AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Jeg har til min store overraskelse sett at en del skylder på feminisme i møte med kvinner som ikke barberer seg nedentil. Jeg er 35 og barberer legger og armhulene, men har aldri vurdert å fjerne hår nedentil. Min mor barberte seg under armene, men ikke på leggene. Og mine bestemødre hadde begge hår under armene som de aldri hadde fjernet. Tror ikke det ble oppfattet som en aktuell problemstilling i deres ungdom, slik jeg forstod det (snakket med dem om dette da jeg var tenåring). Slik jeg oppfatter det, er altså dette med hårfjerning et post-feministisk fenomen. Det er ikke noe kvinner har sluttet med, men derimot meget nylig påfunnet.Anonymous poster hash: a2bf4...e82 7
volvo22 Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Jeg har til min store overraskelse sett at en del skylder på feminisme i møte med kvinner som ikke barberer seg nedentil. Jeg er 35 og barberer legger og armhulene, men har aldri vurdert å fjerne hår nedentil. Min mor barberte seg under armene, men ikke på leggene. Og mine bestemødre hadde begge hår under armene som de aldri hadde fjernet. Tror ikke det ble oppfattet som en aktuell problemstilling i deres ungdom, slik jeg forstod det (snakket med dem om dette da jeg var tenåring). Slik jeg oppfatter det, er altså dette med hårfjerning et post-feministisk fenomen. Det er ikke noe kvinner har sluttet med, men derimot meget nylig påfunnet.Anonymous poster hash: a2bf4...e82 I grunnen synd at hårfjerning i det hele tatt ble oppfunnet,spør du meg...Men poeng til deg for at du ikke fjerner nedentil 1
waco Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Jeg har til min store overraskelse sett at en del skylder på feminisme i møte med kvinner som ikke barberer seg nedentil. Jeg er 35 og barberer legger og armhulene, men har aldri vurdert å fjerne hår nedentil. Min mor barberte seg under armene, men ikke på leggene. Og mine bestemødre hadde begge hår under armene som de aldri hadde fjernet. Tror ikke det ble oppfattet som en aktuell problemstilling i deres ungdom, slik jeg forstod det (snakket med dem om dette da jeg var tenåring). Slik jeg oppfatter det, er altså dette med hårfjerning et post-feministisk fenomen. Det er ikke noe kvinner har sluttet med, men derimot meget nylig påfunnet.Anonymous poster hash: a2bf4...e82 Kvinner er lett påvirkelige, og gjør som det alle andre gjør. Spør en kvinne, - eier du egentlig din egen kropp? Du bestemmer selv over din egen kropp? Er det derfor barberer deg? Fordi du er sjef over egen kropp? Hvorfor klarer ikke kvinner å gjøre hva dem selv vil, i stedet for det alle andre vil? 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Jeg er virkelig glad jeg lever idag, kjønnshår er nasty! Kommer aldri til å utføre oralsex på en ubarbert kvinne, klarer kanskje snike ned noen fingre om jeg er full, men hun får da klare seg uten forplay Anonymous poster hash: 735b8...9f3 2
volvo22 Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Vær naturlige og la det vokse og gro jenter,dere er jo skapt med hårvekst ! Også er det jo så vanvittig sexy når det er mye av det 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #6 Skrevet 16. desember 2014 Jeg er virkelig glad jeg lever idag, kjønnshår er nasty! Anonymous poster hash: 735b8...9f3 Da tror jeg du kommer til å slite i dag også. Jeg er mye i fellesgarderober, og alle de unge damene har også kjønnshår.Anonymous poster hash: a2bf4...e82 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #7 Skrevet 16. desember 2014 Jeg er virkelig glad jeg lever idag, kjønnshår er nasty! Kommer aldri til å utføre oralsex på en ubarbert kvinne, klarer kanskje snike ned noen fingre om jeg er full, men hun får da klare seg uten forplayAnonymous poster hash: 735b8...9f3 Aldri opplevd at noen menn bryr seg nevneverdig så lenge man har vasket seg. Men legg merke til at jeg skriver "menn" og ikke "gutter" Anonymous poster hash: 785f8...156 7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #8 Skrevet 16. desember 2014 Aldri opplevd at noen menn bryr seg nevneverdig så lenge man har vasket seg. Men legg merke til at jeg skriver "menn" og ikke "gutter" Anonymous poster hash: 785f8...156 Menn og ikke gutter hahaha! Den var ny og oppfinnsom, du er kul!Anonymous poster hash: 735b8...9f3 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #9 Skrevet 16. desember 2014 Menn og ikke gutter hahaha! Den var ny og oppfinnsom, du er kul!Anonymous poster hash: 735b8...9f3 Du og! Anonymous poster hash: 785f8...156
volvo22 Skrevet 16. desember 2014 #10 Skrevet 16. desember 2014 Er det noen av dagens kvinner som har kraftig hårvekst uten å fjerne noe på kroppen,eller er det helt ute ?
waco Skrevet 16. desember 2014 #11 Skrevet 16. desember 2014 Er det noen av dagens kvinner som har kraftig hårvekst uten å fjerne noe på kroppen,eller er det helt ute ? Kvinner gjør som alle andre kvinner gjør. Derfor er det sjeldent å finne kvinner som gjør hva hun selv vil. Etterpå klager disse kvinnene på skjønnhetspress og skjønnhetstyranni. Kvinner vil bli ledet, det er derfor de underkaster seg så lett moter og trender. 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #12 Skrevet 16. desember 2014 Da tror jeg du kommer til å slite i dag også. Jeg er mye i fellesgarderober, og alle de unge damene har også kjønnshår.Anonymous poster hash: a2bf4...e82 Da tror jeg du kommer til å slite i dag også. Jeg er mye i fellesgarderober, og alle de unge damene har også kjønnshår.Anonymous poster hash: a2bf4...e82 Har enda ikke opplevd det, hatt to lange forhold (2 +år begge) og ingen av disse lot seg noen gang forfalle. Samme med ff jeg nå har hatt i snart 1 år. Eneste gangen jeg har møtt "busken" var under ett ONS, men da takket jeg bare for meg og gikk når jeg så det. Anonymous poster hash: 735b8...9f3 1
volvo22 Skrevet 16. desember 2014 #13 Skrevet 16. desember 2014 Kvinner gjør som alle andre kvinner gjør. Derfor er det sjeldent å finne kvinner som gjør hva hun selv vil. Etterpå klager disse kvinnene på skjønnhetspress og skjønnhetstyranni. Kvinner vil bli ledet, det er derfor de underkaster seg så lett moter og trender. Vet at flesteparten gjør det ja...Lurte bare på om det finnes noen som holder seg naturlig,og liker det sånn ?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #14 Skrevet 16. desember 2014 Kvinner gjør som alle andre kvinner gjør. Derfor er det sjeldent å finne kvinner som gjør hva hun selv vil. Etterpå klager disse kvinnene på skjønnhetspress og skjønnhetstyranni. Kvinner vil bli ledet, det er derfor de underkaster seg så lett moter og trender. Kvinner gjør som andre kvinner og barberer. Ellers blir det mobbing og baksnakking. Da velger en heller å barbere. Anonymous poster hash: 2c7fb...64c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #15 Skrevet 16. desember 2014 Menn og ikke gutter hahaha! Den var ny og oppfinnsom, du er kul!Anonymous poster hash: 735b8...9f3 Hvor gammel er du, da? Anonymous poster hash: 76bb8...5f3 1
waco Skrevet 16. desember 2014 #16 Skrevet 16. desember 2014 Kvinner gjør som andre kvinner og barberer. Ellers blir det mobbing og baksnakking. Da velger en heller å barbere. Anonymous poster hash: 2c7fb...64c Det er litt av grunnen til at kvinner aldri kan bli helt likestilte menn,- vi tenker nemlig sjæl vi. Og lar andre menn være det dem selv er. 1
Gjest Eurodice Skrevet 16. desember 2014 #17 Skrevet 16. desember 2014 Kvinner er lett påvirkelige, og gjør som det alle andre gjør. Spør en kvinne, - eier du egentlig din egen kropp? Du bestemmer selv over din egen kropp? Er det derfor barberer deg? Fordi du er sjef over egen kropp? Hvorfor klarer ikke kvinner å gjøre hva dem selv vil, i stedet for det alle andre vil? Du skriver tull. Jeg selv bryr meg fint lite om hva andre kvinner gjør med kroppen sin. Det er jeg helt sikkert ikke alene om. 2
nattsvermer Skrevet 16. desember 2014 #18 Skrevet 16. desember 2014 Du skriver tull. Jeg selv bryr meg fint lite om hva andre kvinner gjør med kroppen sin. Det er jeg helt sikkert ikke alene om. Nei, det er du ikke. Om noen blir støtt av å se at jeg ikke har giddet å finne fram høvelen på en stund, får det være deres problem. 4
waco Skrevet 16. desember 2014 #19 Skrevet 16. desember 2014 Du skriver tull. Jeg selv bryr meg fint lite om hva andre kvinner gjør med kroppen sin. Det er jeg helt sikkert ikke alene om. Mennesker som var unge på sytti-tallet bryr seg fint lite om dette her, ja det skal jeg være helt enig med deg i. Vi er klokere det skal jeg ikke se bort i fra, og vi tenker mer på hva vi selv orker, enn hva alle andre forventer. Ja det er fordelen med å ha litt livserfaring. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #20 Skrevet 16. desember 2014 Hvor gammel er du, da? Anonymous poster hash: 76bb8...5f3 "Menn og ikke gutter"-argumentet er jo ekstremt umodent da, spesielt når det er åpenbart at de som er enige med deg er menn, og de som ikke er er gutter. Anonymous poster hash: ac67b...6dd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå