AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #21 Skrevet 17. desember 2014 Høres sært ut.... Spm lærer opplever jeg ofte at ungdommer ikke vil hilse på meg på fritiden, selv om de virker til å like meg godt på jobb. Men jeg tror det handler mye om usikkerhet. Trodde voksne hadde gått av seg det.Anonymous poster hash: b3976...90e Jeg syntes det var superflaut å møte lærere på fritiden! Hadde ikke noe med at jeg likte eller mislikte dem. Lata alltid som jeg ikke så dem. Haha teit å tenke på i ettertid.Anonymous poster hash: 8ef86...6a7
Gjest Mythic Skrevet 17. desember 2014 #22 Skrevet 17. desember 2014 Hilser alltid på foreldrene når jeg møter dem på fritida. Kan slå av en prat også, hvis det faller seg naturlig. Det er ikke noe som tilsier at barnehagepersonell ikke kan hilse på foreldrene på fritida. Det er da slett ikke taushetsbelagt hvem som har plass i barnehage. Sikker på at vedkommende så deg, TS?
Gjest Blomsterert Skrevet 17. desember 2014 #23 Skrevet 17. desember 2014 Er det normalt at ansatte i barnehagen overser barnas foreldre på fritiden? Jeg har møtt en på butikken som skulle betale før meg, og hun kastet ikke så mye som et blikk en gang. Og jeg har gått forbi henne ute, uten at hun hilste. Normalt, eller er det forde de ikke liker meg?Anonymous poster hash: c87e9...a19 Det er ikke normalt i mine øyne nei! Har jobbet i både barnehage og skole,og jeg hilste jo selfølgelig på foreldre utenom jobb også! Det er jo bare hyggelig det. Men nå er det mulig hun sto i egne tanker,for andre for andre årsaker gir liksom ingen mening.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #24 Skrevet 17. desember 2014 Jeg syntes det var superflaut å møte lærere på fritiden! Hadde ikke noe med at jeg likte eller mislikte dem. Lata alltid som jeg ikke så dem. Haha teit å tenke på i ettertid.Anonymous poster hash: 8ef86...6a7 Tror det ligger mye der, ja. Derfor smiler jeg bare og nikker. Sier de hei eller nikker tilbake, får de et skikkelig hei av meg Anonymous poster hash: b3976...90e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå