AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Dere må bli flinkere til å vaske dere i rumpa. Jeg ser mange nakne kropper hver dag i jobben min, og 9 av 10 lukter det skikkelig rumpe av. Mellom to rumpeballer er det gjerne fuktig og varmt, og det gir god grobunn for bakterier. Da nytter det ikke å satse på at rennende vann fra dusjen gjør godt nok rent bak der. Det må vaskes ordentlig, helst med klut, og med SÅPE. Ikke noe såpefri, mild intimvask, det er ikke godt nok i slikt miljø. Vi trenger ikke pH-nøytral 5.5 når bakterier skal fjernes. Og det skal vaskes HVER DAG. En god test på om du har vasket godt nok er å sniffe på håndkleet etter at du har tørket i rumpa. Lukter det RUMPE, er det tilbake i dusjen og vaske på nytt. Lukter det såpe eller ingenting, er du good to go. I tillegg vil jeg legge til at en del må bli flinkere til å rense neglebånd på tærne for død hud. Gjør dere ikke det, lukter det gammel ost av føttene deres. Takk for meg. Anonymous poster hash: 7653d...236
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå