Gå til innhold

AARG! Svigermor..

Fremhevede innlegg

Skrevet

De har jo tydeligvis sagt ifra, derfor er denne tråden her..

Anonymous poster hash: feca2...c74

Nå ja. Halvannen uke før julaften.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har jo tydeligvis sagt ifra, derfor er denne tråden her..

Anonymous poster hash: feca2...c74

Min samboer sa ifra.. det var da hun sa at det var dårlig gjort.

Skrevet

Tanten min er ikke så glad i min svigermor og spurte om jeg kunne høre med de før jeg "inviterte" dem.

Om det ikke va tilfelle så hadde jeg selfølgelig gjort det.

Ååå ja, da blir det litt verre. Uansett da så har jo svigers fått feire med ere i 3 år på rad, dere har lov å gjøre noe annet et år spør du meg!!

Skrevet

Nå ja. Halvannen uke før julaften.

Jeg plenlegger alltid tidlig. DEt er ikke min feil at de aldri kan komme rett før julaften med sine selvlagede invitasjoner.

Skrevet

Jeg plenlegger alltid tidlig. DEt er ikke min feil at de aldri kan komme rett før julaften med sine selvlagede invitasjoner.

Da får du bare blåse i at de blir sure. Er ikke unormalt å ville feire sammen med annen familie også.

Skrevet

Du høres ut som et fryktelig negativt menneske! Så dårlig innstilling til sin egen svigerfamilie! Huff!!!

Hva med å invitere både sin og hans familie og faktisk ta imot alle med åpne armer i og med at det er familie og jul! Og så får de som ikke går bra sammen heller takke nei til å komme neste år om de ikke trives, men det får de vel ta på sin kappe.. Jeg hadde åpnet hjemme for begge sider av familien hvertfall, dere er i samme familie nå..

• Liker 1
Skrevet

Du høres ut som et fryktelig negativt menneske! Så dårlig innstilling til sin egen svigerfamilie! Huff!!!

Hva med å invitere både sin og hans familie og faktisk ta imot alle med åpne armer i og med at det er familie og jul! Og så får de som ikke går bra sammen heller takke nei til å komme neste år om de ikke trives, men det får de vel ta på sin kappe.. Jeg hadde åpnet hjemme for begge sider av familien hvertfall, dere er i samme familie nå..

Du kjenner ikke min svigermor :) Alle jeg kjenner føler med meg når det gjelder henne. Hennes slekt også.. Så der holder jeg med min tante.

Skrevet

Er det så himla vanskelig å ha to personer ekstra?

Anonymous poster hash: cbd92...bba

Gjest Klaveret
Skrevet

Tenk at jula skal skape så mye styr ... Vi har valgt å alltid feire julaften hjemme uten å invitere noen - og det er kjempedeilig og ikke minst, ingen stress. Det er mange andre juledager å være sammen med storfamilien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...