AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 For noen uker siden var jeg på byen med en vennegjeng. Endte opp på et lite utested hvor en fyr kom bort til meg for å prate. En kamerat av meg (la oss kalle ham Even) ble sint for at han snakket med meg. Vi dro videre på nach alle sammen og jeg snakket med Even hvor han innrømmet at han likte meg. Snakket litt og jeg sa jeg ikke følte det samme (hadde en del innabords hele gjengen, så jeg avfeide det litt.) Når denne fyren jeg hadde møtt på utestedet skulle dra, så ble jeg med. Ventet en liten stund etter han hadde dratt slik at Even ikke skulle bli lei seg og "skjønne tegninga." Var hos denne fyren hele natten. Sexen var ikke spesielt bra da vi var litt for full begge to, men vi hadde ellers god kjemi og koste masse med hverandre. Ble der en stund dagen etter og han tilbød seg å lage frokost til meg. Var rimelig fyllesyk, så vi lå i senga noen timer hvor han bare holdt rundt og koste med meg. Han kjørte meg hjem litt senere. Fikk en melding av ham på face et par dager senere hvor han spurte hvordan det gikk med meg, men jeg var fremdeles litt klein og svarte ham kort. (Var ikke venner der fra før av.) "Unnskyldte" meg noen dager etterpå da jeg fikk litt dårlig samvittighet, hehe. Snakket litt om alt og ingenting og siden har vi ikke hatt kontakt før han sendte meg melding natt til lørdag denne helgen. Da hadde han møtt Even som kjeftet på ham fordi han ikke hadde holdt seg unna meg. Snakket litt rundt ang. det og han skrev at Even blir nok lei av å vente på meg til slutt. Jeg skrev at det var verdt risken i en ertete tone, og da skrev fyren til meg at han tviler på det da han var så full etterfulgt med uff. Samtalen fortsatte ikke så mye lenger etter det. Måtte bare skrive alt så det er en sammenheng mellom det her. Jeg er litt usikker på denne fyren da pga. det siste han skrev. Han er en god del eldre enn meg også. Snakket med en kompis av meg som kjenner denne fyren godt og før vi i det hele tatt hadde "planlagt" å dra hjem til ham, så sa han til den andre kompisen min at jeg bare er en skolejente (jeg er 21, bare sånn til informasjon, han nærmere 30.) Skulle gjerne hatt en kosevenn, men føler det blir teit å hinte til det da sexen vår ikke var spesielt god den natta da vi ikke hadde et veldig godt utgangspunkt mtp. all alkoholen, men jeg er rimelig sikker på at den hadde blitt bra uten. Allikevel har han kontaktet meg to ganger nå, så vet ikke? Jeg tenker for mye... Anonymous poster hash: beb8b...84f
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Det er alltids "greit" å ha en kose venn Jeg har vært i en ganske lik situasjon der en kompis av meg sier han har følelser for meg osv og jeg føler ikke det samme tilbake, og han blir sur om jeg drar hjem med noen andre. Jeg liker jo ikke å såre folk, men jeg kan ikke gjøre så mye med hans følelser, jeg kan ikke holde meg unna andre gutter fordi HAN liker meeg, og jeg liker ikke han liksom Så jeg har rett og slett drete oppi det og ikke latt han bestemme hvem jeg får kose med og ikke. haha Jeg, akkurat som du ble med en fyr hjem fra byen, drita full, som er litt eldre enn meg og, jeg er 20 og han er 27. Det var heller ikke den beste sexen med tanke på så full som vi var, men vi gikk bra overens. Den dag idag, rundt 7mnd etter jeg møtte han og ble med han hjem fra byen er vi fortsatt kose venner :D Eneste som har ødelagt litt er at etter 3-4 mnd som kosevenner ble jeg gravid(grunnet jeg sov mye hos han og tok ikke p-pillene regelmessig og glemte ofte når jeg kom hjem), vi forberedte oss på å bli foreldre og han støttet