Gjest bustyvel Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Har de siste ukene slitt med magesmerter, øverst i magen, høyre side. Støtvise, sterke smerter som kommer og går. Sliter også med sure oppstøt og kvalme/brekninger i forbindelse med smertene… Noen som har hatt noe lignende? Hva gjorde dere?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Gallestein? Gå til legen for blodprøver, hvis det er en indikasjon blir du sendt på UL Anonymous poster hash: 396fe...923
Gjest bustyvel Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Gallestein? Gå til legen for blodprøver, hvis det er en indikasjon blir du sendt på UL Anonymous poster hash: 396fe...923 Jeg skal til legen i morgen, så får vel greie på det da. Har ikke feber eller noe, og smerten har vart såpass mange uker at jeg tviler på om det er gallestein, siden legen min sa det skulle gå over ganske kjapt…? Blir snart GAL, magen er helt koko - reagerer plutselig på nesten all mat, konstant kvalm og masse luftsmerter.. Er ikke gravid og ellers frisk =/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå