AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Jeg har det så utrolig vondt innvendig, og eneste måten for å slippe "smerter" er å påføre annen smerte så den innvendige smerten blir borte. Men jeg ønsker ikke å skade meg selv, derfor lurer jeg på andre måter som kan gjøre så jeg slipper å ha det så vondt? Håper noen kan hjelpe megAnonymous poster hash: 17c95...046
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Snakk med noen Anonymous poster hash: 99687...0f2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Jeg har ingen å snakke med..Anonymous poster hash: 17c95...046
Skins Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Du kan sende meg en privatmelding hvis du ønsker noen å snakke med. Jeg vet hvordan du har det.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Kjære deg! Oppsøk profesjonell hjelp før dette går for langt. Ingen skal måtte ha det så vondt at de ønsker å skade seg selv les gjerne bloggen til Liseliten om du ønsker å lese om noen i samme situasjon.Anonymous poster hash: a8e77...93a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå