Gå til innhold

Kvalm uten å kaste opp


Fremhevede innlegg

Skrevet

For litt over en uke siden bør jeg dårlig. Starter først med at jeg ar kvalm, så fikk jeg vondt i magen, så fikk jeg diaré. Magevondten var sånn mageknip som kom og gikk og som tok skikkelig "tak" i magen. Dette gikk over på tre-fire dager.

I går våknet jeg av at jeg var kvalm igjen, hadde hodepine og følte meg dårlig. Hodepinen er mest på høyre side av hodet. Er fortsatt kvalm i dag, har ikke kastet opp en eneste gang. Er dette bare et tegn på influensa/omgangssyken? Gidder ikke fly til legen for ingenting heller..

Anonymous poster hash: a5885...aeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sånn hele tiden, jeg... Er det så unormalt å være sånn i perioder?



Anonymous poster hash: 423ec...cec
Skrevet

Jeg har aldri hatt det sånn før. Har jeg vært kvalm så har jeg klart å kaste opp. Ikke gått rundt og følt meg uggen hele tiden.. Fikk dårlig mage igjen i dag, samme som sist uke. Har ikke spist noe uvanlig heller

Anonymous poster hash: a5885...aeb

Skrevet

I og med at du har diare er det vel mest sannsynligvis et virus, bakterie eller noe vil jeg tru? Hodepine og kvalme kan jo være tegn på mye forskjellig, men siden du har diare itillegg er det logisk for meg å tenke at det er noe med magen..



Anonymous poster hash: 4885d...35f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...