AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Skal til tannlegen og ta ut en midlertidig plombe og sette inn en permanent. Forrige gang gjorde det dritvondt selv om jeg fikk to bedøvelser. Kan det hjelpe om jeg tar paracet eller ibux før timen denne gang? Gruer meg så sykt, redd for at bedøvelsen ikke skal virke denne gang heller Anonymous poster hash: 5173d...2cc
Christiania_Oslo Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Skal til tannlegen og ta ut en midlertidig plombe og sette inn en permanent. Forrige gang gjorde det dritvondt selv om jeg fikk to bedøvelser. Kan det hjelpe om jeg tar paracet eller ibux før timen denne gang? Gruer meg så sykt, redd for at bedøvelsen ikke skal virke denne gang heller Anonymous poster hash: 5173d...2cc Ja, ta ibux, jeg tok 2 400g piller og fikk bedøvelse under timen. Be også om pinex forte(reseptbelagt)hjelper som faen..de nekter deg nok det ikke og koster vel ca 70kr på apoteket, bare si du har veldig vondt..
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Ibux og andre NSAIDs skal ikke brukes i forbindelse med tannbehandling eller ved brannskader. Må du ta noe hold deg til paracetamol som virkestoff.Anonymous poster hash: ffac3...045
Gjest LadyAntebellum Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Ibux og andre Nsaids kan vel øke blødningsfare, noe som ikke er helt ideelt under tannbehandling? Som det blir nevnt er nok paracetamol mye bedre til dette
Ferny Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Jeg ville nok spurt tannlegen på forhånd - som noen skriver over, ibux er visst ikke så bra. Men andre ting kan jo fungere. Er jo bare til å ta en telefon ned til legekontoret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå