Lilleulv_ Skrevet 18. desember 2014 #21 Skrevet 18. desember 2014 En Pepsi Max-avhengigs bekjennelser Jeg tusler bort til kjøleskapet, og oppdager til min forferdelse det er tomt for Pepsi Max!! Hva?? Hvordan kunne dette skje? Jeg hadde jo flere flasker jeg Jeg hadde jo Det begynner å demre for meg. Jeg hentet en flaske i går kveld. Det kan ha vært den siste. Jeg rygger vekk fra kjøleskapet med halvåpen munn. Så dum jeg hadde vært! Jeg hadde tatt den siste flaska uten å tenke. Jeg hadde blitt vant til å ha masse Pepsi tilgjengelig, og hadde tatt det for gitt at det var flere igjen. Jeg tumler inn på soverommet, alt er tåkete. Faen! Når jeg får summet meg, går jeg og henter meg et glass vann. Det smaker selvfølgelig helt jævlig. Hva hadde jeg ventet? Rasende slenger jeg glasset i vasken så glasskårene spruter. Jeg må på butikken, og det litt fort! 3
Djungelvrål Skrevet 18. desember 2014 #22 Skrevet 18. desember 2014 Er jo ikke kullsyre i de nye flaskene! I de gamle var jo kullsyra så sterk at jeg fikk tårer i øynene. Anonymous poster hash: 2b34b...636 Det er derfor dette er den mest populære og den mest avhengighetskapende lettbrusen også! Så det er BRA at det er mindre kullsyre i den nå.
melatonin Skrevet 18. desember 2014 #23 Skrevet 18. desember 2014 Jeg har vært en pepsi max-oman, kjøpte sodastream forde jeg klikket over alle flaskene og ble dyrt til slutt.. fant flere smaker uten sukker jeg liker godt. Anbefaler å prøve for de som er åpen for det
Wonderbitch Skrevet 18. desember 2014 #24 Skrevet 18. desember 2014 Hei likesinnede! Jeg drikker svensk Pepsi, men har dessverre gått tom og får ikke dratt dit idag. Så da blir det en (stor) 6-pack fra rema1000 senere. Jeg skal komme tilbake med min kyndige vurdering Må forresten si at jeg elsket den gamle norske Pepsien- skikkelig futt i og lette å helle av. Men man blir vandt til de myke plastflaskene også (de svenske er jo sånn), må bare få inn teknikken først:-) Men om jeg har venner på besøk som skal helle til seg selv flytter jeg dataen og andre elektroniske dingser:-)
Antlers Skrevet 18. desember 2014 #25 Skrevet 18. desember 2014 Trodde det bare var meg som merket stor forskjell. Jeg kunne levd med at de nye flaskene er upraktiske å helle fra, men når det plutselig smaker som noe helt annet, går jeg heller over til boks.
Lilleulv_ Skrevet 18. desember 2014 #26 Skrevet 18. desember 2014 Jeg lurer på om jeg skal begynne å drikke first price cola free jeg. Den smaker jo det samme som Pepsi Max i ny flaske:o
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #27 Skrevet 18. desember 2014 Syns de "nye" Pepsi Max er mye søtere, merkelig nok. Kvalmende søt. Men er takk og lov ikke avhengig og drikker mest annen brus. Har ei venninne som var avhengig, hun ble aggressiv uten Pepsi Max. Jeg skulle ta med PM en gang jeg besøkte henne men glemte flasken hjemme, og hun kjeftet på meg. Var helt sykt! Hadde vært venninner i ca 15 år og aldri blitt kjeftet på henne før, og glemt brus er egentlig en filleting. Så avhengig kan man bli ja.Anonymous poster hash: 0ebe8...02a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå