Gjest lurven Skrevet 28. juli 2004 #41 Del Skrevet 28. juli 2004 jeg hadde nok kanskje gjort det samme selv folk som gjør slike ting som denne pedofile mannen fortjener ikke bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. juli 2004 #42 Del Skrevet 28. juli 2004 jeg hadde nok kanskje gjort det samme selv folk som gjør slike ting som denne pedofile mannen fortjener ikke bedre Jeg liker ikke potensielle drapsmenn/kvinner. Er det greit at jeg tar loven i mine egne hender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 28. juli 2004 #43 Del Skrevet 28. juli 2004 Alle er potensielle drapsmenn i en gitt situasjon. Den snilleste mann kan plutselig bli en drapsmann,det er ikke lett å se slikt på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. juli 2004 #44 Del Skrevet 28. juli 2004 Alle er potensielle drapsmenn i en gitt situasjon. Den snilleste mann kan plutselig bli en drapsmann' date='det er ikke lett å se slikt på forhånd[/quote'] Så da har jeg en jobb å gjøre. En annen ting. Undersøkelser har vist at den gutten som blir misbrukt har større sjanser for å blir misbruker selv. Er du klar med kniven om noen år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 28. juli 2004 #45 Del Skrevet 28. juli 2004 Å ja,du er av den typen som liker å unnskylde kriminelle med en dårlig barndom,ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. juli 2004 #46 Del Skrevet 28. juli 2004 Å ja' date='du er av den typen som liker å unnskylde kriminelle med en dårlig barndom,ikke jeg[/quote'] Men du unnskylder din egen kriminelle handling når du hevner deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 28. juli 2004 #47 Del Skrevet 28. juli 2004 Den dagen kom, og ja det er en tragedie for samfunnet. Hadde mannen blitt straffet, hadde dette mest sannsynlig ikke skjedd. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. juli 2004 #48 Del Skrevet 28. juli 2004 Forbausende mange folk som er i mot demokratiet og tredeling av makten. Jeg må si det forbauser meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 28. juli 2004 #49 Del Skrevet 28. juli 2004 Vel jeg ville vært klar til å ta straffen for det etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #50 Del Skrevet 28. juli 2004 Forbausende mange folk som er i mot demokratiet og tredeling av makten. Jeg må si det forbauser meg. Forbausende hvor lett du tar på seksuelt misbruk av barn. Skal si det forbauser meg ja :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. juli 2004 #51 Del Skrevet 28. juli 2004 Forbausende hvor lett du tar på seksuelt misbruk av barn. Skal si det forbauser meg ja :-? Forbausende lett du tar på drap og demokratiets verdier det må jeg si. Folk her er like korttenkte som muslimske fundamentalister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. juli 2004 #52 Del Skrevet 28. juli 2004 Men rettferdiggjør du handlingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. juli 2004 #53 Del Skrevet 28. juli 2004 Forbausende hvor lett du tar på seksuelt misbruk av barn. Skal si det forbauser meg ja :-? Forbausende lett du tar på vold og drap. Hva hvis det ikke var rett mann? Hva hvis sønnen oppga feil navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. juli 2004 #54 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg liker ikke potensielle drapsmenn/kvinner. Er det greit at jeg tar loven i mine egne hender? sorry men jeg klarer ikke å føle sympaty med slike mennesker på noen som helst måte men det beste hadde selvfølgelig vært å bure denne mannen inne på livstid. synes vi har altfor lave starffer for alvorlige forbrytelser her i norge men det er jo en annen diskusjon da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 28. juli 2004 #55 Del Skrevet 28. juli 2004 Forbausende lett du tar på vold og drap. Hva hvis det ikke var rett mann? Hva hvis sønnen oppga feil navn? Voldtektsannen hadde da inrømt forholdet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. juli 2004 #56 Del Skrevet 28. juli 2004 Voldtektsannen hadde da inrømt forholdet.... Og med et navn, og uten å vite hvordan mannen så ut, drar faren fra Oslo til Alta for å stikke ham ned. Hva hvis det var en navnbror? Hva hvis det var en dement eldre mann som ikke skjønte bedre (altså var ikke klar over hva han het)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 28. juli 2004 #57 Del Skrevet 28. juli 2004 Forbausende mange folk som er i mot demokratiet og tredeling av makten. Jeg må si det forbauser meg. Hvis de som sitter med makten hadde tatt seg av saken, så hadde man jo sluppet å ta saken i egne hender. Hadde mannen blitt buret inne ville vel ingen følt han trengte mer straff og dermed angrepet han. Han burde vært avlivet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. juli 2004 #58 Del Skrevet 28. juli 2004 Forbausende lett du tar på drap og demokratiets verdier det må jeg si. Folk her er like korttenkte som muslimske fundamentalister. det var vel en litt drøy påstand dessuten er pedofile overgrep minst like ille som drap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. juli 2004 #59 Del Skrevet 28. juli 2004 det var vel en litt drøy påstand dessuten er pedofile overgrep minst like ille som drap Nei muslimske fundamentalister tenker på akkurat samme måten. Pedofili er minst like ille som drap, men hva så? Hvis du har de meningene du har, kan du ikke like godt være såpass ærlig å si at du er for anarki, og demokrati ikke er noe for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 28. juli 2004 #60 Del Skrevet 28. juli 2004 Og med et navn, og uten å vite hvordan mannen så ut, drar faren fra Oslo til Alta for å stikke ham ned. Hva hvis det var en navnbror? Hva hvis det var en dement eldre mann som ikke skjønte bedre (altså var ikke klar over hva han het)? Ja hva hvis... hva hvis han ikke hadde forgrepet seg på gutten? hva hvis myndighetene hadde gjort jobben sin og puttet ham i fengsel på livstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå