AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 En fyr på 32 jeg kjenner litt sa plutselig en dag til meg og noen andre at han egentlig ikke liker å snakke med kvinner, at han vil ha sex med de og ikke se de igjen etterpå. Kanskje evt litt flørting. At han heller vil prate med noen "med hjerne". Han sa videre at noen få kvinner er kule, men at de fleste ikke er det. Men at han må presse seg til å "late som om" han liker å prate med de for at de skal bli tiltrukket av han... Når han sa det sa han det til meg (som er kvinne) og en del mannlige kompiser. Så blir jeg jo litt stum.. Vi har hatt kontakt i et par måneder med mye flørting og prat.. Tenker han virkelig sånn om meg også? Hvorfor sa han det der? Er han bare kald, eller er det bare at han går for feil type kvinner? Han er ikke kald når vi prater sammen, vi flørter mye, men det er klart at samtalene er litt overfladiske til tider selvom vi har hatt dypere samtaler også.. Anonymous poster hash: c9ae3...321
kari2 Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Han hadde jeg kutta tvert. Usjarmerende, samme hva som er grunnen, om det er usikkerhet, dumhet eller hva. 10
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Ts igjen, takk for svar. Bare for å ha sagt det så er ikke dette en jeg kommer til å gå videre med annet enn vennskap, og det vet han. Altså, det er sånn jeg har tenkt helt til han sa det der. Nå vet jeg ikke engang om jeg vil prate med han igjen :S Men han er så annerledes når vi prater alene, han er kjempevarm, interessant, søt. Men det er kjipt å tenke at han kanskje ikke engang har likt å prate med meg disse månedene. Han understreket at det finnes kvinner som han liker bedre, og det scenarioet han snakket om var relatert til sjekking på byen og å prate med kvinner for å ha sex med de.. Men ærlig talt.. Anonymous poster hash: c9ae3...321
sweg Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Sørger for å holde meg unna slike menn jeg. Spesielt når jeg ser deres sanne indre. Kan være at han ikke tenker slikt om deg fordi han fortalte dette til deg (som eneste kvinne), men man vet jo aldri... 4
Gjest brutal_mann Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Det er et skjold han, fornuftig nok, har mot verden. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #6 Skrevet 15. desember 2014 Vel nå er jo de fleste jentene på byen ganske tomme i hodet. Siden han sa med med deg tilstede regner jeg med at han ikke legger deg i den gruppen der.Anonymous poster hash: c693c...8b9 1
Gjest Castielz Skrevet 15. desember 2014 #7 Skrevet 15. desember 2014 Etter min erfaring, som mann, så er det han sier rimelig korrekt. Dette kan ha mye med at mange jenter spiller dummere enn de egentlig er, fordi de av en eller annen grunn tror det er tiltrekkende....
Sofia123 Skrevet 15. desember 2014 #8 Skrevet 15. desember 2014 En fyr på 32 jeg kjenner litt sa plutselig en dag til meg og noen andre at han egentlig ikke liker å snakke med kvinner, at han vil ha sex med de og ikke se de igjen etterpå. Kanskje evt litt flørting. At han heller vil prate med noen "med hjerne". Han sa videre at noen få kvinner er kule, men at de fleste ikke er det. Men at han må presse seg til å "late som om" han liker å prate med de for at de skal bli tiltrukket av han... Når han sa det sa han det til meg (som er kvinne) og en del mannlige kompiser. Så blir jeg jo litt stum.. Vi har hatt kontakt i et par måneder med mye flørting og prat.. Tenker han virkelig sånn om meg også? Hvorfor sa han det der? Er han bare kald, eller er det bare at han går for feil type kvinner? Han er ikke kald når vi prater sammen, vi flørter mye, men det er klart at samtalene er litt overfladiske til tider selvom vi har hatt dypere samtaler også..Anonymous poster hash: c9ae3...321 Feil typer kvinner? Han sa jo kvinner. Det betyr jo at han mener alle kvinner. Han har jo sagt at han kun vil ha sex og eventuelt litt flørting, det er jo akkurat det han har gjort med deg, men hvis du verdsetter han hadde jeg tatt en alvorlig prat med han.
Gjest Seajewel Skrevet 15. desember 2014 #9 Skrevet 15. desember 2014 (endret) Han virker veldig moden... Endret 15. desember 2014 av Seajewel
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #10 Skrevet 15. desember 2014 Sørger for å holde meg unna slike menn jeg. Spesielt når jeg ser deres sanne indre. Kan være at han ikke tenker slikt om deg fordi han fortalte dette til deg (som eneste kvinne), men man vet jo aldri... alle menn tenker innerst inne sånn om kvinner, noen bare skjuler det bedre enn andre. Anonymous poster hash: acc96...00d 1
Gjest Seajewel Skrevet 15. desember 2014 #11 Skrevet 15. desember 2014 alle menn tenker innerst inne sånn om kvinner, noen bare skjuler det bedre enn andre. Anonymous poster hash: acc96...00d Nei, ikke alle menn er sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #12 Skrevet 15. desember 2014 Nei, ikke alle menn er sånn. ok, noen menn vektlegger at de syns at kvinner er søte og hyggelige....men innerst inne er det ingen menn som bruker tid på kvinner for intellektuell substans. Anonymous poster hash: acc96...00d 1
sweg Skrevet 15. desember 2014 #13 Skrevet 15. desember 2014 ok, noen menn vektlegger at de syns at kvinner er søte og hyggelige....men innerst inne er det ingen menn som bruker tid på kvinner for intellektuell substans. Anonymous poster hash: acc96...00d Hva faen prøver du å si? At vi kvinner ikke har noe å bidra med når det kommer til å tilfredstille menn intellektuelt? 3
Gjest Seajewel Skrevet 15. desember 2014 #15 Skrevet 15. desember 2014 ok, noen menn vektlegger at de syns at kvinner er søte og hyggelige....men innerst inne er det ingen menn som bruker tid på kvinner for intellektuell substans. Anonymous poster hash: acc96...00d Vel. Ikke sikkert at intelligente kvinner gidder å snakke med deg, men det betyr ikke at alle menn er sånn som deg. 7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #16 Skrevet 15. desember 2014 Hva faen prøver du å si? At vi kvinner ikke har noe å bidra med når det kommer til å tilfredstille menn intellektuelt? ok, hva har dere å by på da? Kanskje kan noen kvinner ordlegge seg bra og være gode lyttere, men det finnes jo 10 menn for hver eneste kvinne som har noe interessant å si. Anonymous poster hash: acc96...00d
sweg Skrevet 15. desember 2014 #17 Skrevet 15. desember 2014 ok, hva har dere å by på da? Kanskje kan noen kvinner ordlegge seg bra og være gode lyttere, men det finnes jo 10 menn for hver eneste kvinne som har noe interessant å si. Anonymous poster hash: acc96...00d Unnskyld meg, men dette er faktisk noe av det dummeste jeg har lest. Selvfølgelig finnes det mange kvinner som bare prater vås, men menn er ikke bedre. Om ikke verre da det eneste de rundt min alder bryr seg om er fyll, hvor fort over fartsgrensa de kjørte på glatta og hvor mye av lønna de må bruke for å få seg en ONS på en lørdag kveld. For meg er dette tomt drittprat og gir meg ingenting. 5
Gjest Seajewel Skrevet 15. desember 2014 #18 Skrevet 15. desember 2014 Hva har egentlig mannssjåvinister her på KG å gjøre? Fritidsproblemer? 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #19 Skrevet 16. desember 2014 En fyr på 32 jeg kjenner litt sa plutselig en dag til meg og noen andre at han egentlig ikke liker å snakke med kvinner, at han vil ha sex med de og ikke se de igjen etterpå. Kanskje evt litt flørting. At han heller vil prate med noen "med hjerne". Han sa videre at noen få kvinner er kule, men at de fleste ikke er det. Men at han må presse seg til å "late som om" han liker å prate med de for at de skal bli tiltrukket av han... Når han sa det sa han det til meg (som er kvinne) og en del mannlige kompiser. Så blir jeg jo litt stum.. Vi har hatt kontakt i et par måneder med mye flørting og prat.. Tenker han virkelig sånn om meg også? Hvorfor sa han det der? Er han bare kald, eller er det bare at han går for feil type kvinner? Han er ikke kald når vi prater sammen, vi flørter mye, men det er klart at samtalene er litt overfladiske til tider selvom vi har hatt dypere samtaler også..Anonymous poster hash: c9ae3...321 Jeg tenker slik også, damer er hjernedød. Later bare som jeg er interessert for en grunn. Noen få som har noe som helst igjen virker det som. Anonymous poster hash: b8a88...73a
Gjest Seajewel Skrevet 16. desember 2014 #20 Skrevet 16. desember 2014 Jeg tenker slik også, damer er hjernedød. Later bare som jeg er interessert for en grunn. Noen få som har noe som helst igjen virker det som. Anonymous poster hash: b8a88...73a Hjernedøde, heter det i den setningen, ikke hjernedød. Kanskje du burde lære deg å skrive, før du kaller andre folk for hjernedøde? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå