AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #21 Skrevet 19. desember 2014 Du skriver en melding på facebook... Det går ikke an. Må være venn for å sende melding, så det er vel et hint om at hun ikke vil ha meldinger fra fremmede. Og det er vel dårlig folkeskikk å legge til noen man ikke kjenner? Anonymous poster hash: b753d...68a
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 19. desember 2014 #22 Skrevet 19. desember 2014 Aldri opplevd, men jeg har opplevd sterk tiltrekning og en følelse av at noen er spesiell første gang jeg ser noen.
Gjest Strandet Skrevet 19. desember 2014 #23 Skrevet 19. desember 2014 (endret) Synes Olivia Wilde var helt fantastisk flott i TRON Legacy. Er masse damer på bilde som ser så sjarmerende ut, at man kan bli forelsket i hver enkelt. #noepatetisk Det er gjerne et smil der, noen karakteristiske trekk med ansikt og kropp, gjerne en bestemt hårfrisyre med en bestemt farge, og kanskje klær som gjør det hele spennende. Endret 19. desember 2014 av Strandet
Johnny2 Skrevet 29. desember 2014 #24 Skrevet 29. desember 2014 Kan bli veldig betatt etter et bilde. Har hendt for å si det sånn
Justia Skrevet 29. desember 2014 #25 Skrevet 29. desember 2014 Det har aldri skjedd, men det har hendt et par ganger at det motsatte har skjedd. Jeg tenker at jeg pga utseendet kanskje ikke kommer til å bli interessert/tiltrukket av noen, og så blir jeg sjarmert i kne av personen så snart vi blir litt kjent
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå