Gå til innhold

Hadde ikke med noe til mine barn.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det mulig?! Det får være måte på hvor gjerrig man kan bli.. For ikke å snakke om smålig og lite empatisk. Vil heller gi barna godteri i skjul enn å måtte gi stebarna også! For en tosk.

Ja ikke sant. Også er det snakk om litt godteri her, ikke kjempedyre gaver. Får være måte på smålighet. Den mannen hadde ikke blitt gammel hos meg.

Anonymous poster hash: 57629...ef3

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker den dagen han ikke kommer med bare enkelt godteri, men en leke eller en "godteleke" som man også får kjøpt på taxfree. Da hjelper det ikke at han er diskret, barna vil jo gjerne leke med det osv, slik at de uteratte barna får se.

Anonymous poster hash: 53d55...c57
Skrevet

Samboer og jeg har to barn hver. Han kom nylig hjem fra utenlandstur, og hadde med litt snop til sine barn. Dette syns datteren min var litt sårt.

Vi har ikke bodd sammen så lenge så jeg sa han ikke mente noe med det,og husker det neste gang.

Da jeg tok det opp med han ble han sur. Ble helt målløs må jeg innrømme. Jeg hadde jo tatt med noe til hans barn. Du får dra til utlandet selv da sa han bare. Er vel ikke mye forventet av meg at han har med til alle barna vel? Hvis det står på penga har jeg sagt jeg kan betale selv.

Anonymous poster hash: c3cc2...dbb

Om dette er reelt fremstår han som ekstremt umoden og ureflektert. Jeg hadde aldri i livet akseptert å leve i et forhold med en person som behandlet mine evt barn fra tidligere forhold på den måten. Jeg kan knapt finne noe mindre attraktivt.

• Liker 3
Skrevet

Uff, denne typen hadde jeg dumpet... Han skal være mer diskré neste gang, er det så jævla vanskelig å kjøpe en liten ting til dine barn... Fy for en stygg type.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror du kan ta svaret til denne kvinnelige kollegaen med en stor klype salt om denne samtalen skjedde i det hele tatt. Faren er vel en hel del større for at hun ikke turte å argumentere mot mens hun samtidig satt der å tenkte for en dritt av en mann. Og hvis mannen din på bakgrunn av hennes svar tror han har resten av verden i ryggen så kan du jo vise han denne tråden?

For min del så hadde dette vært grunn nok til å bryte forholdet. Han har fortalt deg at han selv ser forskjellsbehandlingen og at dette er noe han kommer til å fortsette med siden han har sine barn og du har dine, han skal bare gjøre det mer diskre nesten gang? Her hadde vi hatt så momentant forskjellige holdninger til den familien vi tross alt med åpne øyne har gått inn i å skape med mine og dine barn at forholdet aldri ville fungert. Slik forskjellsbehandling av barna hører ingen steder hjemme og når han selv som en voksen omsorgsperson ikke klarer å se det så hadde det ikke vært et menneske jeg ville at mine barn skulle vokse opp hos. Et samlivsbrudd er aldri enkelt, der har jeg vært selv. Men etter at man har fått barn så er det i det store og hele en liten pris å betale en periode mot at barna dine får den oppveksten du ønsker gi dem og ikke minst som de bør få. Som noen andre i tråden skrev: massiv deal breaker når du går inn et forhold med en partner med barn.

Endret av Ava Mae
  • Liker 2
Skrevet

Hva med å se bort fra typen en liten stund.

Tenk på hvordan dette føles for barna dine. I den perioden av sitt liv der de lærer hvem de er og hva som er deres plass i verden, kommer de til å se at det er greit at de blir satt til siden. Dette kommer de til å bære preg av resten av sitt liv. De hendelsene som plasserer deg i hierarkiet er gjerne de hendelsene som kjennes sterkest og følger deg lengst i livet.

• Liker 1
Gjest Kariannne
Skrevet

Tror det hadde flippa for meg! Når man får kjæreste med barn fra tidligere, er de en del av pakka. Merkelig mange som ikke forstår det.

Om dette er noe som gjentar seg ville jeg revurdere hele forholdet.

Skrevet

Enkelt og greit: dump han

Anonymous poster hash: 63754...0f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...