Gå til innhold

Så var jeg gift jeg også!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som roen har lagt seg, har jeg lyst å fortelle litt om opplevelsene våre.

Uken før bryllupet hadde både jeg og samboeren fri, og gjett om jeg er glad for det!

Vi hadde en god del problemer med cateringen vår, uten at jeg skal komme nærmere inn på det, men på torsdag,to dager før Dagen rant det over :evil: , og vi byttet selskap.

De vi byttet til hadde allerede fire (!!!!) brylluper, men de leide bare inn en ekstra kokk, så var det problemet løst.

Og DEN maten vi fikk!!!

Selve dagen var jeg ikke nervøs i det heletatt, før vi stod klare for å gå opp kirkegulvet, da holdt jeg på å begynne å stortute!!:cry:

Vielsen var over før jeg fikk sukk for meg.

Og hestene og vognen vi hadde lånt kom som en stor og gledelig overraskelse for gjestene.

Det regnet litt den dagen, akkurat nok til å få noen dråper i sløret :D

men kalesjen var oppe, og vi fikk en knallkjekk tur for oss selv etter vi var ferdig hos fotografen.

Dagen fløy avgårde, gjestene koste seg masse, atmosfæren var helt topp.

Og selv om det var småting som ikke gikk helt etter planen, var det ingen som merket det.

Vi hadde ikke så stort bryllup, så vi fikk tid til å prate med alle sammen,men dagen kunne godt ha vært noen timer lengre :ler:

Vel tilbake på hotellet hadde noen vært så "snille" og endevendt suiten, erter og peanøtter lå over alt, stoler og sofa var snudd rundt, alle lyspærene løsnet og en hel pakke ris på lakenet. :sjokk:

:sjokk: Men det var i grunnen ganske søtt og uskyldig, så vi hadde det bare morsomt med å rydde opp.

Av husfruen der vi leide lokale fikk vi beskjed om at det var det mest stilfulle og flotteste bryllupet hun hadde vært med på (og det er et populært lokale å ha bryllup i).

Veldig kjekt å høre slikt.

Spesielt med alle problemene vi hadde i forkant.

Nå er vi nettopp kommet hjem fra en mini-bryllupsreise, og vi er så nyforelskede at det nesten ikke er til å tro!

Men det er rart å ha et nytt etternavn!! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres fantastisk ut......

Lykke til vidre som ektepar.

Skrevet

Gratulerer!!

Høres ut som om dere hadde en fantastisk dag, selv om dere måtte rydde litt........ neida, det var jo litt uskyldig moro.

Kos dere. Ta vare på mannen din, og tren deg på å skrive ny underskrift..... :wink: Den sitter nok snart!!

Skrevet

Gratulerer så mye som kone og mann :D Jeg giftet meg selv på lørdag, og svever ennå kjennes det ut som :)

hehe .. skulle presentere meg på tirsdag et sted, og sier selvfølgelig mitt "gamle" navn. Begynte å le og sa at det her var uvant gitt :ler: Men man blir vel vant til det også snart :)

Lykke til videre i ekteskapet :)

Skrevet

Gratulerer så mye. Nå kom jeg på at det kan være lurt å ikke fortelle hvor vi skal være den natta ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...