Gå til innhold

Kald uttalelse fra type

Fremhevede innlegg

Skrevet

TS du sier at han "vet at det ikke blir noe".

Kanskje han sier det for å få en følelse av/sende et signal om at det er han som avviser deg, ikke motsatt?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har egentlig mannssjåvinister her på KG å gjøre? Fritidsproblemer?

Neh, er ikke mannssjåvinist. Menn på byen er som oftest like hjernedøde de. Forskjellen for meg er jo bare det at med menn har vi noen felles hjernedøde interesser vi kan snakke om.

Anonymous poster hash: c693c...8b9

• Liker 1
Skrevet

Det er et skjold han, fornuftig nok, har mot verden.

Jeg er faktisk litt enig.

TS, og alle andre som mener at han her ikke er å satse på:

Han begår en generalisering. Kvinner i sin alminnelighet er noe han ikke synes er spesielt interessant til annet enn å ha sex med. Det er faktisk et godt kompliment til TS sine indre egenskaper at han synes hun er såpass interessant at han bruker tid på henne.

Han er skuffet og nedfor fordi han ikke møter noen på sitt eget nivå.

Bæ!

Skrevet

ok, noen menn vektlegger at de syns at kvinner er søte og hyggelige....men innerst inne er det ingen menn som bruker tid på kvinner for intellektuell substans.

Anonymous poster hash: acc96...00d

Det der sier nok mer om din omgangskrets, enn om kvinner generelt. Og om kvinnene i omgangskretsen din er brødhuer, så er sannsynligheten stor for at du er det selv.

• Liker 2
Skrevet

En fyr på 32 jeg kjenner litt sa plutselig en dag til meg og noen andre at han egentlig ikke liker å snakke med kvinner, at han vil ha sex med de og ikke se de igjen etterpå. Kanskje evt litt flørting.

At han heller vil prate med noen "med hjerne". Han sa videre at noen få kvinner er kule, men at de fleste ikke er det. Men at han må presse seg til å "late som om" han liker å prate med de for at de skal bli tiltrukket av han...

Når han sa det sa han det til meg (som er kvinne) og en del mannlige kompiser.

Så blir jeg jo litt stum.. Vi har hatt kontakt i et par måneder med mye flørting og prat.. Tenker han virkelig sånn om meg også? Hvorfor sa han det der? Er han bare kald, eller er det bare at han går for feil type kvinner?

Han er ikke kald når vi prater sammen, vi flørter mye, men det er klart at samtalene er litt overfladiske til tider selvom vi har hatt dypere samtaler også..

Anonymous poster hash: c9ae3...321

Jeg ser ikke helt problemet, ts? :klo:

Ville du ha reagert med å tenke "dette er et menneske med et syn på andre som jeg ikke kan støtte" om dette var en venninne som satt med sine venninner og snakket dritt om menn generelt og sa (la oss ta klisjeene)?

-menn er bare brukendes til sex

-uten menn ville verden vært bedre

-menn er utro lorter som bare er ute etter å få seg noe (og dermed ikke tenkende vesen)

Nei. Du ville tenkt som jeg tenker om "daten" din. Han har brent seg. En usikker og såret liten guttunge som slenger lort. Vil tro han ellers er en fin person.

Anonymous poster hash: 26677...690

Skrevet

Jeg synes menn oftere har spesifikke interesser enn hva kvinner ser ut til å ha. Mine guttevenner liker å snakke om idrett, spill, filmer og politikk, mens jentene beskriver hobbyene sine som "trene, gå på kafé og være med venner", og snakker for det meste om andre folk de kjenner. Kan være det var noe sånt han mente.

Anonymous poster hash: f136f...474
Gjest Tassen10
Skrevet

En fyr på 32 jeg kjenner litt sa plutselig en dag til meg og noen andre at han egentlig ikke liker å snakke med kvinner, at han vil ha sex med de og ikke se de igjen etterpå. Kanskje evt litt flørting.

At han heller vil prate med noen "med hjerne". Han sa videre at noen få kvinner er kule, men at de fleste ikke er det. Men at han må presse seg til å "late som om" han liker å prate med de for at de skal bli tiltrukket av han...

Så blir jeg jo litt stum.. Vi har hatt kontakt i et par måneder med mye flørting og prat.. Tenker han virkelig sånn om meg også? Hvorfor sa han det der? Er han bare kald, eller er det bare at han går for feil type kvinner?

Han er ikke kald når vi prater sammen, vi flørter mye, men det er klart at samtalene er litt overfladiske til tider selvom vi har hatt dypere samtaler også..

Han virker som en snåling.

Gjest Gjest_lakrispia
Skrevet (endret)

Jenter snakker da om intellektuelle ting de og. De damene jeg kjenner er svært intellektuelle med mastergrader og doktorgrader. De er både ledere, dekaner og forskere. Enkelte er realister (slik som meg), andre er samfunnsvitere. Alle er aktive innen forskning og/eller innovasjon. Synes hver eneste samtale jeg har med disse damene er høyest interessant og jeg lærer noe nytt hver gang vi møtes. Lever vi i helt ulike verdener du og jeg?

Endret av lakrispia
Skrevet

Etter min erfaring, som mann, så er det han sier rimelig korrekt.

Dette kan ha mye med at mange jenter spiller dummere enn de egentlig er, fordi de av en eller annen grunn tror det er tiltrekkende....

Det er jo en grunn til at enkelte jenter tror det da.

Skrevet

TS igjen, lite visste jeg at det skulle bli en slik diskusjon ut av dette, men det er interessant lesing :) Jeg ser jo poenget hans. Hvis man er ute etter sex går man jo ikke rett bort til jenta og spør "skal vi ha sex", selvom det kan fungere en sjelden gang :P Så det han sa var jo brutalt ærlig, men jeg forstår ikke hvorfor han sa det da jeg var der. Og jeg ble såpass satt ut at jeg ikke klarte å kommentere på det heller. Han så ikke på meg da han sa det, men noen andre gjorde det. Selv en venninne gjeng som skulle finne på å si at "alle menn er drittsekker" pga noe som har skjedd ville ikke sagt dette hvis en mann var tilstede. Anonymous poster hash: c9ae3...321

• Liker 1
Gjest Castielz
Skrevet

Det er jo en grunn til at enkelte jenter tror det da.

Kan jeg aldri tenke meg?

Men preferanser er preferanser, er vel en del idioter der ute som digger dømme kvinnfolk, dessverre :-(

Skrevet

Kan jeg aldri tenke meg?

Men preferanser er preferanser, er vel en del idioter der ute som digger dømme kvinnfolk, dessverre :-(

Har du hørt uttrykket 'dum og deilig'?

Mange av disse "dumme"damene er jo ganske pene, så da er det nok mange menn som går etter slike dumme damer.

Også får dem barn med dem og/eller blir sammen med dem og klager over kravstore dramaqueens etterpå, hehehe....

Skrevet

Får mistanke om PUA.

Anonymous poster hash: 5c9a2...e77

Skrevet

Får mistanke om PUA.

Anonymous poster hash: 5c9a2...e77

Jeg vet hva du sikter til. Mener du i forhold til det at han har dette målet med jenter og tenker slikt om jenter generellt, eller at han sa det så jeg hørte det? Eller begge deler? Vi flørter jo.. Mulig han vil mer enn bare flørting med meg..

Skrevet (endret)

Jeg hadde en elsker en gang som klagde litt over det samme, og la til, sitat: "du er en av få kvinner jeg respekterer".

Han mente det selvsagt som et stort kompliment, det var vel faktisk en del av en tale som var et forsøk på en slags kjærlighetserklæring, men han feilet litt der - det er kanskje det minst sjarmerende jeg har hørt i hele mitt liv. Jeg hørte jo bare at han ikke respekterte kvinner generelt. Det er et ganske drøyt utsagn i mine ører.

Dog så skjønner jeg litt bakgrunnen, han tenkte nok litt vel mye med pikken og rotet seg bort i mye rart når det gjaldt kvinnfolk.

Som meg for eksempel.

Men han var en "ladies man" og glatt som en ål da, jeg lurer på om det var et velprøvd triks. Kvinner liker visst av en eller annen grunn å høre at vi ikke er som kvinner liksom pleier å være. At vi kan være kule og morsomme til tross for vårt kjønnsmessige handicap.

Fuck det. Gi meg en mann som har funnet ut at kvinner er individer for lenge siden.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 2
Skrevet

ok, noen menn vektlegger at de syns at kvinner er søte og hyggelige....men innerst inne er det ingen menn som bruker tid på kvinner for intellektuell substans.

Anonymous poster hash: acc96...00d

Ingen menn med et stusselig kvinnesyn og en rekke komplekser, mener du vel?

Anonymous poster hash: 8f1b6...95b

• Liker 2
Skrevet

Fuck det. Gi meg en mann som har funnet ut at kvinner er individer for lenge siden.

Det er ikke noe motsetning mellom det å se på jenter som individer, og det og synes at flesteparten av dem er kjedelige.

Anonymous poster hash: c693c...8b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...