AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Hva skjer....???? Ved flere tilfeller nå så har jeg mensen to ganger på rad med en dags pause. Altså, jeg får mensen som normalt, blør tre dager, en dag uten noe, begynner blø dagen etterpå og blør 3 dager til. Dagen før eller samme dag som mensen nr.2 gjør det skikkelig vondt i "magen" også. Hva kan dette være? Har aldri vært sånn her før. Og jeg går ikke på noen form for prevasjon eller medisiner som kan forklare dette. Har alltid hatt en mens og syklus man kan stille klokken etter. (Har fått barn for noen år siden og er ikke gravid, tatt celleprøve for kort tid siden som var normal)Anonymous poster hash: 57d82...f4d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Gå til gynekolog og forklar problemet. Hvor gammel er du?Anonymous poster hash: 2ee0e...e8d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Gå til gynekolog og forklar problemet. Hvor gammel er du?Anonymous poster hash: 2ee0e...e8d Har ikke til til å gå til gynekolog nå er i 30 åreneAnonymous poster hash: 57d82...f4d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Kan være tidlig overgangsalder, en polypp som blør, myskelknuter i livmor osvosv. Bestill en time du, får nok ikke før en stund ut på nyåret...Anonymous poster hash: 2ee0e...e8d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Har ikke til til å gå til gynekolog nå er i 30 åreneAnonymous poster hash: 57d82...f4d Har du ikke tid, plager det deg ikke nok. Helsa skal gå først Anonymous poster hash: ce31c...b8b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå