Gå til innhold

Har det så vondt


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har det så utrolig vondt innvendig, og eneste måten for å slippe "smerter" er å påføre annen smerte så den innvendige smerten blir borte. Men jeg ønsker ikke å skade meg selv, derfor lurer jeg på andre måter som kan gjøre så jeg slipper å ha det så vondt? Håper noen kan hjelpe meg

Anonymous poster hash: 17c95...046

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med noen



Anonymous poster hash: 99687...0f2
Skrevet

Jeg har ingen å snakke med..

Anonymous poster hash: 17c95...046

Skrevet

Du kan sende meg en privatmelding hvis du ønsker noen å snakke med. Jeg vet hvordan du har det.

Skrevet

Kjære deg! Oppsøk profesjonell hjelp før dette går for langt. Ingen skal måtte ha det så vondt at de ønsker å skade seg selv :klem: les gjerne bloggen til Liseliten om du ønsker å lese om noen i samme situasjon.

Anonymous poster hash: a8e77...93a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...