Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. juli 2004 #81 Del Skrevet 28. juli 2004 Det kan du jo." På Krus med Tom". Jeg kommer til å benke meg foran TV'en da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. juli 2004 #82 Del Skrevet 28. juli 2004 Det kan du jo." På Krus med Tom". Stø Krus med Tom! Men du skal fortsatt få en jobb som manusforfatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 28. juli 2004 #83 Del Skrevet 28. juli 2004 Stø Krus med Tom! Men du skal fortsatt få en jobb som manusforfatter. Fortsatt? Har jeg fått tilbud før? Var jeg full? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #84 Del Skrevet 28. juli 2004 Han var i sin fulle rett. Overgriperen hadde innrømmet misbruket, hvorfor satt han da ikke inne. Det eneste jeg beklager er at han ikke skar av ham penisen sånn som han hadde tenkt å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #85 Del Skrevet 29. juli 2004 i noen tilfeller kan det være rettferdig ja øye for øye vet du Sannsynligvis ville du stortrives i Saudi-Arabia eller Pakistan. Her holder man fortsatt på gamle "gode" skikker som blodhevn og avkapping av lemmer som straff. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. juli 2004 #86 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg synes det er skummelt at så mange bare på ett lite nettsted faktisk rettferdiggjør overlagt drap jeg!! :o At dere rettferdiggjør og støtter drapsforsøk!! Og han VISSTE ikke hvem mannen var på utseende, han visste kun navnet, KUN navnet!!! ikke adresse, ikke utseendet. Jeg rettferdiggjør ABSOLUTT ikke overgrep, ærlig talt, det er faktisk ikke slik at dersom man er imot blodhevn så er man for missbruk av barn!! tror dere det er dette en FOR tåpelig diskusjon!! :-? Det finnes heldigvis flest foreldre som klarer å forholde seg til lover og regler selv om de dessverre har fått barna sine missbrukt, de FLESTE av dem klarer faktisk å ikke hevne missbruket med egne hender!! Er di ikke glad i barna sine? Vil ikke barna mene de gjorde nok når de blir store? ærlig talt, skremmende svart/hvite tanker osm er her, og folk er redd muslimer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #87 Del Skrevet 29. juli 2004 off hvordan skal man klare å beherske seg?? Tenk deg følelsen til faren a... Jeg kan forstå han, men det er selvfølgelig ikke lov. Uansett bør han få mildere straff pga omstendighetene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. juli 2004 #88 Del Skrevet 29. juli 2004 Uansett bør han få mildere straff pga omstendighetene... Mener du han burde fått mild straff om han stakk feil mann (eks en som var på besøk), eller om det var din far han nesten drepte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. juli 2004 #89 Del Skrevet 29. juli 2004 Så neste gang vi ser en som er en kriminell kjeltring så er det fritt frem å angripe ham? Han fortjener det bare likevel, for han burde sikkert EGENTLIG sittet i fengsel, men siden vi i morge har for lave grenser, så har han sluppet løs tidlig kanskje? skyte en skurk er da greit og man bør få lavere straff selv? men den som kommer å skyter deg etter at du slipper ut med lavere straff da, for plutselig så er det da DU som er den kriminelle som har fått for liten straff og angripes på gata!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #90 Del Skrevet 29. juli 2004 Mener du han burde fått mild straff om han stakk feil mann (eks en som var på besøk), eller om det var din far han nesten drepte? :-? nei... off, vet ikke... kan bare forstå han. Ikke noe provoserer mer enn pedofili! og når mannen ikke blir bura inn og kastrert så føler man kanskje for å ta saken i egne hender. Men faren burde jo heller tenkt på det at datteren antageligvis heller ville vokse opp med sin far til stede enn at han skulle være i fengsel! Han gjorde alt mye mye værre...han kunne ha nøyd seg med å skambanka han! det hadde vært greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 29. juli 2004 #91 Del Skrevet 29. juli 2004 :-? nei... off, vet ikke... kan bare forstå han. Ikke noe provoserer mer enn pedofili! og når mannen ikke blir bura inn og kastrert så føler man kanskje for å ta saken i egne hender. Synes dette er intressant, jeg: "Politiet ga aldri signaler om betinget fengsel til 72-åringen som har erkjent overgrep mot 43-åringens barn" Ga aldri løfter til pedofili-siktet Så for dere borgervernsfolk der ute, sett dere mer inn i saken før dere går ut og dreper noen. Ikke stol på avisene som kilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. juli 2004 #92 Del Skrevet 29. juli 2004 ... Han gjorde alt mye mye værre...han kunne ha nøyd seg med å skambanka han! det hadde vært greit... tror kanskje han hadde fått fengselsstraff for å skambanke noen også, han drepte jo ikke mannen men skadet ham, det hadde han gjort dersom han skambanket ham også. Det er faktisk ikke lov til å skade, knivstikke, banke eller drepe mennesker heller i norge. Det finnes mange land som godtar og nesten krever blodhevn, men jeg synes det er mang prektige normenn som trekker det frem som det værste med hele disse landene.... også viser det seg jaggu at endel normenn ikke er det døyt bedre selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. juli 2004 #93 Del Skrevet 29. juli 2004 Det finnes mange land som godtar og nesten krever blodhevn, men jeg synes det er mang prektige normenn som trekker det frem som det værste med hele disse landene.... også viser det seg jaggu at endel normenn ikke er det døyt bedre selv!! Tror det finnes gode rekruteringsemner til muslimsk fundamentalisme her ja. De er bare født i feil land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. juli 2004 #94 Del Skrevet 29. juli 2004 Tror det finnes gode rekruteringsemner til muslimsk fundamentalisme her ja. De er bare født i feil land. men neimen om de greier å se likhetstrekkene selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #95 Del Skrevet 29. juli 2004 Hvem hadde ikke gått med mord i tankene eller det å skade det mennesket som har skadet en av unga våres. Det hadde nok svartnet for meg. Synes den pappaen gjorde helt rett jeg. Håper han slipper straff og at det blir en skremselstaktikk til andre perverse folk rundt om i dette land som håper på en fengselsfri straff og går til avisen og synes synd på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #96 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har faktisk forståelse for at det tipper over for enkelte når noen går hen og forgriper seg på barna deres. Tror man skal være svært forsiktig med å fordømme denne barnefarens knivstikk altfor hardt før man vet hva man snakker om. Det er tross alt snakk om en som har skadd barnet ditt for livet og da er det neppe så enkelt å beholde hverken fatningen eller fornuften. Jeg sier ikke at det var ok å knivstikke den pedofile, men at jeg kan forstå at man kan få en slik reaksjon som fører til noe slikt: Absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 29. juli 2004 #97 Del Skrevet 29. juli 2004 tror kanskje han hadde fått fengselsstraff for å skambanke noen også, han drepte jo ikke mannen men skadet ham, det hadde han gjort dersom han skambanket ham også. Ikke nødvendigvis. De to fedrene som banket en gutt som hadde begått overgrep mot stedøtrene sine fikk bare en bot på tusen kroner hver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 30. juli 2004 #98 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg har faktisk forståelse for at det tipper over for enkelte når noen går hen og forgriper seg på barna deres. Tror man skal være svært forsiktig med å fordømme denne barnefarens knivstikk altfor hardt før man vet hva man snakker om. . Å ha forståelse for en handling, er ikke det samme som å si at det er helt ok og akseptabelt. Vi kan ikke ha det slik her i landet at hver gang man blir svært følelsmessig opprørt, sint og lei deg er det greit å nesten drepe andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 30. juli 2004 #99 Del Skrevet 30. juli 2004 Hvem hadde ikke gått med mord i tankene eller det å skade det mennesket som har skadet en av unga våres. Det hadde nok svartnet for meg. Synes den pappaen gjorde helt rett jeg. Håper han slipper straff og at det blir en skremselstaktikk til andre perverse folk rundt om i dette land som håper på en fengselsfri straff og går til avisen og synes synd på seg selv. Ja anarki er det dette landet trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. juli 2004 #100 Del Skrevet 31. juli 2004 forskjellen er vel at muslimske (og andre) fundamentalister ikke går av veien for å drepe uskyldige det var jo ikke det det var snakk om her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå