sluttet å utvikle seg, så gynekologen sa at det ville komme ut av seg selv etterhvert. Så jeg har jo gått rundt og trodd jeg var gravid en stund etter at det sluttet å utvikle seg.

Det var vel som en SA da det kom ut, men det kom jo ikke ut spontant etter at det "døde".

Trist å høre at du har opplevd det 3 ganger, og i tillegg sent. Sånn sett er det jo ikke så ille for meg, da det skjedde såpass tidlig. Gynekologen sa at det er vanlig at halvparten av alle svangerskap går til grunne uten at det er noe galt med mor eller far, så trøster meg med det :)

Anonymous poster hash: 5e241...c86

Jepp, det er selvfølgelig trist uansett hvis det var ønsket spesielt, selv om det er tidlig, selv om det var vondere den gangen jeg hadde sett hjertet slå på UL to ganger før livet tok slutt.

Det er uansett en sorg, uten å skulle sammenligne. Nå er det spesielt å tenke på at hadde det ikke vært for at jeg mistet de gangene så hadde jeg ikke hatt barna jeg har nå. Snart er du nok gravid igjen :)

Anonymous poster hash: cf159...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...