Gå til innhold

overasskelse-blowjob ikke vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg ga nye kjæresten en overraskelseblowjob mens han tok oppvasken i dag og han ble helt satt ut og sa han ikke har opplevd det før. er det ikke vanlig? skjer fleste blowjobs i senga?

Anonymous poster hash: e5efa...b8c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Kan jo hende han tenkte at du ikke gjorde sånt siden du ikke hadde gjort det allerede. Vet ikke hvor vanlig det er, men det er veldig digg ihvertfall.

Skrevet

Alt er vel vanlig. Jeg personlig hater å suge og det er ikke noe som er på lista over ting jeg liker å gjøre, derfor gjør jeg det ikke :)

Anonymous poster hash: b645f...66d
  • Liker 1
Skrevet

Her er det vanlig med overraskelse-blowjob iallfall. Liker når ting skjer spontant. Skjer ofte at jeg sniker meg inn i dusjen når han står der, kryper under bordet eller når han ser på tv/spiller. Er jo bare deilig det.

• Liker 3
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg har blitt veldig overrasket de gangene mine firskellige partnere faktisk har utført en BJ. Det er veldig sjelden vare rett og slett. Så en ovrraskelses BJ i tillegg? Jeg tror jeg hadde blitt så verrasket og overrumplet at jeg hadde glemt å få reisning.

• Liker 3
Skrevet

Her i huset er ikke en overraskelsesblowjob særlig overraskende. Samboeren min vet at jeg elsker å suge han og kan gjøre det når som helst. Men har samme inntrykket som deg, det virker ikke som det er særlig vanlig å gi det. Ingen av mine venninner er særlig på å suge, og de gjør det kun dersom de "må".

Skrevet

Jeg har alltid gitt det til mine kjærester. Digger litt den, hvis de ser på fotball eller noe annen viktig på tv, så komme å gi de en kald øl, og bare gå ned på kne og gi en blowjob.

Anonymous poster hash: ea0fc...97f
  • Liker 3
Skrevet

litt kjipt om man ikke får fyren til å komme da... holder på med en som ikke kommer av BJ´s .. så da må det liksom alltid være intro til sex, noe som egentlig er synd spør du meg.

Anonymous poster hash: 6abf5...028
Skrevet

litt kjipt om man ikke får fyren til å komme da... holder på med en som ikke kommer av BJ´s ..

Kanskje du ikke er flink nok?

Gjest Frk. Navy
Skrevet

Her i hjemmet er det helt vanlig. Jeg er ganske fan av det i grunn, samboeren min og. Syns det er mye gøyere å gi BJ's når de er uventet. Men ingen av mine venninner er så fan av dette, så vidt jeg vet, så er kanskje ikke så vanlig? Aner ikke..

Skrevet

litt kjipt om man ikke får fyren til å komme da... holder på med en som ikke kommer av BJ´s .. så da må det liksom alltid være intro til sex, noe som egentlig er synd spør du meg.

Bli bedre, så kommer han av en BJ.

Skrevet

Kanskje du ikke er flink nok?

Kanskje, og kanskje ikke.. av alle som har prøvd på han så er det hvertfall ingen som har fått det til. Mulig det er meg, men han aner ikke hvordan jeg skal gjøre det anderledes eller bedre, han sier det er bra så det er vel ikke poenget.

Skrevet

Bli bedre, så kommer han av en BJ.

du får gi meg tips da, siden det automatisk er jeg som gjør det feil :P

Skrevet

Overraskelser er gøy! Må nok innrømme at det skjedde oftere i starten av forholdet (har vært sammen i ni år), men jammen skal jeg overraske ham når jeg kommer hjem i julen! :)

Anonymous poster hash: 848d0...584

Skrevet

du får gi meg tips da, siden det automatisk er jeg som gjør det feil :PAnonymous poster hash: 6abf5...028

Bruker du hender i tillegg? Masse fuktighet? Kose litt med ballene hans og bakover, fukte godt? Ta ballene hans i munnen og la det bygge seg opp? Triks om det tar litt lenger tid er å lage vakuum synes jeg, da kommer i alle fall kjæresten min veldig fort.

Anonymous poster hash: 848d0...584

Skrevet (endret)

du får gi meg tips da, siden det automatisk er jeg som gjør det feil :P

Er jo ikke meg du skal suge. Du må jo spørre typen din.

Først og fremst må du vite hvor på pikken vi har flest nervepunkter, altså "gledespunkter". Kan du det, så burde du også kunne få han til å komme.

Endret av Timza
Skrevet

Hos oss er det helt vanlig, tror nesten mannen er litt bortskjemt..!

Jeg synes det er kjempegøy! :)

Skrevet

Er jo ikke meg du skal suge. Du må jo spørre typen din.

Først og fremst må du vite hvor på pikken vi har flest nervepunkter, altså "gledespunkter". Kan du det, så burde du også kunne få han til å komme.

Som jeg og skrev så har jeg jo spurt, han får ikke til å komme av suging av noen. Jeg har alltid fått høre at jeg er ganske god på det. Og fått andre til å komme på kort tid. Men å suge noen i 45 min det blir litt i lengste laget for meg, og det virker som at det er det som er issuet. Noen menn har trøbbel med å komme av suging rart nok. Jeg har stilt meg åpen til å forandre teknikk da jeg vet menn er forskjellige. Min ex likte ikke hender i det heletatt mens han her må ha hender etc.

Hadde han forøvrig sluttet å runke hver dag så hadde det kanskje vært mulig for meg å få det til da :P men det virker ikke som at det kommer til å skje

Skrevet

Det er ikke helt vanlig her i huset, litt av samme grunn som en her over nevner. Han blir svært fort stiv, men det å komme tar tid for han. Så da føler jeg det må bli sex etterpå uansett, og da blir det ikke så spontant og enkelt likevel... Men overraskelser i senga, det forekommer ofte. Jeg synes det er gøy å gjøre det litt mer spennende og se at han blir overrasket.

Anonymous poster hash: d3d36...d33
Skrevet

Jeg liker veldig godt å gi overraskelsesblowjob, både hjemme og andre steder.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...