Gå til innhold

Barnefar knivstakk pedofil

birgitte242

Anbefalte innlegg

Gjest lurven

jeg hadde nok kanskje gjort det samme selv

folk som gjør slike ting som denne pedofile mannen fortjener ikke bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Devil's Spawn
jeg hadde nok kanskje gjort det samme selv

folk som gjør slike ting som denne pedofile mannen fortjener ikke bedre

Jeg liker ikke potensielle drapsmenn/kvinner. Er det greit at jeg tar loven i mine egne hender?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Alle er potensielle drapsmenn i en gitt situasjon. Den snilleste mann kan plutselig bli en drapsmann,det er ikke lett å se slikt på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Alle er potensielle drapsmenn i en gitt situasjon. Den snilleste mann kan plutselig bli en drapsmann' date='det er ikke lett å se slikt på forhånd[/quote']

Så da har jeg en jobb å gjøre.

En annen ting. Undersøkelser har vist at den gutten som blir misbrukt har større sjanser for å blir misbruker selv. Er du klar med kniven om noen år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Å ja' date='du er av den typen som liker å unnskylde kriminelle med en dårlig barndom,ikke jeg[/quote']

Men du unnskylder din egen kriminelle handling når du hevner deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dagen kom, og ja det er en tragedie for samfunnet.

Hadde mannen blitt straffet, hadde dette mest sannsynlig ikke skjedd.

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Forbausende mange folk som er i mot demokratiet og tredeling av makten. Jeg må si det forbauser meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbausende mange folk som er i mot demokratiet og tredeling av makten. Jeg må si det forbauser meg.

Forbausende hvor lett du tar på seksuelt misbruk av barn. Skal si det forbauser meg ja :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Forbausende hvor lett du tar på seksuelt misbruk av barn. Skal si det forbauser meg ja :-?

Forbausende lett du tar på drap og demokratiets verdier det må jeg si. Folk her er like korttenkte som muslimske fundamentalister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Forbausende lett du tar på vold og drap. Hva hvis det ikke var rett mann? Hva hvis sønnen oppga feil navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

Jeg liker ikke potensielle drapsmenn/kvinner. Er det greit at jeg tar loven i mine egne hender?

sorry men jeg klarer ikke å føle sympaty med slike mennesker på noen som helst måte

men det beste hadde selvfølgelig vært å bure denne mannen inne på livstid.

synes vi har altfor lave starffer for alvorlige forbrytelser her i norge

men det er jo en annen diskusjon da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbausende lett du tar på vold og drap. Hva hvis det ikke var rett mann? Hva hvis sønnen oppga feil navn?

Voldtektsannen hadde da inrømt forholdet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Voldtektsannen hadde da inrømt forholdet....

Og med et navn, og uten å vite hvordan mannen så ut, drar faren fra Oslo til Alta for å stikke ham ned. Hva hvis det var en navnbror? Hva hvis det var en dement eldre mann som ikke skjønte bedre (altså var ikke klar over hva han het)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de som sitter med makten hadde tatt seg av saken, så hadde man jo sluppet å ta saken i egne hender.

Hadde mannen blitt buret inne ville vel ingen følt han trengte mer straff og dermed angrepet han.

Han burde vært avlivet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Forbausende lett du tar på drap og demokratiets verdier det må jeg si. Folk her er like korttenkte som muslimske fundamentalister.

det var vel en litt drøy påstand

dessuten er pedofile overgrep minst like ille som drap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

det var vel en litt drøy påstand

dessuten er pedofile overgrep minst like ille som drap

Nei muslimske fundamentalister tenker på akkurat samme måten.

Pedofili er minst like ille som drap, men hva så? Hvis du har de meningene du har, kan du ikke like godt være såpass ærlig å si at du er for anarki, og demokrati ikke er noe for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med et navn, og uten å vite hvordan mannen så ut, drar faren fra Oslo til Alta for å stikke ham ned. Hva hvis det var en navnbror? Hva hvis det var en dement eldre mann som ikke skjønte bedre (altså var ikke klar over hva han het)?

Ja hva hvis... hva hvis han ikke hadde forgrepet seg på gutten? hva hvis myndighetene hadde gjort jobben sin og puttet ham i fengsel på livstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...