meg 1000%, noe jeg var og er så takknemlig for. Men desverre så mistet vi babyen jeg når jeg var nesten 4 mnd på vei.. Jeg fant jo ikke ut at jeg var gravid før jeg var over 2 mnd på vei..Og det kjipe var at den tiden etter jeg fant ut jeg var gravid så var vi kun med hverandre sånn 1-2 ganger, vi snakket bare mye over tlf, som gjorde at vi mistet litt sånn fysisk kontakt om det går ann å si.. Men så nå etter jeg mistet(som er 1mnd siden) så begynte jeg å dra ut på byen igjen og drikke osv så sov jeg med han på hotell, og da var det han som ringte og spurte om jeg ville, før var det ofte jeg som tok initiativet så jeg ble jo glad for å se at han endelig tok kontakten først, og hverfall nå etter graviditeten og alt så trodde jeg han hadde fått litt sånn "avsmak" fra meg og vill ikke ha noe med meg å gjøre, som ofte gutter gjør. Det som er mest kjipt er jo det at jeg fikk ganske sterke følelser for han, og spesielt etter at jeg ble gravid i tillegg, og forberedte oss på å bli foreldre sammen og så i tillegg mister vi babyen, det vekker ganske mange følelser både for oss selv og oss sammen som egentlig skulle blitt foreldre osv.. Han til meg at han vil ikke ha noe forhold med meg, han var ikke klar for det, han har problemer med å knytte seg til folk/kjæreste.. Så det var ganske heartbreaking for meg å høre..Liksom når man er med en person og man har en bra tone sammen og man har regelmessig sex og flørter sammen, og jeg har hengt sammen med han og vennene hans flere ganger osv da blir det liksom litt sånn at man "forventer" mer, man forventer liksom at det skal bli noe mer ut av det.. Så poenget er at man skal være veldig forsiktig med sånn kosevenn om du ikke vil få følelser.. Første gang jeg så han kosevennen min da var jeg jo edru(møttes gjennom en felles venn) og vi vorset sammen før vi dro til byen og da falt jeg jo nesten pladask for han med en gang. Han var akkurt min type gutt, litt sånn badboy med litt muskler og køddete i personligheten men samtidig kan han være så skjønn. Før vi dro(vi dro hver for oss på byen) så begynte han å flørte å spurte om nr mitt osv og jeg kunne jo ikke tro mine egne øyner og hørsel hahah! Nå ble det veldig mye om meg og min situasjon. Men bare for å vise deg hva en sånn liten ting kan føre til..Er ikke bare bare å ha et så intimt forhold til en gutt(somdu både liker utseendemessig og personlighetsmessig) og ikke kunne ha noe mer enn sex liksom.. Men syns du skal drite oppi hva han Even sier, du kan ikke alltid gjøre alle fornøyde, så gjør heller deg selv og han fyren din fornøyd i sengen sammen :D hehe Og om du er usikker nå, så skader det jo ikke å møte han ennå en gang, om det er det han spør deg om når han har kontaktet deg(?), da finner du jo ut om du vil avslutte det der eller om dere vil fortsette. Men bare vær klar over konsekvensene med følelser osv. I mitt tilfelle gikk det jo ikke så bra, men samtidig så går det jo bra nå, vi har jo fortsatt kontakt, men veldig lite i forhold til hva vi hadde før..Og de er litt dumt å tenke som jeg gjør nå at om han har flere kose venner enn meg, siden vi ikke har hatt så mye kontakt i det siste, at han har funnet seg en ny en kanskje? uff..er ikke lett... hadde jeg valgt igjen når jeg visste at han ikke ville ha noe som helst forhold i form av kjæreste altså og at jeg skulle få så sterke følelser for han hadde jeg ikke valgt det igjen.... Og igjen det er jo skummelt om du ikke får følelser for han men han får følelser for deg så har du "ennå en som Even" hahahh Anonymous poster hash: f0a70...7b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå