AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Hei! For noen mnd siden fikk jeg klamydia, jeg fjernet det med engangspille som jeg fikk på resept. Jeg hadde ikke samleie igjen før ca 2 mnd etter det, da jeg fikk kjæreste. Etter det merker jeg at det lukter fryktelig ekkelt fra underlivet. Prøvde Lactal, som skal hjelpe mot ubalanse i pH-verdien. Det hjalp i ca 2 uker før det begynte å lukte igjen... Vurderer å prøve Vivag, som er reseptfri. Men først vil jeg spørre om noen kjenner seg igjen? Og om det kan ha noe med klamydiaen og gjøre? Jeg vet ikke hvordan det er normalt å lukte i underlivet, men jeg syns det lukter ekkelt, og jeg håper ikke det skal være sånn.. Har også endel utflod! Jeg har ingen andre plager, som svie eller kløing. (Vil helst slippe gynekolog!!) Blir veldig glad om noen kan komme med noen gode svar :) Takk på forhånd!Anonymous poster hash: 4226f...859
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Bakteriell vaginose?Anonymous poster hash: 1445d...508
Gjest Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Men hva lukter det? Fisk/reke-aktig og varmt søppel? Med medfølgende tyntflytende utflod? I såfall er det bakteriell vaginose og du må få resept på behandling. Det kan også lukte litt funky "sædfisk" når man har fått seg ny partner, litt ubalanse i ph'en bare. Vivag fikser dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå